PL   |   ENG
Program 2020, wśród tematów m.in:

> Strategia content marketingowa - jak ją zbudować, napisać i stosować. / Łukasz Głombicki / Termin: 27.05

Czego się dowiesz:
> Strategia to podstawa wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych. Podczas spotkania online porozmawiamy o tym, jak stworzyć strategie contentową dla swojej marki, na co zwrócić uwagę, jak myśleć o celach i co dzięki takiej strategii można zyskać.

> Irracjonalność dla dobra marki: Jak wykorzystać pułapki myślenia i nieświadome motywy zakupowe klientów do zwiększenia perswazyjności działań marketingowych. / Julia Kołodko / Termin: 30.06

Czego się dowiesz:
> Najnowsze analizy neuronaukowe pokazują, że jesteśmy świadomi jedynie 5% bodźców, na podstawie których nasz mózg podejmuje decyzje, a większość naszych codziennych decyzji to decyzje automatyczne i nawykowe. Mamy ograniczone zasoby przetwarzania informacji, przez co korzystamy ze skrótów myślowych i wpadamy w pułapki myślenia. Edukacja i wiedza nie mają dużego wpływu na realne zachowanie, co każdy kto kiedyś SMS-ował prowadząc samochód, zjadł za dużo słodyczy dobrze wie. To, że konsumenci (i my!) wiemy, że coś należy zrobić lub że coś jest dobre, nie oznacza, że to robimy. Nasze intencje rzadko przekładają się na zachowania.

Jak w związku z tym podchodzić do planowania działań marketingowych, aby ludzka irracjonalność działała na korzyść marki, a nie przeciwko niej? Jak efektywnie wpływać na zachowania konsumentów, skoro edukacja i standardowe działania marketingowe coraz rzadziej przynoszą pożądane efekty? Na te i inne pytania odpowiemy sobie już w czerwcu, na konferencji in_Digital Marketing.

> Customer journey map - sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta. / Krzysztof Ożóg / Termin: 02.07

Czego się dowiesz:
>
  • Czym jest ścieżka klienta i, na przykładach, zobaczysz jak pomoże Ci ona zrozumieć jego perspektywę.
  • Jak zbierać dane, dobrać narzędzia i zbudować ścieżkę klienta w wersji operacyjnej i executive.
  • Jakie są dobre i złe praktyki związane z tworzeniem i pracą ze ścieżkami w organizacji.

> Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads. / Mateusz Nowak / Termin: 07.07

Czego się dowiesz:
> Jeśli chcesz zrozumieć w jaki sposób Facebook sam może zająć się optymalizacją Twoich kampanii i czy możliwe jest pozyskiwanie skutecznie nowych klientów jedynie na bazie ich podobieństwa do aktualnych, to ten webinar jest dla Ciebie. Grupy podobnych odbiorców wraz z dobrymi praktykami ich używania, modele optymalizacji kampanii i reguły automatyczne w rozbudowanych strukturach reklamowych - tym wszystkim zajmiemy się w trakcie wypełnionego konkretami spotkania online.

> Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą. SPEAK UP! czyli mów głośno i zdobywaj publiczność! / Anna Oszajca / Termin: 09.07

Czego się dowiesz:
> Badania dotyczące skuteczności materiałów video w Internecie nie pozostawiają wątpliwości – są one obecnie najłatwiejszym sposobem, aby dotrzeć do dużej grupy odbiorców, utrzymać ich uwagę i pomnożyć zainwestowane pieniądze. Czas na SPEAK UP! mów głośno i zdobywaj publiczność!

W trakcie 1.5h webinaru dowiesz się jak:
  • Sprzedawać więcej, dzięki naturalnej prezentacji,
  • Budować swój ekspercki i autentyczny wizerunek,
  • Wyróżnić swoją markę osobistą,
  • Wypracować odwagę podczas wystąpieniach publicznych online,
  • Ukształtować swój auto-koncept i osobowość profesjonalnego mówcy.

> Post-pandemiczny chaos: czyli jak odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów w czasie recesji. / Darek Pawlak / Termin: 15.07

Czego się dowiesz:
> Porcja wiedzy, która będzie pomocna przy podejmowaniu decyzji, co do dalszych planów komunikacyjnych w kolejnej części roku.

Podsumowanie zmian, które miały miejsce w trakcie pandemii – uporządkowanie „covidowej” teraźniejszości Analiza zmian zachowań konsumentów z czasów kryzysów gospodarczych – uporządkowanie wiedzy w kontekście nadchodzącej przyszłości Przegląd najefektywniejszych kampanii reklamowych z czasów recesji – przygotowanie do działań komunikacyjnych w II połowie roku

Jak się bronić w przypadku, gdy konsument sięga do "niższej półki”? Czym jest "downturn effect”? Jaki ma wpływ na wybór marki przez konsumenta przed recesją i po niej? Czy w obliczu niższego budżetu domowego, dotychczasowa "aspiracyjność" konsumenta pozostaje na tym samym poziomie? Czym dla konsumenta jest luksus w dobie recesji i czy Twoja marka może być jego synonimem? „Top 10” kampanii reklamowych, które skutecznie odnalazły miejsce w świadomości konsumenta w czasach kryzysu. …i wiele więcej, wraz z materiałami szkoleniowymi, po zakończeniu webinaru.

> UGC - Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki? / Angelika Dąbek / Termin: 21.07

Czego się dowiesz:
> Autentyczność, zbijanie zakupowych obiekcji, wzmacnianie społeczności - user generated content, czyli treści tworzone przez użytkowników i wykorzystywane w komunikacji marki mają wiele zalet! Co robić i jak działać, aby zaprosić fanów na Facebooku lub Instagramie do wspólnego tworzenia treści? Podczas webinaru podzielę się co najmniej kilkoma ciekawymi pomysłami. Zapraszam!.

> Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach. / Jan Zając / Termin: 30.09

Czego się dowiesz:
> Pandemia koronawirusa bardzo mocno wpłynęła na zachowania i styl życia, przykuwając nas do ekranów i ograniczając aktywności poza domem. Zarazem dla wielu firm stała się błyskawicznym impulsem do rozwoju e-commerce. Nawet kiedy COVID-19 przeminie, świat nie będzie już taki sam. Firmy, które potrafią zrozumieć i zaadoptować się do zmian, zyskają ważną przewagę strategiczną i wyjdą z kryzysu jako zwycięzcy.

Podczas tego wystapienia przyjrzymy się danym z mediów społecznościowych i różnych innych źródeł online, dotyczącym rynku polskiego i wiodących rynków zagranicznych. Zaprezentujemy, jak zmieniały się zainteresowania i postawy konsumentów w ostatnich miesiącach - a nierzadko tygodnie przynosiły takie zmiany, na jakie wcześniej potrzeba było miesięcy czy nawet lat.

Pokażemy przykłady rozwiązań i strategii stosowanych przez firmy, aby wykorzystać sytuację.

> Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację? / Wojciech Jabczyński / Termin: 30.09

> Kampania marketingowa - zintegrowany plan content marketingu.

> Najczęsciej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.

> Nieświadome decyzje, podświadome wybory - psychologia w marketingu.

> Preferencje zakupowe klientów w social media.

> Nowoczesny PR - wyzwania, oczekiwania, pomysły.

> Customer journey map - sztuka budowania dobrej mapy.

> Prawidłowa segmentacja klientów - wskazówki i kluczowe wytyczne.

> Konkretne zasady Influencer marketingu.

> Metodologia i inspiracje jak poznać swojego klienta.

> Przemyślane ścieżki komunikacji email marketingowej - case study.

> Etapy budowy dobrego media planu okiem praktyka.

> Zasady efektywnego UX writing'u.

> Jak AI zmienia przyszłość marketingu cyfrowego.

> Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o raporty google analytics.

> Jak business intelligence i online marketing mogą ze sobą współpracować.

> Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikacje video.

> Jak zadbać o silny strumień w górnej częsci lejka sprzedażowego.

Kursy marketingowe - nasi eksperci

EKSPERCI 2020



To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Napisz propozycję tematu + opis

indm@inDM.pl










OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową