PL   |   ENG
Program 2019
DZIEŃ I

SCENA X

SCENA Y

09:45

SCENA I

Wielkie słowo na S, czyli jak podejść do tworzenia strategii komunikacji.

  • Strategia czy taktyka? Budowa marki czy aktywacja sprzedażowa?
  • Czym się różni podejście długo i krótkoterminowe i jaki ma wpływ na efektywność?
  • Ciekawe frameworki strategiczne do wykorzystania.
  • Kiedy spotykają się media i kreacja?

Agnieszka Stelmaszczyk
Feno

SCENA II

Bajki robotów? Machine Learning in Digital Marketing.

Czy sztuczna inteligencja (AI), a zwłaszcza machine learning zmieniają oblicze branży interaktywnej?
Jak korzystają z tego platformy takie jak Facebook czy Google, a jak - ich klienci?
Które zadania wykonywane przez marketerów, agencje i domy mediowe już teraz można automatyzować?
W jaki sposób algorytmy wpływają nawet na obszary wymagające kreatywności, jak tworzenie treści?
Oraz jak marketerzy mogą obronić się przed zagładą i nadciągającą robotyczną apokalipsą?
Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jakie zastosowania Machine Learningu są dla nich dostępne już teraz, jak wykorzystać je do zwiększenia ROI swoich kampanii oraz jak nie dać się nabrać na chwytliwe obietnice.

Jan Zając
Sotrender
Rafał Wojdan
Sotrender
10:20

SCENA I

Marka niedoskonała. Niedopatrzenia agencji i marketerów czy nowe podejście do budowy autentyczności komunikatu?

W czasach gdy dziennie wchłaniamy ponad 34 GB danych o wyróżnienie się i efektywność działań marketingowych naprawdę trudno - wszyscy poszukujemy nowych sposobów na większą zapamiętywalność. Czy komunikacja w której niedoskonałość gra główne skrzypce jest samobójstwem czy jednak może to być sposób na wyjście z clutteru i zdobycie zaufania konsumentów dzięki graniu na autentyczność? W naszej prezentacji przyjrzymy się trendowi oraz przykładom działań marek, które zyskują na niedoskonałości (jak np. Balenciaga) oraz które wyłożyły się na perfekcjonizmie (zrobić placement u Magdy Gessler bez literówek!) Przedstawimy jak marki mogą go wykorzystywać na poziomie komunikacji konsumenckiej i korporacyjnej by przynieść korzyści wizerunkowe.

Marta Ulman
GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński
GoldenSubmarine

SCENA II

Od dostawcy do doradcy. Social Selling - nowa rzeczywistość marketera i sprzedawcy.

Do końca przyszłego roku jeszcze ok. miliona sprzedawców straci pracę. Proces zakupowy uległ diametralnej zmianie. Social selling to szansa dla firm na większą sprzedaż, ale także ułatwienie dla klientów. Archetypiczny handlowiec, wciskający stopę między drzwi, przestaje być potrzebny i musi nabyć nowych kompetencji. Także tych związanych ściśle z marketingiem, growth hackingiem czy tworzeniem angażującego contentu. Czy sprzedawca B2B jest dzisiaj marketerem a marketer sprzedawcą? Na to pytanie odpowiem.

Grzegorz Miecznikowski
S WORDS AGENCY
10:55

SCENA I

Jak pozyskać i współpracować z influencerem?

  • Narzędzia do analityki.
  • Które metryki są najważniejsze?
  • Jak odróżniać fałszywych influencerów od wartościowych (np. jaki % to boty na instagramie)?
  • Które kanały wykorzystywać i jak to sprawdzić?
  • Czy są firmy, które nie powinny korzystać z influencer marketingu?
  • Kogo wybrać jako pośrednika? Agencje / domy mediowe / sieci partnerskie? Jakie są różnice, zalety i wady?
  • Jak agencja / klient musi podejść do procesu planowania kampanii z influencerem?
  • Jak raportować i rozliczać influencera z kampanii?
  • Nano / mikro / mini i mega influencerzy - kogo wybrać?

Artur Kurasiński
kurasinski.com

SCENA II

Efekt skali w SEO, czyli jak wykorzystać potencjał drzemiący w każdej domenie.

Wraz ze wzrostem każdego serwisu rośnie również jego złożoność oraz liczba wyzwań. Chcąc nieustannie zwiększać ruch organiczny koniecznym staje się wykorzystanie efektu skali. W czasie prezentacji dowiesz się m.in: od czego rozpocząć budowę długofalowej strategii SEO ?, które elementy wymagają stałego monitoringu ?, jak szukać potencjału oraz jak wybrać najlepsze KPI ?. Dodatkowo poruszymy temat wyzwań i problemów (również tych z zakresu technicznego SEO) które pojawiają się w serwisach o skali Allegro.

Przemysław Jakubowski
Allegro
11:30

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

12:00

SCENA I

Storytelling w komunikacji wizualnej - czyli co zrobić, by obraz był wart tysiąca słów.

Jak przypisać obrazowi znaczenie i nadać sens w konkretnym otoczeniu i w danej społeczności. O tym, co zrobić, by odpowiednio dobrać formę do tego co chcemy przekazać, a także sprawić, by komunikaty zostały odpowiednio zrozumiane i jednoznacznie zinterpretowane przez grupę docelową.

Piotr Wróblewski
they.pl

SCENA II

E-Commerce in 2019: Getting the basics right.

Learn from my mistakes: on website performance, digital analytics, dynamic email marketing, personalisation, end-to-end data flow, display targeting and abandoned shopping cart program. In a case-by-case description together with my recommendations.

Tomas Panek
Qatar Airways
12:35

SCENA I

Sztuka pozyskiwania wartościowego leada.

Proces pozyskiwania wartościowego leada angażuje absolutnie wszystkich na linii marketing-sprzedaż-customer success. Od czego zacząć, na co zwrócić uwagę? Wszak lead leadowi nierówny, a sama segmentacja nie wyczerpuje tematu. Opowiem gdzie i jak szukać ścieżek dotarcia, jak precyzyjnie zaplanować cały proces i włączyć w prace cały zespół, aby ruszyć z miejsca i skutecznie mierzyć efektywność swoich działań.

Edyta Kowal
Socjomania

SCENA II

State Of The Art Search Marketing: Excellence in Strategy and Execution.

Search is and remains a vital channel within the online marketing mix. Used correctly, it can address new and existing customers and help generate low-cost traffic via SEO, as well as targeted traffic via SEA, in order to increase sales immediately. Companies often have difficulties setting priorities and formulating the right strategy. Especially the synergies between SEO and SEA are frequently overlooked and not used to their full potential. During this masterclass, the challenges of search as an organic and paid channel will be discussed, and current best practices will be used to find viable solutions to working efficiently with this online marketing channel.

Matthäus Michalik
Claneo
13:10

SCENA I

O purpose-driven marketing czyli czy jesteś wśród 80% marketerów, którzy mogą stracić pracę przez konsumentów.

Szwedzką aktywistkę Gretę Thurnberg być może już znasz. To ważny głos pokolenia. Ale nie jedyny. Opowiem o tym, co dziś przyciąga konsumentów do marek i co powinna zrobić Twoja marka, aby nie zniknęła z jego radaru. Czeka Cię mix insightów z raportów, ciekawe case studies dla dużych i mniejszych biznesów, a przede wszystkim zestaw praktycznych porad jak zjawisko purpose wykorzystać w swoim biznesie w 2020 roku.

Radosław Wierzbiński
Media Impact/Ringier Axel Springer Polska

SCENA II

Digital Guerrilla Marketing Tips and Tricks.
Creative and cost-efficient ways to reach your target audience and promote your products.

  • What is Digital Guerrilla Marketing?
  • Guerrilla Marketing Tactics (Some examples with explanations)
  • Common Digital Guerrilla Marketing practices
  • How to set up Digital Guerrilla Marketing for my business?

Igor Gorbenko
Guerrilla Hub
13:40

SCENA I

LUNCH

SCENA II

LUNCH

14:30

SCENA I

Wyrocznia delficka współczesnego świata. Jak wykorzystać analizę danych do predykcji trendów w marketingu?

“Myślę, że na świecie jest rynek na może pięć komputerów” - powiedział w 1943 roku T. Watson, szef IBMu, a potem... się zdziwił. Na szczęście my już od dawna nie musimy się opierać w swoich przewidywaniach tylko na intuicji i fusach w herbacie, bo z pomocą przychodzą nam statystyczne modele predykcyjne. W tej prezentacji opowiem o tym, w jaki sposób możemy przewidywać nadchodzące trendy w marketingu, na ile możemy tym predykcjom wierzyć, i w jaki sposób skutecznie i bezpiecznie podejmować decyzje biznesowe dotyczące przyszłości.

Janina Bąk
Janina Daily

SCENA II

Brzydkie emaile w B2B, czyli jak skutecznie dotrzeć do klienta w 2019 roku.

Jak podaje najnowsze badanie HubSpot email jest drugim, po telefonie, najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta w B2B. Gonią go portale społecznościowe, głównie LinkedIn, którego rola rośnie z roku na rok.
Zmieniają się także trendy w procesie sprzedaży i rola sprzedawcy, mass mailing już nie działa, wciskanie ofert na siłę tym bardziej. Co w takim wypadku działa w 2019? Opowiem o tym co działa w emailach B2B, odpowiem na pytanie czy email ma być ładny czy skuteczny a może taki i taki. Pokażę przykłady skutecznych kreacji oraz przykład do czego jeszcze możemy wykorzystać adres email poza wysyłką wiadomości.

Rafał Szymański
3M
15:15

SCENA I

Informacja prasowa to spam? Jak dziś kontaktować się z dziennikarzem. Jak dobrze sprzedać temat, by zainteresował się nim dziennikarz?

  • Dlaczego nie warto pisać obszernych wiadomości?
  • Case study - rozpracowujemy informacje prasowe po kolei i na części
  • Jak dobrze sprzedać temat, by zainteresował się nim dziennikarz?
  • Jak znaleźć bezpośredni kontakt do konkretnej osoby w redakcji? -> narzędzia
  • Co zrobić, by temat był „sexy”?

Piotr
Zieliński

SCENA II

Zautomatyzowana optymalizacja budżetów marketingowych na podstawie atrybucji konwersji.

Jak zwiększyć przychody z kampanii online bez zwiększania całkowitego budżetu medialnego przy użyciu łatwo dostępnych danych z Google Analytics?
Co to jest atrybucja i dlaczego oparta na danych jest najlepsza? Jak skutecznie dzielić budżety? Używać wiedzy eksperckiej czy machine learning?
Wszystko to (i więcej) w oparciu o świeże studium przypadku nagradzanego Blueattribution - innowacyjnego narzędzia dla e-commerce, opracowanego przez specjalistów z agencji Bluerank.

Karolina Wrzask
Bluerank
15:50

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

16:15

SCENA I

Ja nie śpię, ja myślę! czyli skąd się biorą pomysły.

Z dwugodzinnych nasiadów? Spod prysznica? Z obserwacji? Z dwóch dużych piw? Z burzy mózgów? Ze starych prezentacji? Z głowy - czy wręcz przeciwnie?...

Gawęda starego wyjadacza o tym, skąd brać pomysły i jak odróżnić te dobre od tych niekoniecznie – wraz z praktycznymi sposobami na przywoływanie weny oraz metodami ratunkowego radzenia sobie, kiedy nie nadchodzi.

Jakub Janicki
Opus B

SCENA II

Kwiatek do kożucha czy absolutny must have? Jak sprzedawać on-line marki z off-line?

Jak zaistnieć w przestrzeni digitalowej pracując na kategoriach, które nie sprzedają się w tym kanale? W jakich kontekstach pojawiać się i dostosowywać treści, aby miało to uzasadnienie sprzedażowe ? Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zapoznać się z doświadczeniem agencji GPD we współpracy z markami z kategorii offline oraz dowiedzą się jak skutecznie komunikować je na platformach cyfrowych.

Maciej Klaś
GPD Agency
16:50

SCENA I

Jak jajko stało się viralem – marki w sieci, opowieści i eksperymenty społeczne.

Skłonność do opowiadania i przekazywania sobie wirusowych opowieści mamy w DNA. Opowiem jak z większą świadomością podejść do tworzenia treści o marce, żeby miały większe zasięgi i rozchodziły się jak miejskie legendy o czarnej wołdze, czy reklamy Dove. Przekonam was, że są kwantyfikowane składowe viralowych treści i że warto wyciągać wnioski z fake news by tworzyć prawdziwe komunikaty. Będą badania, wykresy i ciekawe eksperymenty. Będą też case studies takich marek jak Dove, Nike, Allegro i Hulu.

Piotr Bucki
Bucki.pro

SCENA II

Precision Marketing – czyli jak nauczyć się pływać w oceanie danych.

Estymuje się, że w 2018 roku w globalnym internecie było 25 zettabajtów danych, a w przeciągu 5 lat ta liczba ma wzrosnąć 5 krotnie, aby w 2025 roku osiągnąć 160 zettabajtów...
Jak nie utonąć w tym oceanie?
Podczas naszego wystąpienia pokażemy jak odnaleźć się w tej rzeczywistości jako marketer. Na które dane warto patrzeć? Od czego zacząć, aby efektywnie wykorzystać dane teraz i w niedalekiej przyszłości. Jakimi źródłami danych dysponują marki w kampaniach digitalowych? Jakie potencjalne pułapki czyhają na reklamodawców w procesie analizy oraz jak ich uniknąć? Finalnie, jak wykorzystywać wnioski z analizy danych i za pomocą jakich narzędzi przekuć je w efektywny proces sprzedażowy?

Agnieszka Parfienowicz
Mindshare
Paulina Sobieszek
Mindshare
17:30

SCENA I

KONIEC

SCENA II

KONIEC

19:30

SCENA I

AFTER PARTY

SCENA II

AFTER PARTY

DZIEŃ II

SCENA X

SCENA Y

09:40

SCENA I

Jaka jest przyszłość marek w social media/digitalu?

VR, AR, AI, 3D, 360...

Czy tak będzie wyglądać przyszłość marek w social media? Jak dynamika internetowego świata, rosnące potrzeby szczególnie pokolenia Z i trójpodział władzy Google, Facebooka i Amazona wpłyną na to medium?

I czy na pewno wciąż będziemy chcieli czytać o markach?

Natalia Skrzypek
Dentsu Aegis Network

SCENA II

6C, czyli sekrety video marketingu. Czy marka może zostać influencerem?

Video marketing zmienia świat. Zarówno to jak patrzymy na świat, jak się komunikujemy i jak sprzedajemy. youtuberzy i influencerzy tworzą treści oglądane przez miliony widzów, i zarabiają wiele złotych monet.
Znając właściwe zasady Wasza firma również może skorzystać z tego trendu: uzyskać wpływ i zwiększyć przychody. Przedstawię 6C, które pomogą Tobie i Twojej marce we właściwy sposób skorzystać z narzędzie videomarketingowych. Tak by zbudować większy zasięg, większy wpływ i zwiększyć przychody Twojego biznesu.

Karol Wyszyński
LosVideos
10:10

SCENA I

Plan strategii digital marketingowej.

Podczas spotkania omówimy najlepsze praktyki tworzenia strategii digital marketingowej? Przywołamy esencję niezbędnej wiedzy. Odwołamy się do kilku najskuteczniejszych narzędzi.

Odpowiemy na kluczowe pytania:

  • Co brać pod uwagę gdy podejmujemy decyzje strategiczne?
  • O czym pamiętać planując strategię?
  • Jak określić i skutecznie realizować cele marketingowe w kanałach cyfrowych?

Artur Leśniak
180heartbeats + JUNG v MATT

SCENA II

Content Marketing - The Nordic way.

Stian will explain how they gained more than a million followers of Nordic nature and will highlight the best practices and also talk about what they could have done better. During the talk you’ll find out how to tackle content marketing, you’ll learn about the pros and cons and how to build a community of engaged ambassadors. Also, is it possible to plan content marketing and if so, how?

Stian Reinhartsen
Reinhartsen Media
10:45

SCENA I

Jakie zmiany masz wprowadzić w swoich działaniach marketingowych? Powie Ci o tym Google Analytics.

Masz wdrożony Google Analytics, ale nie wiesz, jak wykorzystać go do poprawy wyników?
Na spotkaniu dowiesz się:

  • jak wybrać najlepszą.grupę docelową dla działań marketingowych?
  • jak sprawdzić, które źródła ruchu i kampanie najlepiej realizują założone cele?
  • gdzie szukać danych o skuteczności kampanii wewnętrznych na swojej stronie?
  • jak zmierzyć wyniki programów partnerskich i kodów promocyjnych?
  • jak znaleźć miejsca na stronie, które wymagają optymalizacji?

Martyna Zastrożna
PinkChart

SCENA II

Planowanie działań marketingowych i budżetu w oparciu o model See- Think- Do- Care.
Korzyści z wykorzystania modelu w planowaniu działań marketingowych.

  • Czym jest model See- Think- Do- Care?
  • Ramowy proces podziału i doboru kanałów i mediów do kampanii na podstawie modelu See- Think- Do- Care.
  • Wyznaczanie KPI dla poszczególnych faz kampanii (See- Think- Do- Care.
  • Jak oceniać efektywność poszczególnych faz? Atrybucja Markova.

Karolina Stypińska
iProspect
Weronika Szczepanik
iProspect
11:15

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

11:45

SCENA I

Świat kontra algorytmy. Jak tworzyć treści na FB, IG, YT, by budować organiczne zasięgi.

Algorytmy decydują dziś o tym, co i jak oglądamy, czytamy i widzimy w mediach społecznościowych. Podczas wystąpienia dowiecie się, jak działają i na co zwracają uwagę algorytmy, co robić, by nasze treści miały lepsze zasięgi organiczne, jakie są najskuteczniejsze formaty treści i co tak naprawdę oczekują od twórców treści Facebook, Instagram i YouTube.

Łukasz Głombicki
Whisky Media

SCENA II

Artificial Intelligence in e-mail marketing.

Jenna will share practical tips on how you can access whether AI is a good fit for your email marketing strategy and how you can implement this technology strategically into your business.
From this session you’ll leave knowing how to:

  • Strategically prepare your digital marketing activities for artificial intelligence.
  • Use AI data to predict your customer's future digital journeys and send contextual email marketing throughout the customer lifecycle.
  • Successfully implement artificial intelligence in your organisation, featuring examples from international brands. Many brands are already reaping the rewards of implementing the consultancy advice that Jenna regularly shares, so make sure your brand doesn’t miss out.

Jenna Tiffany
Let'sTalk Strategy
<
12:30

SCENA I

10 porad – jak każdy tekst uczynić bardziej chwytliwym i przekonującym do działania.

Pokażę najważniejszą zasadę wywierania wpływu tekstem oraz jak ją prawidłowo stosować i ulepszać. Nie kosztuje nic, piszemy raczej mniej, niż więcej, a mózg ludzki reaguje na nią wydzielaniem dopaminy. Ma zastosowanie wszędzie, gdzie używamy słów – od 3-wyrazowego nagłówka lub CTA do długich i szczegółowych opisów produktów. Łączy je jedno – i tu będzie zaskoczenie.

Darek Puzyrkiewicz
Dynanet

SCENA II

Jak Twoje działania marketingowe powinny współpracować z SEO.

Podczas prezentacji uczestnicy dowiedzą się, jak działania promocyjne firmy (np. content marketing, PPC, czy aktywność w social media, obecność na konferencjach) mogą wpłynąć na poprawię widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Omówię aktywności pośrednio i bezpośrednio wpływające na pozycjonowanie.

Szymon Słowik
takaoto.pro
13:10

SCENA I

Lunch

SCENA II

Lunch

14:00

SCENA I

PR i content marketing: dwie strony tej samej monety.

Łączenie content marketingu z public relations to jeden z najlepszych sposobów na przetrwanie w coraz bardziej zatłoczonym świecie digitalu. Siła tego partnerstwa budzi nieodkryty potencjał komunikacji marketingowej. Stąd dzięki tym współgrającym narzędziom nie tylko zaplanujesz konkretne działania przyczyniające się do realizacji założonych celów, ale dostarczysz określoną wartość dodaną, która zainspiruje, poinformuje czy zaprosi klienta do świata Twojej marki. Musisz tylko wiedzieć jak skutecznie łączyć obie dziedziny, o czym dowiesz się z mojej prezentacji.

Natalia Kamecka
Hexe Capital

SCENA II

Czym jest Pocket TV? Czyli jak Facebook ewoluował do pełnoprawnego kanału mediowego, który samodzielnie buduje sprzedaż i realizuje cele biznesowe.

Fan page, polubienia, polecenia czy komentarze, to przeszłość, która nie działa i trzeba o niej zapomnieć. Dzisiaj Facebook to zasięg, częstotliwość, dedykowana komunikacja i zaawansowane strategie oparte o dane o zachowaniach i interakcjach użytkowników zarówno na FB jak i w ekosystemie Klienta. To buduje sprzedaż i wskaźniki marek jak recall, awareness, favorability czy purchase intent.

Michał Kidała
Business Factory&Roi Hunter Poland
14:25

SCENA I

Nowoczesna strona internetowa niejedno ma imię.

Strona internetowa często decyduje o tym, czy chcemy wejść w świat danej marki, czy też nie. Jak powinna wyglądać, by stała się przyjazna użytkownikom, zachęcała ich do pozostania na dłużej i regularnych powrotów? Poza funkcjonalnym i atrakcyjnym designem, wpisanym w aktualne trendy oraz techniczną optymalizacją pod wyniki wyszukiwania, musi zawierać skuteczne treści, potrzebne wezwania do akcji, formularze do zbierania danych, czy narzędzia do szybkiego kontaktu z klientem. A to tylko początek. Bo nowoczesna strona internetowa niejedno ma imię. By w pełni koncentrowała się na realizacji celów biznesowych, musisz poznać wszystkie aspekty wpływające na jej atrakcyjność.

Tomasz
Ludward

SCENA II

Jak nie przepalać kasy na reklamę, czyli (prawie) wszystkie kłamstwa marketingu.

Działania marketingowe są niczym działania wojenne. Budujesz strategie, wybierasz cele, określasz zasoby i koszty. Zdarza się jednak, że często na własne życzenie wpadamy w czyhające na nas z każdej strony pułapki. Dzisiaj opowiem o tych obszarach i narzędziach w komunikacji digitalowej, na których najczęściej i najłatwiej możemy przepalić budżet marketingowy i ponieść klęskę. Bądź dobrym dowódcą, uniknij błędów i wygraj kolejną bitwę.

Bartosz Duchiński
MU Interactive
15:00

SCENA I

Koniec

SCENA II

Koniec

Kursy marketingowe - nasi eksperci

EKSPERCI 2019



To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Napisz propozycję tematu + opis

indm@indm.pl










OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową