PL   |   ENG
DZIEŃ I

SCENA X

SCENA Y

10:00

SCENA I

Trendy w Digital marketingu, czy jeszcze może nas coś zaskoczyć.

W ostatnim czasie hasła viewability, brandsafety, fraudy zdominowały dyskusje o digital marketingu. Czy jest coś, co faktycznie może nas jeszcze zaskoczyć? Influencerzy, video, czy AI? Istnieje wiele rankingów i zestawień najważniejszych trendów. Na co zwracać uwagę, za czym podążać, czy wszystkie trendy są ważne? Zapraszam na prezentację, która będzie drogowskazem po musthave w digital marketingu i trendach, które warto obserwować.

Aleksandra Bujnowska
Havas Media Group

SCENA II

Czy na pewno Cambridge Analytica to diabeł z naszej bajki? Dobre i złe strony modelowania behawioralnego i segmentacji danych.

Media społecznościowe w czasach sprzed RODO udostępniały marketerom wiele danych, które pomagały w zacieśnianiu relacji marek z Klientami - mogły być one bardzo bliskie. Dziś jest podobnie, choć bardziej odpowiedzialnie. O tym jak to zrobić, dowiesz się podczas tego wystąpienia.

Piotr Krauschar
F11 Agency
10:30

SCENA I

Influencer Marketing – jakimi kryteriami się kierować przy doborze Influencerów.

Po influencer marketing sięga obecnie coraz więcej firm, włączając w swoją strategię komunikację poprzez kanały Youtuberów czy gwiazdy Instagrama. Ale od czego zacząć i co zrobić, żeby takie działania były skuteczne? Podczas swojego wystąpienia opowiem, jakimi kryteriami najlepiej kierować się dobierając influencerów do współpracy z marką, a także jakie elementy są najbardziej istotne w takiej współpracy.

Olga Gralińska
Play

SCENA II

Jak dobrać strategię komunikacji on-line w mojej kategorii produktowej?

Co łączy bank, biuro podróży, płyn do mycia naczyń i czekoladę? Nic. Są to produkty, które spełniają nasze różne potrzeby, inaczej je konsumujemy, inaczej kupujemy, inny jest poziom zaangażowania w markę oraz inna rola Internetu w ich reklamowaniu. Dlaczego więc w konstruowaniu strategii komunikacji on-line w naszej kategorii korzystamy często z gotowych schematów?Czy płyn do mycia naczyń naprawdę musi angażować w social media, żeby się lepiej sprzedawał i czy bank musi produkować content, żeby miał lojalnych klientów? W prezentacji przedstawione zostaną kluczowe czynniki, które trzeba brać pod uwagę konstruując strategię komunikacji on-line w danej kategorii produktowej. Porównane zostaną różne strategie i przedstawione najlepsze przykłady jej implementacji. Wiedza zdobyta podczas prezentacji pomoże w zoptymalizowaniu działań komunikacyjnych w Internecie marki na której pracujesz.

Marcin Wójtowicz
ThinkECO
11:00

SCENA I

Narzędzia Digital marketingu. Co nowego, co godnego do polecenia.

Arsenał marketera - przegląd narzędzi dzięki którym zapanujesz nad digitalnym chaosem

  • Jakiego typu narzędzia (płatne i bezpłatne) warto znać AD 2018
  • Tricks&tips związane z social media
  • Jakie narzędzia są hot i w poznanie których warto zainwestować swój czas?

Artur
Kurasiński

SCENA II

Co się zmieniło oprócz skasowania Word z Ad(Word)s po 18 latach?

Poznaj nowości, które przyszły wraz z nowym interfejsem Google Ads: podsumowanie zmian, nowych metod targetowania oraz sposobów na optymalizację. Sprawdź czy coś istotnego Cię nie ominęło!

Karol
Dziedzic
11:30

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

12:00

SCENA I

Skąd się biorą fajne pomysły na digital marketing? Techniki, sztuczki i patenty.

Czym jest kreatywność w digital marketingu? Skąd biorą się innowacyjne, oryginalne, ciekawe, fajne i przede wszystkim skuteczne kampanie reklamowe w digitalu? Adam i Maciek podzielą się z wami sposobami na tworzenie ciekawych pomysłów na komunikację marek w środowisku cyfrowym.

Adam Smereczyński
VML Poland
Maciek Kozina
VML Poland

SCENA II

Co znaczy „skuteczna kampania” w digitalu i telewizji. Case studies z różnymi wymiarami efektywności kampanii.

Skuteczna kampania to taka której efekty realizują ustalony wcześniej cel. A ten może być krótkoterminowym skokiem sprzedaży lub długoterminowym działaniem w obszarze podnoszenia świadomości marki czy kojarzenia jej z odpowiednimi wartościami. W zależności od tego jak określony jest cel kampanii różne będą optymalizacje media splitow między tv i digitalem, różne kreacje i oczywiście odmienne kryteria oceny efektywności kampanii. Podczas prezentacji opowiem o grzechu shorttermizmu, o ciekawych realizacjach celów długoterminowych i o zasobach danych, które stają się niezbędne na każdym etapie – od definiowania celów, poprzez planowanie, tworzenie kreacji, po codzienną optymalizację i analizę efektów.

Marta Sułkiewicz
Gemius
12:45

SCENA I

Wyzwania nowoczesnego PR, dzięki którym łatwiej będzie Ci stosować public relations w praktyce.

Zmiany, jakie zaszły w komunikacji, wymuszają na PR-owcach potrzebę ciągłej nauki zawodu. Umiejętność tworzenia informacji to dziś o wiele za mało, tak jak znajomość podstawowych technik PR. Technologia otwiera coraz to nowe możliwości i tym samym wpływa na zmiany w public relations. PR wymaga pewnej precyzji w planowaniu i realizacji działań oraz zdolności do wciskania odpowiednich przycisków oraz właściwego doboru słów w komunikacji. Umiejętności tych można się oczywiście nauczyć. Z pozoru mogą wydawać się proste, ale to tylko pułapka, w którą wpada wiele firm. W trakcie prezentacji poznasz wyzwania nowoczesnego PR, dzięki którym łatwiej będzie Ci stosować public relations w praktyce.

Andrzej Gruszka
Hexecapital

SCENA II

Jak przejąć klientów konkurencji reklamą online?

Reklama online dotychczas kojarzyła się głównie z naszą aktywnością w internecie. Jako marketerzy, przywykliśmy kierować kampanie na podstawie odwiedzanych przez odbiorców stron internetowych i wykazywanych w ten sposób zainteresowań. Przez lata powielaliśmy ten schemat. Jednak wraz z rozwojem technologii granica między offline a online zaczęła się zacierać. Także w reklamie. Wachlarz możliwości dotarcia do potencjalnych odbiorców przestał być ograniczony do zachowań w internecie. Tak, to prawda, możemy już dzisiaj wybierać odbiorców reklam online na podstawie ich zainteresowań prezentowanych w offline. W ten sposób jesteśmy w stanie dotrzeć do jednej z najbardziej atrakcyjnych grup odbiorców, niezależnie od tego, w jakim biznesie działamy - klientów kupujących u konkurencji. Na prelekcji opowiem, jak to robić i jak tak naprawdę mierzyć wyniki reklamy online w świecie offline.

Piotr Michalak
Datarino
13:15

SCENA I

Storytelling - wskazówki jak budować dobrą historię.

Storytelling marek – to brzmi świetnie. Wobec ciekawej historii trudno pozostać obojętnym, wobec samej marki – łatwo. Ale jak opowiadać, gdy uwaga konsumenta jest bardzo rozproszona, a my jesteśmy ograniczeni dostępnymi formatami reklamowymi? Zapraszam na prezentację, w której przedstawię zasady skutecznego marketingu narracyjnego.

Marcin Woźniak
LiquidThread (Publicis Media)

SCENA II

Odczarowujemy (produkcję) VIDEO. Prosto, pewnie i do codziennego użytku.

  • W zależności od sposobu promocji, treści z dołączonym video potrafią zbierać od kilku- do nawet kilkudziesięciu razy więcej kliknięć niż te, które mają tylko zdjęcie.
  • Produkcja filmów przez studia filmowe nie jest jednak tania, ale sięganie po w pełni profesjonalne rozwiązania nie zawsze jest niezbędne.
  • Samodzielne rozpoczęcie tworzenia treści filmowych może wydawać się trudne, natomiast w istocie zupełnie nie musi takie być.
  • Wiele osób podejmuje nieśmiałe próby i nie znajduje zadowolenia w efektach, ale gdy pozna się kilka podstawowych zasad okazuje się, że łatwo można dojść do satysfakcjonujących wyników.
  • Koszty wejścia w tę dziedzinę marketingu nie muszą być wysokie - początkowy sprzęt można zakupić za kilkaset złotych, a miesięczna promocja nie musi przekroczyć 100 zł.
  • Szybki rozwój technologii, w tym również prędkości i dostępności Internetu zaraz sprawi, że w sieci proste video będzie tym, czym wczoraj było zdjęcie. Warto się do tego przygotować.TENT

Piotr Ananicz
Wytwórnia Filmów Wariacja
13:40

SCENA I

LUNCH

SCENA II

LUNCH

14:30

SCENA I

Facebook Ads – zaawansowane taktyki działania i narzędzia.

Facebook to obecnie olbrzymia baza danych, którą marketerzy mogą posłużyć się do precyzyjnego kierowania reklam. Podczas wystąpienia opowiem o sprawdzonych - tych podstawowych i zaawansowanych, mniej i bardziej znanych - taktykach i strategiach działania w Facebook Ads.

Szymon Lisowski
Socjomania

SCENA II

Marketing automation – czyli jak przekuć leady w klienta.

Jak sprawić aby z anonimowego ruchu który sprowadzimy na naszą stronę internetową wygenerować szansę sprzedażową czyli leada, jak następnie tą szansę sprzedażową podgrzać aby nasz prospect był gotowy do zakupu czyli czym jest leadnurturing, oraz jak domykać transakcję wykorzystując do tego zautomatyzowaną oraz ręczną komunikację. Tego wszystkiego dowiesz się w trakcie prezentacji. Oprócz tego poznasz najlepsze praktyki tworzenia komunikacje uwzględniającej wiele kanałów (email, pop-up, chat, sms, push) i głęboko personalizację czyli dowiesz się jak mówić do właściwych osób, właściwym kanałem we właściwym momencie ich ścieżki zakupowej.

Michał Korba
iWisher.pl
15:10

SCENA I

Jak zrozumieć mobilnego konsumenta aby zacząć skutecznie sprzedawać. Dane i zalecenia.

Mimo, że ruch z urządzeń mobilnych już dawno zdominował ruch z desktopów, to nadal urządzenia stacjonarne odpowiadają za 2/3 transakcji w sieci. Dlaczego tak się dzieje? Czy użytkownicy smartfonów nie lubią kupować, czy po prostu nie potrafimy skutecznie do nich sprzedawać?
W trakcie prezentacji Łukasz przedstawi dane pozwalające lepiej zrozumieć użytkownika mobilnego i jego przyzwyczajenia oraz pokaże, jak skutecznie podnosić konwersje w mobilnym e-commerce.

Łukasz Felsztukier
Hycom

SCENA II

Jak zwiększyć konwersję na Twojej stronie? Opinie na bok, liczą się twarde dane.

Współczynnik konwersji to jeden z kluczowych wskaźników wpływających na poziom sprzedaży generowanej przez dowolną stronę lub sklep internetowy.
Przykładowo: jeżeli podniesiesz konwersję z 1% do 2% - zdublujesz sprzedaż, bez wydawania dodatkowych pieniędzy na reklamę.
Jak to zrobić? Niektórzy próbują zapożyczać pomysły od konkurencji, inni kopiują gotowe rozwiązania, o których przeczytali na marketingowych blogach.
Tego typu rozwiązania mogą zadziałać, ale najczęściej tak się nie dzieje, ponieważ każda strona jest inna i należy najpierw zrozumieć zachowania jej użytkowników.
W skrócie: aby zoptymalizować stronę pod kątem konwersji należy przejść przez pewien PROCES. Podczas prezentacji dowiesz się, jak taki proces wygląda, krok po kroku.

Paweł Regiec
eStrategie.pl
15:40

SCENA I

Media planning od podstaw, czyli jak zaplanować efektywną kampanię w mediach internetowych.

Kilka praktycznych wskazówek jak najlepiej dobrać media internetowe do realizacji naszych celów. Kiedy lepiej kupować tradycyjnie, kiedy lepiej w programmatic? Dla jakich kampanii dobrze kupić wideo, w których lepiej skoncentrować się na statycznych bannerach? Kiedy dobrze działać na mobile, a kiedy lepiej na desktopie? 30 minut naszpikowane drobnymi poradami, które mogą przynieść bardzo wyraźne efekty.

Dawid Maj
BeDigital

SCENA II

KIEDY?- co wiemy o timingu w digitalu.

  • czy w komunikacji digitalowej jest Prime Time?
  • co wiemy o konwersyjności poszczególnych dni tygodnia?
  • jak działa reguła 3/30/3 w digital signage?
  • co nam daje real-time w komunikacji?

Agnieszka Stelmaszczyk
Feno.pl
16:10

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

16:30

SCENA I

Content marketing w strategii rocznej, czyli długofalowe zarządzanie treścią.

Marketerzy dysponują obecnie ogromną ilością assetów reklamowych. Taki nadmiar treści może prowadzić do problemów z odpowiednim zarządzaniem szeroko pojętą komunikacją. Podczas wystąpienia Mateusz opowie o naszym podejściu do zarządzania contentem, zgodnym z metodologią 3H (Hero, Hub, Hygien). Wskaże, kiedy powinniśmy wykorzystywać spoty video (TVC), dlaczego powinniśmy planować akcje viralowe/wizerunkowe oraz do czego posłuży nam szeroko rozumiany content marketing.

Mateusz Koronkiewicz
IPG Mediabrands

SCENA II

Prezentacja w trakcie uzgadniania

17:00

SCENA I

Wideo się w głowie nie mieści. Potencjał przekazu on-line, który najbardziej angażuje ludzki mózg.

Według badań przeciętny internauta spędza 2 godziny na dobę oglądając video on-line. Przekaz wizualny jest przyswajany przez ludzki mózg około 600 000 razy szybciej niż tekst. Czy jako branża wykorzystujemy potencjał, który niesie wideo? Co marketerom wychodzi, a co się jednak nie sprawdza? Wideo to nie tylko viewability, completion rate czy CTRy.

Wyniki badania oraz interesujące case study.

Anna Gumkowska
Gazeta.pl

SCENA II

Jak wykorzystać social media, żeby poznać i zrozumieć grupę docelową? Przykłady z badań polskich firm z obszaru e-commerce.

  • dlaczego media społecznościowe to kopalnia wiedzy o charakterystykach grup docelowych - i jak to się zmieniło po aferze Cambridge Analytica
  • sposoby wykorzystania danych behawioralnych z mediów społecznościowych do konstrukcji person i opisu grup docelowch
  • zakres informacji możliwych do pozyskania z mediów społecznościowych - i jak się to zmieniło po RODO
  • case study: mapowanie stylu życia i wartości użytkowników aplikacji mobilnej B2C
  • case study: subskrybenci newslettera B2B oraz wykorzystanie tej wiedzy w decyzjach strategicznych
  • case study: porównanie osób dokonujących zakupów i tych porzucających koszyki (case study B2B / B2C)

Jan Zając
Sotrender
17:25

SCENA I

Wszystko co wiesz o influencerach to nieprawda.

Kamil
Polny

SCENA II

Prezentacja w trakcie uzgadniania

18:00
-
20:00

SCENA I

Koktajl

SCENA II

Koktajl

DZIEŃ II

SCENA X

SCENA Y

09:30

SCENA I

Proste i skuteczne kampanie z influencerami. Rozwiązania generujące konkretne i bezpośrednio mierzalne efekty.

Influencer marketing to obecnie jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Angażuje różne grupy docelowe, omija adblocki, jest natywne i potrafi generować nawet 600% ROI. Jednak większość kampanii, o których słyszymy, które otrzymują nagrody, których nierzadko sami jesteśmy odbiorcami, to kampanie największych marek współpracujących z gwiazdami internetu i inwestujących w te współprace coraz pokaźniejsze budżety marketingowe. Czy influencerzy są zatem tylko dla dużych firm, których celem najczęściej są działania wizerunkowe? Zdecydowanie nie! I to właśnie zamierzam udowodnić w czasie mojego wystąpienia. Jakie narzędzia dołączyć do influencer marketingu, aby otrzymać konkretne efekty. Jakie kampanie z youtuberami przynoszą najlepsze efekty. Jakie cele można w ten sposób zrealizować. I dlaczego influencer marketing wcale nie musi być kreatywny. Wszystko na przykładach i konkretnych wynikach prostych, ale skutecznych kampanii z influencerami.

Kamil Bolek
LifeTube

SCENA II

Źródła pozyskiwania leadów B2B

Dlaczego pozyskiwanie leadów to proces, a drogi na skróty najczęściej prowadzą w ślepą uliczkę? Z prezentacji dowiesz się, jak zaplanować i przygotować proces pozyskiwania leadów, aby marketing dostarczał leady, które są wartościowe dla działu sprzedaży. W trakcie prezentacji przedstawię najważniejsze wskazówki, które pomogą Ci przygotować się do działań leadgeneration, a także poznasz narzędzia, które ułatwią Twoją pracę.

Robert
Marczak
10:00

SCENA I

Zasięg bezpłatny na Facebooku – czy jeszcze istnieje? Co wpływa na nasz zasięg organiczny i jak budować go po zmianie algorytmu EdgeRank.

Od początku roku na grupach branżowych regularnie powraca temat drastycznie malejących zasięgów. Zanim powiesz, że to przez Facebooka,który każe sobie płacić za wyświetlanie postów naszym odbiorcom, dowiedz się:

  • Jakie są największe mity dotyczące zasięgu postów?
  • Co tak naprawdę na niego wpływa?
  • Jak możesz zwiększać zasięg swoich postów – także po zmianie algorytmu Facebooka?

Franciszek Georgiew
Social Tigers

SCENA II

Prosty sposób na poprawę UX - analityka w procesie tworzenia produktu.

Decyzje o rozwoju produktu często podejmujemy intuicyjnie albo na podstawie obserwacji rynku i konkurencji. Okazuje się jednak, że największą konkurencją, są przeszkody, jakie musi pokonać klient, żeby w pełni wykorzystać potencjał produktu/usługi. Warto zatem, w procesie rozwoju produktu skupić się na naszych klientach, tym kim są i na jakie problemy realnie napotykają. Badania użytkowników to jeden ze sposobów, ale mają swoje wady - przede wszystkim koszty i czas, który musimy na nie przeznaczyć. Opowiem o przekłuwaniu danych o użytkownikach, które już posiadamy, w wartościowe insighty oraz jak realnie poprawić UX i efektywnie rozwijać produkt. Słowem będzie o wykorzystaniu analityki w rozwoju produktu.

Paulina Walkowiak
CUX
Kamil Walkowiak
CUX
10:35

SCENA I

Jak poprawnie mierzyć skuteczność kampanii influencer marketingu?

Z tej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób interpretować statystyki kluczowe dla influencer marketingu. Opowiem o tym, jakie wskaźniki warto mierzyć w kampanii, a także zaprezentuje narzędzia, które pozwolą łatwo ocenić efekty współpracy z influencerem.

Janina Bąk
Janina Daily

SCENA II

Prezentacja w trakcie uzgadniania

11:10

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

11:40

SCENA I

Jak pozyskiwać przy pomocy sieci społecznościowych wartościowe kontakty biznesowe oraz sprzedażowe.

Podczas prezentacji dowiesz się w jaki sposób zwiększyć ilość wartościowych leadów dzięki wykorzystaniu możliwości nowoczesnych platform społecznościowych – w szczególności LinkedIn.

Poznasz taktyki identyfikacji wartościowych klientów, sposoby nawiązywania kontaktu oraz konwersji relacji na leady sprzedażowe. Prezentacja oparta jest o nowoczesną metodykę MARS1 zakładającą ścisłą integrację działań marketingowych i sprzedażowych w pozyskiwaniu klientów B2B.

Łukasz Kosuniak
B2B PowerGroup

SCENA II

Co zrobić, żeby Twoje reklamy Google Ads były wartościowe, przejrzyste i wiarygodne.

  • na jakie ustawienia zwrócić uwagę w poszczególnych typach kampanii,
  • jakich błędów się wystrzegać,
  • jak wykorzystać Machine Learning w kampaniach,
  • jakie pułapki niosą za sobą automatyczne ustawienia,
  • jak wykorzystywać listy remarketingowe z Google Analytics.

Krzysztof Wroński
SemHouse
12:10

SCENA I

Digital communication plan – jak zaplanować obecność marki w digitalu? 5 pierwszych kroków.

Wchodząc po raz pierwszy na poważnie w digital, każda marka musi indywidualnie decydować o tym, jakie cele marketingowe chce osiągnąć i w jaki sposób. Podczas wystąpienia opowiemy o 5 pierwszych krokach w świecie online, dzięki którym marka będzie na odpowiedniej ścieżce. Podamy przykłady jak odpowiednio dobrane cele, kanały, narzędzia, content, nawet przy stosunkowo niewielkim budżecie mogą przynosić bardzo satysfakcjonujące efekty. Opowiemy też dlaczego czasami z niektórych działań warto zrezygnować i skoncentrować się na wybranych obszarach online marketingu. W trakcie prezentacji użytkownicy otrzymają garść praktycznych rad i wskazówek, jak skutecznie zaplanować obecność marki w digitalu.

Marta Ulman
GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński
GoldenSubmarine

SCENA II

A Lesson in Balance: Audience vs Creative.

In this talk Mitch will discuss the challenges brands face when bringing their composed creative to their target audience. Mitch will be walking you through working examples of how balancing the audience insights and the brands key messages, will result in the perfect campaign. The perfect 'how to' guide.

Mitch Strong
Jungle Creations
12:45

SCENA I

Influencer marketing.

Rahul Titus
Ogilvy UK

SCENA II

Prezentacja w trakcie uzgadniania

13:20

SCENA I

Lunch

SCENA II

Lunch

14:00

SCENA I

The power of suggestion: promoting your brand with content without mentioning your product.

Want to learn how your brand can tell worthwhile stories that promote your brand but don’t read like advertisements? Want your content to be enjoyed - and then shared? In this talk, you’ll find out how to craft good branded content by not selling too hard. Learn how telling the right stories can help build trust and appreciation between your brand and your target audience, so you can hit any KPI.

John Marshall Katheder
Ogilvy UK

SCENA II

Narzędzia i dane w planowaniu strategii digital marketingowej.

Każda świadoma organizacja powinna zmierzyć się z planowaniem strategii digital marketingowej (jeśli jeszcze tego nie zrobiła). Nie każda jednak wie w jaki sposób samodzielnie podejść do takiego procesu. Warto wiedzieć od czego zacząć planowanie i o czym koniecznie pamiętać w trakcie. Jakie narzędzia mogą usprawnić i uporządkować proces planowania oraz skąd czerpać dane, które pozwolą zbudować sensowne wnioski i mocne podstawy strategii digital marketingowej.

Karolina Majewska
Socjomania
14:35

SCENA I

Mały budżet - duże oczekiwania, czyli jak zrobić Videomarketing, które wygląda profesjonalnie i daje dobre rezultaty.

Videomarketing może kosztować 5 tys lub 500 tys. Jak to mówią "skyis the limit", albo "nie ma takiego budżetu jakiego agencja nie przepali". Czy to oznacza, że mając niewielki budżet musimy porzucić nowy trend i skoncentrować się na innych obszarach? Niekoniecznie. Pokażę Wam w jaki sposób przygotować i wyegzekwować kampanię videomarketingową niższym kosztem.

Karol Wyszyński
Los Videos

SCENA II

Jak najlepiej możesz wykorzystać gaming w komunikacji marki?

W Polsce jest już 16 mln graczy, a gaming coraz silniej wpływa na postawy konsumentów. Coraz większa liczba marek angażuje się w komunikację do graczy i zdobywa uznanie tej grupy. Pokażemy przykłady najlepszych kampanii gamingowych i zasady ich tworzenia tak, żeby każdy z uczestników prezentacji mógł wygrać marketingową grę o graczy.

Piotr Bombol
Gameset
Jasmin Zäsar
Gameset
15:00

SCENA I

Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.

Skuteczna komunikacja w XXI wieku to nie tylko wyzwanie, ale także źródło zagrożeń dla marek i biznesu. Poważny kryzys wizerunkowy niesie ze sobą realne ryzyko strat finansowych, wizerunkowych, a także utraty wartościowych pracowników. W trakcie prelekcji przedstawię plany działania, które warto wdrożyć w Twojej firmie by przygotować się na wypadek kryzysu. Omówię także potencjalne źródła kryzysu i sposoby reagowania na nie. Zapraszam na prelekcję.

Anna
Przybysz

SCENA II

Big Data i algorytmy Sztucznej Inteligencji - tworzenie 360-stopniowego profilu e-konsumenta w zgodzie z RODO.

Światowy wolumen danych rośnie lawinowo. Każdej minuty wysyłamy prawie pół miliona tweetów, oglądamy ponad 4 miliony filmów w serwisie YouTube, wpisujemy 3,6 miliona zapytań do wyszukiwarki Google. A to tylko niewielka część danych generowanych w ciągu 60 sekund, każdego dnia.
W dobie cyfrowej rewolucji wyzwaniem przekraczającym ludzkie możliwości staje się integracja milionów rozproszonych informacji i stworzenie pełnego obrazu cyfrowego konsumenta. To właśnie tu z pomocą przychodzi analityka Big Data i algorytmy Sztucznej Inteligencji. Na specjalnych platformach do zarządzania danymi - Data Management Platforms - maszyny pracują non stop, by firmowe dane 1st party łączyć z danymi 2nd i 3rd party, zawierającymi informacje o zainteresowaniach, intencjach i demografii klientów. Dzięki inteligentnej integracji powstaje pełny, 360-stopniowy obraz konsumenta, obejmujący m.in. historię zakupów, demografię czy adresy e-mail, jak również informacje o tym, co lubią klienci, co robili zanim trafili na stronę firmy i jak się zachowują po jej opuszczeniu. Ta wiedza otwiera marketerom nowe możliwości: spersonalizowane komunikaty kierowane automatycznie do setek tysięcy klientów, promocje tworzone "na żywo" przez inteligentne algorytmy dla każdego konkretnego konsumenta, odkrywanie profili osób najlepiej konwertujących, wnioskowanie na podstawie analizy tysięcy informacji w celu ciągłego zwiększania efektywności kampanii. A to zaledwie początek. Jak korzystać z potęgi analityki Big Data i możliwości Sztucznej inteligencji, kiedy dodatkowym wyzwaniem dla marketingu cyfrowego stały się przepisy RODO?.

Maciej Sawa
Cloudtechnologies
15:30

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

16:00

SCENA I

Koniec

SCENA II

Koniec

Kursy marketingowe - nasi eksperci

EKSPERCI 2018



To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Napisz propozycję tematu + opis

indm@inDM.pl










OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową