PL | ENG

PROGRAM
26 listopada 2024 (dzień 1)




9:30



Powitanie uczestników.



9:45

Top trendy kształtujące branżę marketingową.

OPIS: Poznaj trendy, które kształtują przyszłość branży marketingowej. Dowiedz się, jakie sygnały zmian jawią się na horyzoncie, a jakie trendy społeczne, kulturowe, lifestylowe i technologiczne odgrywają kluczową rolę w budowaniu marek jutra. W świecie, w którym jedyną stałą jest zmiana, świadoma praca z trendami jest kluczowym narzędziem w pracy marketera. Zajrzyjmy razem w przyszłość, która dzieje się już dziś!

Maja Musznicka-Janiec | TRENDIFY.lab




+ ćwiczenia/praca wspólna



10:45



Przerwa kawowa.



11:05

Marketing momentów. Kiedy marka może zabrać głos?

OPIS: Przegląd nagradzanych kampanii z ostatnich lat, które najlepiej wykorzystały okoliczności. Jak powstawały? Co zadziałało? Jakie można z nich wyciągnąć wnioski? Perspektywa copywritera.

Kamil Kuć




+ ćwiczenia/praca wspólna



11:45

Skuteczne Treści Shoppable w E-commerce: Wnioski, Proces Tworzenia i Testy A/B.

OPIS: Prezentacja dotyczy tworzenia efektywnych treści shoppable oraz wideo w e-commerce, które zwiększają zaangażowanie i konwersję użytkowników. Omówimy wnioski z przeprowadzonych testów A/B, które pomogły zidentyfikować najlepsze praktyki w zakresie tworzenia treści sprzedażowych. Przedstawimy także proces tworzenia shoppable content, począwszy od koncepcji, przez testowanie, aż po optymalizację, aby maksymalizować wyniki sprzedażowe. Prezentacja będzie podparta konkretnymi przykładami produkcji i treści Allegro.

Agata Zych | Team Manager, Group Content Marketing Allegro




+ ćwiczenia/praca wspólna



12:30



Lunch.



13:20

Czy podcasting to wciąż dziki zachód? Co się zmieniło po gorączce złota na rynku contentu audio.

OPIS: Przerobiliśmy erę podcastów narracyjnych, zmasowany atak branded shows, transformację Spotify w platformę która zapewnia wszelkie przydatne do publikacji usługi, a następnie exodus twórców w stronę videocastingu. Co będzie dalej? Jak wyciągnąć z contentu audio najwięcej korzyści dla marek? Jak pozycjonować siebie jako twórca treści i reklamodawca? I czy to się w ogóle jeszcze opłaca? W tej prelekcji omówimy nie tylko trendy i zmiany, ale też skuteczne taktyki które działają dla wszystkich korzystających z tej formy content marketingu.

Kris Nowak




+ ćwiczenia/praca wspólna



14:20



Przerwa kawowa.



14:40

Jak przezwyciężyć deficyt uwagi konsumenta?

OPIS: Czy logo zawsze powinno być większe?
A może w ogóle nie jest potrzebne?
Co wspólnego ma szampon z silnikiem auta?
Czy aby na pewno ryba jeżdżąca na rowerze jest lepszym sprzedawcą niż większość działów marketingu?
Jeśli chcecie wspólnie zastanowić się nad tym, co dzisiaj naprawdę zwraca uwagę konsumenta, to zapraszam na wystąpienie.

Katarzyna Żakieta | Cape Morris, Senior Copywriter




+ ćwiczenia/praca wspólna



15:25

Technologia w służbie sprzedaży online: wtedy i teraz. Kluczowe zmiany zasad w ciągu ostatnich lat.

OPIS: Podczas prezentacji uczestnicy prześledzą rozwój technologii e-commerce – od pierwszych, prostych sklepów internetowych po nowoczesne, zaawansowane rozwiązania sprzedażowe, dostępne w każdym zakątku sieci. Odkryją, jak kluczowe innowacje technologiczne i narzędzia wpłynęły na ewolucję sprzedaży online oraz jakie wyzwania i trendy czekają branżę w nadchodzących latach.

Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski | Ekspert ds. produktów cyfrowych




+ ćwiczenia/praca wspólna



16:15



Zakończenie 1 dnia.




PROGRAM
27 listopada 2024 (dzień 2)
9:15



Powitanie uczestników, rozpoczęcie drugiego dnia.



9:30

Jak dzięki treściom wpływać na SEO i reputację marki przez całą ścieżkę zakupową klienta?

OPIS: Content to kluczowy element zarówno w procesie optymalizacji SEO dla zdobycia ruchu z wyszukiwarek, jak i w budowaniu silnej marki. Treść stanowi główny punkt styku marki z jej odbiorcami, pełniąc funkcję w budowaniu świadomości, zaufania i lojalności wśród klientów. Poprzez publikowanie właściwych treści, marka może wyróżnić się na tle konkurencji, budując trwałe więzi z klientami i przyciągając ich do powrotu.

Podczas swojej prezentacji opowiem o:

• ewolucji customer journey - jak zmienia się podróż klienta od pierwszego kontaktu z marką do zakupu,
• o treściach, które są najbardziej odpowiednie w kontekście SEO i dopasowania do marki,
• o dobrych i złych praktykach wykorzystywania AI do tworzenia contentu,
• o aktualnych trendach i przewidywanych zmianach w wyszukiwarce Google.

Wojciech Mazur | CEO, Elephate




+ ćwiczenia/praca wspólna



10:15

Co ma online do billboardów, dlaczego reklamy nie działają i ta jedna rzecz, która naprawi wszystko.

Łukasz Głombicki | Partner & Creative Strategist, Wielki Adsby




+ ćwiczenia/praca wspólna



10:55



Przerwa kawowa.



11:20

Kierunki wzrostu: Zasięg czy zaangażowanie?

OPIS: Celem naszej kampanii jest budowanie świadomości i rozważania, skupmy się również na sprzedaży, wiadomo... a! i dodatkowo chcemy, żeby liczba lajków pod postami rosła szybciej niż liczba fanów naszego profilu w socialach...

"Skupmy się na wszystkim!" to prawdziwy koszmar dla marketera i agencji. Podczas spotkania dowiesz się jakie strategie możesz obrać, aby świadomie rozwijać markę, i jakich argumentów możesz użyć, by właściwie zdefinować cele.

Mateusz Koronkiewicz | Strategy Director, Initiative




+ ćwiczenia/praca wspólna



12:20



Lunch.



13:00

Nie tylko banner. Kreatywne patenty na kampanie digital.

OPIS: Czy można mierzyć perswazyjność i skuteczność storytellingu?
Co jest ważniejsze: performance czy perswazja?
W co inwestować, jeśli chcemy tworzyć przełomową komunikację w digitalu i dlaczego nie tylko w performance.
Dowiedz się więcej o kreatywności, AI i skutecznych kampaniach digital.

Emilia Czerwiec-Caruso | Co-creative director, Agencja Insignia




+ ćwiczenia/praca wspólna



14:10



Przerwa kawowa.



14:30

Jak rozkręcać kampanię - krok po kroku czy wszystko na raz?

OPIS: Jak promować nowy produkt nowej marki? Jak promować nowy produkt starej marki? Czy celować od razu szeroko, czy do wybranej społeczności? Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu treści? Jakich błędów unikać? Podczas tej prelekcji dowiesz się jak rozkręcić kampanię szytą na miarę Twojego produktu bez zbędnego przepalania budżetu.

Agata Weryszko | Senior PPC Manager, Rise360




+ ćwiczenia/praca wspólna



15:15

11 stereotypów w kampaniach sprzedażowych e-commerce, które są słabością konkurencji i Twoją szansą na sukces.

OPIS: Zaprezentuję kilkanaście konkretnych pomysłów na niestandardowe strategie i rozwiązania w e-commerce. Po 10 latach doświadczenia wiem, że myślenie poza schematami przynosi dobre efekty. Podczas spotkania podzielę się z Wami praktycznymi caseami.

Grzegorz Grzybek | Senior SEM & Paid Social Specialist, ONE House




+ ćwiczenia/praca wspólna



16:00



Zakończenie Konferencji inDM.




Materiały bonusowe
do biletu VIP




Personalizacja – święty Graal digital marketingu?

OPIS: Podczas spotkania opowiemy sobie, jakie mamy możliwości personalizacji komunikatu reklamowego, jakich obszarów mogą dotyczyć, jakie technologie wykorzystywać z jednoczesnym poszanowaniem prywatności użytkownika. Przyjrzymy się trendom i inspiracjom z całego świata. A przede wszystkim odpowiemy sobie na pytanie, czy ta pogoń za jak najbardziej dopasowanym do konsumenta przekazem faktycznie ma później odzwierciedlenie w wynikach biznesowych.

Agnieszka Petla | Grupa OMD, Digital Strategy Lead


Wpływ CRO na efektywność Twojego marketingu. Dlaczego UX w połączeniu z analizą danych najszybciej podniesie Twoją sprzedaż.

OPIS: Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z korzyściami płynącymi z zastosowania UX w działaniach marketingu online (z naciskiem na SEM). Uczestnicy poznają metody i narzędzia badań ilościowych i jakościowych. W czasie swojego wystąpienia przedstawię praktyczne metody optymalizacji CRO. Pokażę narzędzia, które w automatyzują wiele procesów z tym związanych. Na zakończenie uczestnicy otrzymają listę narzędzi pomocnych w codziennej pracy.

Adrian Andrzejczyk | Cube Group, Head Of Analytics


Jak wywołać burzę mózgów? Rozkręć kreatywność na maksa!

OPIS: Dowiedz się, jak efektywnie przeprowadzić burzę mózgów i wymyślać koncepty!
Naucz się kreatywności i odkryj techniki prowadzenia burz mózgów, które wywołają deszcz pomysłów.
Zobacz, jak wykorzystać AI, aby podkręcić swoją kreatywność na maksa.

Emilia Czerwiec | Creative Leader & Business Unit Manager


Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń.

OPIS: Czy osoby 60+ korzystają z mediów społecznościowych? Kto bardziej lubi podcasty – milenialsi czy zetki? Czym jest silver tsunami i czy marketerzy już dzisiaj powinni zwrócić uwagę na pokolenie Alfa?

Poznaj odpowiedzi na powyższe pytania i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać wiedzę o wieku grupy docelowej w działaniach marketingowych. Cytując klasyka: „każde pokolenie ma własny czas…”, ale i język, zachowania czy media. Podczas wystąpienia omówię je szczegółowo, pokażę charakterystykę każdej z grup i interesujące benchmarki reklamowe, a co najważniejsze - przedstawię cenne wskazówki do zastosowania w praktyce marketera.

Katarzyna Żakieta | Cape Morris, Senior Copywriter


Influencerzy - czy tylko wsparcie? Jak z sukcesem wprowadzić markę FMCG na rynek dzięki influencerom.

OPIS: Początek: od mikro - w dużej skali - do makro też w dużej skali - czyli test rynku i jego rozwój.
To co najważniejsze: kontent i zasięg - czyli jak maksymalnie wykorzystać kontent od influencerów.
Co dalej gdy przychodzi czas na telewizję? Dotarcie do non / light userów i dobudowanie zasięgu i częstotliwości.

Agnieszka Stemalszczyk, Feno, CEO and co-owner


Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz?

OPIS: Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse. Stanowią oni ogromną grupę potencjalnych konsumentów, do których mogą dotrzeć marki z różnych branż. Warto więc wiedzieć, co tak naprawdę kryje się za tym terminem, skąd wzięła się jego nagła popularność, jaki jest potencjał wirtualnych światów w Polsce i przede wszystkim - jak wykorzystać go w działaniach marketingowych już teraz.

Wojciech Grzegorzyca | Gameset, Communications Manager


Marketing Kulturowy jako źródło wzrostu dla biznesu.

OPIS: W codziennej pracy możemy zagubić się w gąszczu wskaźników, CPMów, unikalnych użytkowników, czy współczynników konwersji zapominając, gdzie naprawdę możemy szukać źródła wzrostu dla naszego biznesu i marki.
W prezentacji pokażę jak w Stratosferze znaleźliśmy to źródło w marketingu kulturowym dla marki YES, ale pokażę też, że szukanie inspiracji w kulturze może być niezwykle efektywne również dla mniej oczywistych kategorii (np. w branży mięsnej, czy finansach).
Wspólnie zastanowimy się, dla kogo marketing kulturowy ma sens, jak wpływa to na pozostałe elementy marketingu i jak może on otworzyć organizację na dodatkowe źródła wzrostu.

Filip Beźnicki | Stratosfera, Managing Partner


W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy - rady działu kreatywnego.

OPIS: Poszukiwanie pomysłów w reklamie zawsze stanowiło wyzwanie. Sprawy nie ułatwiają krótkie terminy oraz ciągłe zmiany w projekcie oraz technologii. To, co się nie zmienia w tworzeniu przełomowych kreacji to BIG IDEA, a co za tym idzie – mocny insight. Dzisiejszy świat dostarcza nam nieograniczonych źródeł inspiracji w przenikających się trendach, technologiach i wydarzeniach. Daje również możliwość egzekucji Big Idea w coraz ciekawszych i oryginalnych formatach. O tych poszukiwaniach i zaskakujących „odkryciach” w świecie kreacji będzie ta prezentacja.

Ewa Kucharska | Agencja GONG, Senior art director


Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera?

OPIS: GA4 zdecydowanie różni się od "starego" Analyticsa - i pod kątem mechaniki działania samego narzędzia, i jeśli chodzi o interfejs. No właśnie - jak korzystać z GA4? Podczas spotkania pokażę Ci m. in., w jaki sposób tworzyć najbardziej przydatne analizy oraz w jak wyciągać dane z raportów standardowych i dopasowywać je do potrzeb Twojego biznesu. Dodatkowo odwiedzimy wspólnie przez parę najciekawszych zakamarków ustawień GA4!

Anna Moczulska | Artegence, Head of Digital Analytics


Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi?

OPIS: O tym dlaczego nie możemy się skupić na treściach oglądanych w internecie, "nic nas już nie bawi" (ani naszych dzieci), jak ciężko zwrócić naszą uwagę i zainteresować. Jak więc zdobyć uwagę odbiorców na profilach marek- najlepiej w mniej niż 2 sekundy?

Agnieszka Banaś | Monday Group, Head of Social Media


Jak planować komunikację w czasach kryzysu. Czas na nowe rozdanie.

OPIS: Jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcia wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza? Omówimy trendy rynkowe, zmieniające się postawy oraz pojawiające się nowe segmenty konsumentów. Przełożymy to na rekomendacje dotyczące planowania komunikacji oraz wskażę istotne zmiany, które powinny zajść na tym polu.

Radek Grzybowski | 19 Południk, Strategy&Creative Director


Kursy marketingowe - nasi eksperci

EKSPERCI 11.2024



Materiały bonusowe



To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Napisz propozycję tematu + opis

indm@inDM.pl










OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową