OPIS: Poznaj trendy, które kształtują przyszłość branży marketingowej. Dowiedz się, jakie sygnały zmian jawią się na horyzoncie, a jakie trendy społeczne, kulturowe, lifestylowe i technologiczne odgrywają kluczową rolę w budowaniu marek jutra. W świecie, w którym jedyną stałą jest zmiana, świadoma praca z trendami jest kluczowym narzędziem w pracy marketera. Zajrzyjmy razem w przyszłość, która dzieje się już dziś!
OPIS: Przegląd nagradzanych kampanii z ostatnich lat, które najlepiej wykorzystały okoliczności. Jak powstawały? Co zadziałało? Jakie można z nich wyciągnąć wnioski? Perspektywa copywritera.
OPIS: Prezentacja dotyczy tworzenia efektywnych treści shoppable oraz wideo w e-commerce, które zwiększają zaangażowanie i konwersję użytkowników. Omówimy wnioski z przeprowadzonych testów A/B, które pomogły zidentyfikować najlepsze praktyki w zakresie tworzenia treści sprzedażowych. Przedstawimy także proces tworzenia shoppable content, począwszy od koncepcji, przez testowanie, aż po optymalizację, aby maksymalizować wyniki sprzedażowe. Prezentacja będzie podparta konkretnymi przykładami produkcji i treści Allegro.
OPIS: Przerobiliśmy erę podcastów narracyjnych, zmasowany atak branded shows, transformację Spotify w platformę która zapewnia wszelkie przydatne do publikacji usługi, a następnie exodus twórców w stronę videocastingu. Co będzie dalej? Jak wyciągnąć z contentu audio najwięcej korzyści dla marek? Jak pozycjonować siebie jako twórca treści i reklamodawca? I czy to się w ogóle jeszcze opłaca? W tej prelekcji omówimy nie tylko trendy i zmiany, ale też skuteczne taktyki które działają dla wszystkich korzystających z tej formy content marketingu.
OPIS: Czy logo zawsze powinno być większe?
A może w ogóle nie jest potrzebne?
Co wspólnego ma szampon z silnikiem auta?
Czy aby na pewno ryba jeżdżąca na rowerze jest lepszym sprzedawcą niż większość działów marketingu?
Jeśli chcecie wspólnie zastanowić się nad tym, co dzisiaj naprawdę zwraca uwagę konsumenta, to zapraszam na wystąpienie.
OPIS: Podczas prezentacji uczestnicy prześledzą rozwój technologii e-commerce – od pierwszych, prostych sklepów internetowych po nowoczesne, zaawansowane rozwiązania sprzedażowe, dostępne w każdym zakątku sieci. Odkryją, jak kluczowe innowacje technologiczne i narzędzia wpłynęły na ewolucję sprzedaży online oraz jakie wyzwania i trendy czekają branżę w nadchodzących latach.
OPIS: Content to kluczowy element zarówno w procesie optymalizacji SEO dla zdobycia ruchu z wyszukiwarek, jak i w budowaniu silnej marki. Treść stanowi główny punkt styku marki z jej odbiorcami, pełniąc funkcję w budowaniu świadomości, zaufania i lojalności wśród klientów. Poprzez publikowanie właściwych treści, marka może wyróżnić się na tle konkurencji, budując trwałe więzi z klientami i przyciągając ich do powrotu.
Podczas swojej prezentacji opowiem o:
• ewolucji customer journey - jak zmienia się podróż klienta od pierwszego kontaktu z marką do zakupu,
• o treściach, które są najbardziej odpowiednie w kontekście SEO i dopasowania do marki,
• o dobrych i złych praktykach wykorzystywania AI do tworzenia contentu,
• o aktualnych trendach i przewidywanych zmianach w wyszukiwarce Google.
OPIS: Celem naszej kampanii jest budowanie świadomości i rozważania, skupmy się również na sprzedaży, wiadomo... a! i dodatkowo chcemy, żeby liczba lajków pod postami rosła szybciej niż liczba fanów naszego profilu w socialach...
"Skupmy się na wszystkim!" to prawdziwy koszmar dla marketera i agencji. Podczas spotkania dowiesz się jakie strategie możesz obrać, aby świadomie rozwijać markę, i jakich argumentów możesz użyć, by właściwie zdefinować cele.
OPIS: Czy można mierzyć perswazyjność i skuteczność storytellingu?
Co jest ważniejsze: performance czy perswazja?
W co inwestować, jeśli chcemy tworzyć przełomową komunikację w digitalu i dlaczego nie tylko w performance.
Dowiedz się więcej o kreatywności, AI i skutecznych kampaniach digital.
OPIS: Jak promować nowy produkt nowej marki? Jak promować nowy produkt starej marki? Czy celować od razu szeroko, czy do wybranej społeczności? Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu treści? Jakich błędów unikać? Podczas tej prelekcji dowiesz się jak rozkręcić kampanię szytą na miarę Twojego produktu bez zbędnego przepalania budżetu.
OPIS: Zaprezentuję kilkanaście konkretnych pomysłów na niestandardowe strategie i rozwiązania w e-commerce. Po 10 latach doświadczenia wiem, że myślenie poza schematami przynosi dobre efekty. Podczas spotkania podzielę się z Wami praktycznymi caseami.
OPIS: Podczas spotkania opowiemy sobie, jakie mamy możliwości personalizacji komunikatu reklamowego, jakich obszarów mogą dotyczyć, jakie technologie wykorzystywać z jednoczesnym poszanowaniem prywatności użytkownika. Przyjrzymy się trendom i inspiracjom z całego świata. A przede wszystkim odpowiemy sobie na pytanie, czy ta pogoń za jak najbardziej dopasowanym do konsumenta przekazem faktycznie ma później odzwierciedlenie w wynikach biznesowych.
OPIS: Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z korzyściami płynącymi z zastosowania UX w działaniach marketingu online (z naciskiem na SEM). Uczestnicy poznają metody i narzędzia badań ilościowych i jakościowych. W czasie swojego wystąpienia przedstawię praktyczne metody optymalizacji CRO. Pokażę narzędzia, które w automatyzują wiele procesów z tym związanych. Na zakończenie uczestnicy otrzymają listę narzędzi pomocnych w codziennej pracy.
OPIS: Dowiedz się, jak efektywnie przeprowadzić burzę mózgów i wymyślać koncepty!
Naucz się kreatywności i odkryj techniki prowadzenia burz mózgów, które wywołają deszcz pomysłów.
Zobacz, jak wykorzystać AI, aby podkręcić swoją kreatywność na maksa.
OPIS: Czy osoby 60+ korzystają z mediów społecznościowych?
Kto bardziej lubi podcasty – milenialsi czy zetki?
Czym jest silver tsunami i czy marketerzy już dzisiaj powinni zwrócić uwagę na pokolenie Alfa?
Poznaj odpowiedzi na powyższe pytania i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać wiedzę o wieku grupy docelowej w działaniach marketingowych. Cytując klasyka: „każde pokolenie ma własny czas…”, ale i język, zachowania czy media. Podczas wystąpienia omówię je szczegółowo, pokażę charakterystykę każdej z grup i interesujące benchmarki reklamowe, a co najważniejsze - przedstawię cenne wskazówki do zastosowania w praktyce marketera.
OPIS: Początek: od mikro - w dużej skali - do makro też w dużej skali - czyli test rynku i jego rozwój.
To co najważniejsze: kontent i zasięg - czyli jak maksymalnie wykorzystać kontent od influencerów.
Co dalej gdy przychodzi czas na telewizję? Dotarcie do non / light userów i dobudowanie zasięgu i częstotliwości.
OPIS: Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse. Stanowią oni ogromną grupę potencjalnych konsumentów, do których mogą dotrzeć marki z różnych branż. Warto więc wiedzieć, co tak naprawdę kryje się za tym terminem, skąd wzięła się jego nagła popularność, jaki jest potencjał wirtualnych światów w Polsce i przede wszystkim - jak wykorzystać go w działaniach marketingowych już teraz.
OPIS: W codziennej pracy możemy zagubić się w gąszczu wskaźników, CPMów, unikalnych użytkowników, czy współczynników konwersji zapominając, gdzie naprawdę możemy szukać źródła wzrostu dla naszego biznesu i marki.
W prezentacji pokażę jak w Stratosferze znaleźliśmy to źródło w marketingu kulturowym dla marki YES, ale pokażę też, że szukanie inspiracji w kulturze może być niezwykle efektywne również dla mniej oczywistych kategorii (np. w branży mięsnej, czy finansach).
Wspólnie zastanowimy się, dla kogo marketing kulturowy ma sens, jak wpływa to na pozostałe elementy marketingu i jak może on otworzyć organizację na dodatkowe źródła wzrostu.
OPIS: Poszukiwanie pomysłów w reklamie zawsze stanowiło wyzwanie. Sprawy nie ułatwiają krótkie terminy oraz ciągłe zmiany w projekcie oraz technologii. To, co się nie zmienia w tworzeniu przełomowych kreacji to BIG IDEA, a co za tym idzie – mocny insight. Dzisiejszy świat dostarcza nam nieograniczonych źródeł inspiracji w przenikających się trendach, technologiach i wydarzeniach. Daje również możliwość egzekucji Big Idea w coraz ciekawszych i oryginalnych formatach. O tych poszukiwaniach i zaskakujących „odkryciach” w świecie kreacji będzie ta prezentacja.
OPIS: GA4 zdecydowanie różni się od "starego" Analyticsa - i pod kątem mechaniki działania samego narzędzia, i jeśli chodzi o interfejs. No właśnie - jak korzystać z GA4? Podczas spotkania pokażę Ci m. in., w jaki sposób tworzyć najbardziej przydatne analizy oraz w jak wyciągać dane z raportów standardowych i dopasowywać je do potrzeb Twojego biznesu. Dodatkowo odwiedzimy wspólnie przez parę najciekawszych zakamarków ustawień GA4!
OPIS: O tym dlaczego nie możemy się skupić na treściach oglądanych w internecie, "nic nas już nie bawi" (ani naszych dzieci), jak ciężko zwrócić naszą uwagę i zainteresować. Jak więc zdobyć uwagę odbiorców na profilach marek- najlepiej w mniej niż 2 sekundy?
OPIS: Jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcia wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza? Omówimy trendy rynkowe, zmieniające się postawy oraz pojawiające się nowe segmenty konsumentów. Przełożymy to na rekomendacje dotyczące planowania komunikacji oraz wskażę istotne zmiany, które powinny zajść na tym polu.
To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.
To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.
CHCESZ DOŁĄCZYĆ?
Napisz propozycję tematu + opis
OBSZARY TEMATYCZNE: