OPIS: W trakcie prezentacji zrozumiesz, jak powstają najlepsze kampanie reklamowe. Poznasz sprawdzone techniki generowania pomysłów, które możesz wykorzystać w swojej pracy.
OPIS: Klienci nie czytają opisów Twoich produktów? Porzucają strony sprzedażowe w połowie? Mają wiele pytań, mimo że wszystko dokładnie tłumaczysz? To sygnały, że Twoje teksty są chore. Dowiedz się, co im dolega i jak je wyleczyć, by zaczęły wyjaśniać, angażować i przekonywać.
OPIS: Narzędzia oparte o algorytmy uczenia maszynowego błyskawicznie zyskują na popularności i dostępności. Jak można wykorzystać je w ramach wsparcia kampanii kreatywnych nie tylko na etapie ideacji, ale przede wszystkim egzekucji, a także jakie cele mogą pomóc zrealizować? Podczas prelekcji opowiem o najbardziej interesujących obszarach machine learningu wychodzących poza ramy generatywne pozwalających na wyjście poza standardowe realizacje oparte o nowe technologie.
OPIS: Budowanie świadomości marki wymaga uwagi, a współczesny świat bardzo obniża nasza perceptywność.
Co wiemy o tym, jak kształtuje się uwaga odbiorców w digitalu?
Jak tworzyć kreacje, żeby lepiej wykorzystywały uwagę odbiorców?
Jak planować media, jakie wybierać formaty?
Zastanowimy się, nad tym co najnowsze badania mówią nam o kształtowaniu się uwagi i jak możemy na to reagować w komunikacji i reklamie.
OPIS: Czy można mierzyć perswazyjność i skuteczność storytellingu? Co jest ważniejsze:performance czy perswazja?
W co inwestować, jeśli chcemy tworzyć przełomową komunikację w digitalu i dlaczego nie tylko w performance.
Dowiedz się więcej o kreatywności, AI i skutecznych kampaniach digital.
OPIS: Persony konsumentów są nierozerwalnie związane z insightem. Jednak bardzo często ich tworzenie jest traktowane „po macoszemu”. Można też przegiąć w drugą stronę i stworzyć rozbudowaną historię, która na koniec dnia nie będzie miała pokrycia z rzeczywistością. Odpowiem na pytanie jak głęboko można wejść w tworzenie person, jakich aspektów nie należy pomijać, a które z nich wbrew pozorom nie są aż tak istotne jak by nam się wydawało.
OPIS: Dlaczego marketerzy i marketerki powinni porzucić idee rebrandingu, zwłaszcza w czasie, gdy ich biznes łapie zadyszkę? Podczas mojego wystąpienia
OPIS: Dowiedz się jak wykorzystać SEO do wzmocnienia swoich działań marketingowych i jak integracja różnych dziedzin może przyczynić się do osiągnięcia lepszych wyników biznesowych. Prelekcja ta dostarczy praktycznej wiedzy i inspiracji do tego, aby spojrzeć na SEO w szerszym kontekście działań marketingowych, a także do zrozumienia, jak różne elementy mogą się wzajemnie wspierać i uzupełniać.
OPIS: W czasach hossy budowanie miłości pomiędzy konsumentem a marką jest oczywistym celem każdego Marketera. Niestety, w tej miłości, jak w każdej relacji zdarzają się kryzysy. Analitycy już dziś przewidują, że następny kryzys przed nami. Jak zatem zabezpieczyć naszą relację i komunikować się z konsumentami w czasach recesji, aby miłość przetrwałą? I czy to w ogóle możliwe? Prelekcja stanowić będzie próbę odpowiedzi na pytania.
OPIS: Zanim jeszcze zdążyliśmy odetchnąć po burzliwej transformacji cyfrowej, już stajemy twarzą w twarz z niespotykaną dotąd rewolucją napędzaną przez AI. Tempo rozwoju tej technologii i towarzyszący temu szum informacyjny nie ułatwia podejmowania decyzji – inwestować, czy nie. Dlatego ja, wychodząc poza marketingowe granice, postaram się Wam ułatwić tę decyzję i podpowiem jak sztuczna inteligencja może stać się sojusznikiem nie tylko działu marketingu. Przedstawię praktyczne wskazówki i inspirujące case studies. Kto wie, może nawet sprawię, że między CMO a CFO zapanuje zgoda?
OPIS: Podczas spotkania opowiemy sobie, jakie mamy możliwości personalizacji komunikatu reklamowego, jakich obszarów mogą dotyczyć, jakie technologie wykorzystywać z jednoczesnym poszanowaniem prywatności użytkownika. Przyjrzymy się trendom i inspiracjom z całego świata. A przede wszystkim odpowiemy sobie na pytanie, czy ta pogoń za jak najbardziej dopasowanym do konsumenta przekazem faktycznie ma później odzwierciedlenie w wynikach biznesowych.
OPIS: Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z korzyściami płynącymi z zastosowania UX w działaniach marketingu online (z naciskiem na SEM). Uczestnicy poznają metody i narzędzia badań ilościowych i jakościowych. W czasie swojego wystąpienia przedstawię praktyczne metody optymalizacji CRO. Pokażę narzędzia, które w automatyzują wiele procesów z tym związanych. Na zakończenie uczestnicy otrzymają listę narzędzi pomocnych w codziennej pracy.
OPIS: Dowiedz się, jak efektywnie przeprowadzić burzę mózgów i wymyślać koncepty!
Naucz się kreatywności i odkryj techniki prowadzenia burz mózgów, które wywołają deszcz pomysłów.
Zobacz, jak wykorzystać AI, aby podkręcić swoją kreatywność na maksa.
OPIS: Czy osoby 60+ korzystają z mediów społecznościowych?
Kto bardziej lubi podcasty – milenialsi czy zetki?
Czym jest silver tsunami i czy marketerzy już dzisiaj powinni zwrócić uwagę na pokolenie Alfa?
Poznaj odpowiedzi na powyższe pytania i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać wiedzę o wieku grupy docelowej w działaniach marketingowych. Cytując klasyka: „każde pokolenie ma własny czas…”, ale i język, zachowania czy media. Podczas wystąpienia omówię je szczegółowo, pokażę charakterystykę każdej z grup i interesujące benchmarki reklamowe, a co najważniejsze - przedstawię cenne wskazówki do zastosowania w praktyce marketera.
OPIS: Początek: od mikro - w dużej skali - do makro też w dużej skali - czyli test rynku i jego rozwój.
To co najważniejsze: kontent i zasięg - czyli jak maksymalnie wykorzystać kontent od influencerów.
Co dalej gdy przychodzi czas na telewizję? Dotarcie do non / light userów i dobudowanie zasięgu i częstotliwości.
OPIS: Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse. Stanowią oni ogromną grupę potencjalnych konsumentów, do których mogą dotrzeć marki z różnych branż. Warto więc wiedzieć, co tak naprawdę kryje się za tym terminem, skąd wzięła się jego nagła popularność, jaki jest potencjał wirtualnych światów w Polsce i przede wszystkim - jak wykorzystać go w działaniach marketingowych już teraz.
OPIS: W codziennej pracy możemy zagubić się w gąszczu wskaźników, CPMów, unikalnych użytkowników, czy współczynników konwersji zapominając, gdzie naprawdę możemy szukać źródła wzrostu dla naszego biznesu i marki.
W prezentacji pokażę jak w Stratosferze znaleźliśmy to źródło w marketingu kulturowym dla marki YES, ale pokażę też, że szukanie inspiracji w kulturze może być niezwykle efektywne również dla mniej oczywistych kategorii (np. w branży mięsnej, czy finansach).
Wspólnie zastanowimy się, dla kogo marketing kulturowy ma sens, jak wpływa to na pozostałe elementy marketingu i jak może on otworzyć organizację na dodatkowe źródła wzrostu.
OPIS: Poszukiwanie pomysłów w reklamie zawsze stanowiło wyzwanie. Sprawy nie ułatwiają krótkie terminy oraz ciągłe zmiany w projekcie oraz technologii. To, co się nie zmienia w tworzeniu przełomowych kreacji to BIG IDEA, a co za tym idzie – mocny insight. Dzisiejszy świat dostarcza nam nieograniczonych źródeł inspiracji w przenikających się trendach, technologiach i wydarzeniach. Daje również możliwość egzekucji Big Idea w coraz ciekawszych i oryginalnych formatach. O tych poszukiwaniach i zaskakujących „odkryciach” w świecie kreacji będzie ta prezentacja.
OPIS: GA4 zdecydowanie różni się od "starego" Analyticsa - i pod kątem mechaniki działania samego narzędzia, i jeśli chodzi o interfejs. No właśnie - jak korzystać z GA4? Podczas spotkania pokażę Ci m. in., w jaki sposób tworzyć najbardziej przydatne analizy oraz w jak wyciągać dane z raportów standardowych i dopasowywać je do potrzeb Twojego biznesu. Dodatkowo odwiedzimy wspólnie przez parę najciekawszych zakamarków ustawień GA4!
OPIS: O tym dlaczego nie możemy się skupić na treściach oglądanych w internecie, "nic nas już nie bawi" (ani naszych dzieci), jak ciężko zwrócić naszą uwagę i zainteresować. Jak więc zdobyć uwagę odbiorców na profilach marek- najlepiej w mniej niż 2 sekundy?
OPIS: Jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcia wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza? Omówimy trendy rynkowe, zmieniające się postawy oraz pojawiające się nowe segmenty konsumentów. Przełożymy to na rekomendacje dotyczące planowania komunikacji oraz wskażę istotne zmiany, które powinny zajść na tym polu.
To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.
To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.
CHCESZ DOŁĄCZYĆ?
Napisz propozycję tematu + opis
OBSZARY TEMATYCZNE: