PL   |   ENG
Agenda:
27 stycznia 2021

Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?

OPIS: Drabina celów marki powinna poprzedzać planowanie każdej aktywności komunikacyjnej marki. Podczas wykładu nauczymy się budować drabinę celów, wyznaczać oraz rozróżniać różne cele marki. Spotkanie przydatne zarówno dla zarządzających marki jak i dla pracowników agencji reklamowych.

Albert Stęclik | Planning director + founding partner | Dziadek do orzechów


Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?

OPIS: Czy treść mailingu sprawdzi się jako post w social mediach? Jak z opisu produktu na stronie internetowej zrobić chwytliwy refren piosenki w reklamie? Zasada jest prosta. Im rzadziej stosujesz formułę Ctrl+C Ctrl+V, tym lepsze wyniki osiągasz. Podczas wykładu dowiesz się, jak "o tym samym" pisać na wiele różnych sposobów. Praktyczne wskazówki zwiększą Twoją efektywność w docieraniu do klientów i wprowadzą do Twoich obowiązków szczyptę zabawy.

Bartek Walat | Copywriter | VMLY&R


Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?

OPIS:

  1. Znajomość trendów i kierunku rozwoju firmowych /rzecznikowych/PR-owych kanałów social media.
  2. Wiedzę czym są media własne i jak je wykorzystać w komunikacji.
  3. Jak skuteczniej trafiać do dziennikarzy, influencerów, liderów opinii poprzez social media i media własne.
  4. Jak budować spójną komunikację firmy.
  5. Korzyści i zagrożenia w budowie otwartej komunikacji poprzez social media i media własne.
  6. Obsługa czytników ekranu włączona.

Wojciech Jabczyński


Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada.

Większości reklam nikt nie pamięta. Zajmują one milisekundy naszej świadomości, a później po prostu o nich zapominamy. Są jednak takie reklamy, które na długie lata są pamiętane przez klientów. Podczas mojego występu przeanalizujemy takie reklamy i kampanie margetingowe, wyciągając wnioski, jak możemy je zastosować w środowisku Fb i Youtube Ads.

Kaleb Skrzypkowski


Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki.

OPIS: Co to jest trend i jak skutecznie wykorzystać go w strategii marketingowej? Które kanały dotarcia do konsumenta zyskują na popularności i na które warto zwrócić uwagę? Czy hipsteaderzy i doomscrolling wpłyną na planowanie działań w digitalu? Na te pytania odpowiem podczas mojego wystąpienia. Przedstawię również kilka trendujących zjawisk i zaproponuję konkretne rozwiązania na zastosowanie ich w komunikacji marki.

Katarzyna Żakieta | Lead Creative | Kamikaze


Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach.

OPIS: Pandemia koronawirusa bardzo mocno wpłynęła na zachowania i styl życia, przykuwając nas do ekranów i ograniczając aktywności poza domem. Zarazem dla wielu firm stała się błyskawicznym impulsem do rozwoju e-commerce. Nawet kiedy COVID-19 przeminie, świat nie będzie już taki sam. Firmy, które potrafią zrozumieć i zaadoptować się do zmian, zyskają ważną przewagę strategiczną i wyjdą z kryzysu jako zwycięzcy.

Podczas tego wystapienia przyjrzymy się danym z mediów społecznościowych i różnych innych źródeł online, dotyczącym rynku polskiego i wiodących rynków zagranicznych. Zaprezentujemy, jak zmieniały się zainteresowania i postawy konsumentów w ostatnich miesiącach - a nierzadko tygodnie przynosiły takie zmiany, na jakie wcześniej potrzeba było miesięcy czy nawet lat.

Pokażemy przykłady rozwiązań i strategii stosowanych przez firmy, aby wykorzystać sytuację.

Jan Zając


Kanał marki na YouTube - Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.

Czy każda marka powinna posiadać swój własny kanał na YouTube? Ilu subskrybentów to dużo? Czy publikowanie na jednym kanale treści reklamowych, wywiadów z prezesem i cyklu wywiadów z ciekawymi gośćmi to dobry pomysł? I wreszcie w jaki sposób komunikować się, by trafić do potencjalnego klienta? W prezentacji odpowiem na te wszystkie pytania. Dowiesz się też jak skutecznie zapanować nad chaosem i dobrą komunikacja wideo ma YouTube. Wszystko po to, by Twoi klienci z chęcią oglądali treści publikowane na kanale marki.

Paweł Dąbkowski | Social Media Manager | Gong


„30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start!

Poznaj konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy dla zabieganych marketerów, którzy chcieliby rozpocząć przygodę z konwersacyjnym AI.

Maciej Maliszewski | Head of Bots | K2


28 stycznia 2021

Stabilność PR w niestabilnych czasach.

OPIS: Czy w czasach dużej niepewności oraz niestabilnej i zmiennej rzeczywistości biznesowej komunikacja zyskuje na znaczeniu? Czy dynamicznie zmieniające się środowisko biznesowe wymaga transformacji modelu pracy osób odpowiedzialnych za PR i komunikację? W jaki sposób 2020 rok wpłynął na komunikację firm i rolę PR-owców? Jakie będą najważniejsze trendy, które wpłyną na komunikację w 2021 roku zmienią PR w kolejnych latach?

Łukasz Majewski | Head of PR & Communications | VMLY&R


Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.

OPIS: Wszyscy pamiętamy Multi-Channel, od pewnego czasu coraz częściej używamy terminu Omnichannel, ale dziś coraz bardziej adekwatnym terminem wydaje sie być Phygital. Konsumenci już dawno przestali się dzielić na tych co kupują on-line lub off-line. Nie chcą też uczestniczyć w skomplikowanych procesach zakupowych. Dziś dla nich prawie wszystko musi się dziać "tu i teraz" - chcą mieć pełne doświadczenie marki, produktu w jednym czasie i w jednej przestrzeni.

Rafał Lampasiak | Strategy Director | MullenLowe


Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.

OPIS: Podczas wystąpienia dowiesz się jak wykonywać audyty SEO, aby nie popełniać poważnych błędów. Opowiem o istotnych elementach optymalizacji serwisów, na które należy zwrócić uwagę, a które to są często pomijane. Pokażę Wam również to, że SEO to nie tylko audyt, a ciągła praca nad rozwojem serwisu, która z czasem może stać się centrum działań.

Roman Bębenista


Marketing logiczny i efektywny.

OPIS: Kluczowym wyzwaniem w marketingu jest skuteczność. Osiągniesz ją, jeśli zamiast na przypuszczeniach czy modnej retoryce, będziesz swoje decyzje opierać na twardych danych oraz solidnej i aktualnej wiedzy. Jeśli więc zastanawiasz się, ile budżetu przeznaczać na budowanie wizerunku, a ile na aktywacje sprzedaży, targetować wąsko, czy szeroko, stawiać na penetrację, czy lojalność albo jak ma się kreatywność do efektywności - przyjdź koniecznie! Ten wykład dostarczy ci wiarygodnych danych i narzędzi oraz obali kilka modnych branżowych mitów. Unikniesz najczęstszych pułapek w marketingu i zaczniesz podejmować skuteczne decyzje - oparte na strategii, która jest gwarancją sukcesu.

Marta Jaskulska


Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.

OPIS: Jeśli miałabyś / miałbyś zapamiętać z mojej prezentacji jedno słowo, niech będzie nim "dosyłka". O tym na co musisz zwracać uwagę, na co warto, a co możesz traktować z przymrużeniem oka, gdy zajmujesz się e-mail marketingiem. Okiem praktyka, dla praktyków.

Filip Kłodawski | Co-owner / Project Manager | Animails


Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?

OPIS: Niemalże codziennie atakują nas publikacje i webinary na temat konsekwencji jakie niesie ze sobą pandemia Covid-19. Wielość poruszanych tematów może budować wrażenie swoistej "histerii marketingowej". Czy słusznie? Czy konsument zmienił się na tyle, że wymaga nowego podejścia komunikacyjnego? Czy mądrość marketingowa gromadzona latami sprawdzi się w nowej rzeczywistości? Czy uznane narzędzia i źródła wiedzy mogą być nadal pomocne? Postaram się odpowiedzieć na te pytania wykorzystując nowe wnioski pandemiczne, jak i przede wszystkim te zbierane latami przez praktyków marketingu.

Łukasz Zaleśny | Strategy Director | OMD Poland


Kiedy logo zaczyna podskakiwać – rola animacji w kreowaniu marki.

OPIS: Czy logo powinno podskakiwać? Jak dodać „życia" do przekazu, nie wywołując oczopląsu u odbiorcy? Przyjrzymy się i ocenimy największych i nauczymy oceniać realizowane dla nas projekty. Managerowie na co dzień muszą mierzyć się z oceną jakości prezentowanych im projektów, dlatego podczas wystąpienia omówione zostaną przykłady dobrych i złych praktyk. Taka praktyczna wiedza w pigułce pozwoli marketerom na skuteczniejszą ocenę jakości i wartości danej animacji i będzie doskonałą okazją do zgłębienia tematu.

Michał Kuczkowski


Don't make ads. Make TikToks.

OPIS: Podczas konferencji wprowadzimy uczestników spotkania w świat TikToka, najszybciej rosnącej platformy na świecie. Pokażemy na czym polega fenomen aplikacji, zainspirujemy do kreatywnego wykorzystania platformy w działaniach marketingowych oraz opowiemy dlaczego warto zostać częścią nowej ery kultury, treści i biznesu, która ma miejsce na TikToku.

Sylwia Chada | General Manager & CEE | Tik- Tok


29 stycznia 2021

Social Media Content: Zrób to lepiej.

Agnieszka Banaś | Head of Social Media | WALK


Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? o wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach.

OPIS: Kreatywność i efektywność - dwa niebezpieczne słowa w jednym zdaniu. Oba określenia i oba wymiary to nierozłączna część branży marketingowej. Czy potrafią ze sobą współistnieć? Która z ich wygrywa wyścig o rynkową skuteczność, uwagę odbiorcy, a może idą łeb w łeb? Ta prelekcja to opowieść o związku, który wielu z nas wydaję się tragiczny. A także o zagrożeniach i wyzwaniach, które z tego związku wynikają i stają przed każdym, kto projektuje komunikację w nowych mediach.

Mateusz Suryś | Junior Strategy Planner | VMLY&R


Szybciej, łatwiej taniej - wszystko? Zakupy online w czasie pandemii.

Covid wywraca świat do góry nogami, a przez to utrwala nowe nawyki konsumenckie. Już nie tylko kupujemy w sieci, ale też zamawiamy jedzenie, rezerwujemy jazdy próbne nowego samochodu czy korzystamy z przeróżnych aplikacji w czasie wolnym, na które wcześniej raczej nie zwrócilibyśmy uwagi - jak choćby możliwość wzięcia udziału w wirtualnym biegu wokół Mont Blanc. Zmusza nas do głębszej refleksji i konkretnych działań, bo już chyba nikt nie wierzy w to, że kiedykolwiek wróci normalność...Świat po prostu będzie inny. Opowiem o tym, jakie zaobserwowałem zmiany w zachowaniu oraz postawie klientów oraz jak to wpływa na biznes.

Marcin Gieracz | CEO&Strategic Mentor | Rubikom Strategic Thinking


Jak mieć więcej za mniej czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.

OPIS: Pandemia niewątpliwie przyspieszyła trend intensywnego rozwoju e-commerce. Podczas prezentacji zastanowimy się nad tym, jak wykorzystać tę szansę do optymalizacji sprzedaży w e-commerce i na co zwrócić uwagę, niekoniecznie zwiększając budżet reklamowy. Może wystarczy wydawać lepiej zamiast więcej?

Monika Klimczewska | Performance Media Expert | Havas Media


Fantastyczny UX writing i jak go robić.

  • UX writing =/= microcopy
  • Cele microcopy: nie tylko przekazywanie informacji.
  • Jak copywriter z UX writerem – różne sposoby, jeden cel.
  • Czym jest, a czym NIE jest microcopy?
  • Sexy words < simple words < exactly words.
  • Dark patterns w UX writingu – tak nie rób.
  • Angel patterns w UX writingu – tak rób.
  • Filary skutecznego UX Writingu.
  • Naśladuj ich! Oni robią świetny UX writing.
  • Przykłady eleganckiego microcopy, które mogą Ci się przydać.
  • Marcin Cichocki | Kuźnia Treści


    Historia Kopciuszka, jako przykład idealnie zbudowanego lejka sprzedażowego.

    Wszyscy uwielbiają czytać i opowiadać historie. Zapadają one w pamięć i zostają na długo z nami. Na przykładzie historii Kopciuszka dowiedz się, jak budować lejki sprzedażowe wykorzystując atuty produktu. Opowiemy Ci jak Kopciuszek wywołał zachwyt na balu a potem przełożył to na realne zyski.
    W prezentacji m.in.:

  • - Jakie szaty włożyć na bal, czyli jakie narzędzia najlepiej sprawdzają się przy budowaniu górnej części lejka sprzedażowego;
  • - Jak drogie szaty włożyć na bal, czyli Ile kosztuje zbudowanie sprawnie funkcjonującego lejka sprzedażowego;
  • - Dlaczego nie warto ulegać modzie i oglądaniu się na konkurencję a realizować swoją strategię i taktyki;
  • Dawid Trzeciak | Strategy Director | CodeScalpel.co


    16 wykładów GRATIS

    Strategia content marketingowa – jak ją zbudować, napisać i stosować.

    OPIS: Strategia to podstawa wszelkich działań komunikacyjnych i marketingowych. Podczas spotkania online porozmawiamy o tym, jak stworzyć strategie contentową dla swojej marki, na co zwrócić uwagę, jak myśleć o celach i co dzięki takiej strategii można zyskać.

    Łukasz Głombicki


    Customer journey map - sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta.

    OPIS: Z tego materiału dowiesz się m.in.:

  • czym jest ścieżka klienta i, na przykładach, zobaczysz jak pomoże Ci ona zrozumieć jego perspektywę;
  • jak zbierać dane, dobrać narzędzia i zbudować ścieżkę klienta w wersji operacyjnej i executive;
  • jakie są dobre i złe praktyki związane z tworzeniem i pracą ze ścieżkami w organizacji.
  • Krzysztof Ożóg


    Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads.

    OPIS: Jeśli chcesz zrozumieć w jaki sposób Facebook sam może zająć się optymalizacją Twoich kampanii i czy możliwe jest pozyskiwanie skutecznie nowych klientów jedynie na bazie ich podobieństwa do aktualnych, to ten webinar jest dla Ciebie. Grupy podobnych odbiorców wraz z dobrymi praktykami ich używania, modele optymalizacji kampanii i reguły automatyczne w rozbudowanych strukturach reklamowych - tym wszystkim zajmiemy się w trakcie wypełnionego konkretami spotkania online.

    Mateusz Nowak


    Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą. SPEAK UP! czyli mów głośno i zdobywaj publiczność!

    OPIS: Czego się dowiesz:
    Badania dotyczące skuteczności materiałów video w Internecie nie pozostawiają wątpliwości – są one obecnie najłatwiejszym sposobem, aby dotrzeć do dużej grupy odbiorców, utrzymać ich uwagę i pomnożyć zainwestowane pieniądze. Czas na SPEAK UP! mów głośno i zdobywaj publiczność!

    W trakcie 1.5h webinaru dowiesz się jak:

    • Sprzedawać więcej, dzięki naturalnej prezentacji,
    • Budować swój ekspercki i autentyczny wizerunek,
    • Wyróżnić swoją markę osobistą,
    • Wypracować odwagę podczas wystąpieniach publicznych online,
    • Ukształtować swój auto-koncept i osobowość profesjonalnego mówcy.

    Anna Oszajca


    Post-pandemiczny chaos: czyli jak odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów w czasie recesji.

    OPIS: Porcja wiedzy, która będzie pomocna przy podejmowaniu decyzji, co do dalszych planów komunikacyjnych w kolejnej części roku.

    Podsumowanie zmian, które miały miejsce w trakcie pandemii – uporządkowanie „covidowej” teraźniejszości Analiza zmian zachowań konsumentów z czasów kryzysów gospodarczych – uporządkowanie wiedzy w kontekście nadchodzącej przyszłości Przegląd najefektywniejszych kampanii reklamowych z czasów recesji – przygotowanie do działań komunikacyjnych w II połowie roku

    Jak się bronić w przypadku, gdy konsument sięga do "niższej półki”? Czym jest "downturn effect”? Jaki ma wpływ na wybór marki przez konsumenta przed recesją i po niej? Czy w obliczu niższego budżetu domowego, dotychczasowa "aspiracyjność" konsumenta pozostaje na tym samym poziomie? Czym dla konsumenta jest luksus w dobie recesji i czy Twoja marka może być jego synonimem? „Top 10” kampanii reklamowych, które skutecznie odnalazły miejsce w świadomości konsumenta w czasach kryzysu. …i wiele więcej, wraz z materiałami szkoleniowymi, po zakończeniu webinaru.

    Darek Pawlak


    UGC - Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki?

    OPIS: Autentyczność, zbijanie zakupowych obiekcji, wzmacnianie społeczności - user generated content, czyli treści tworzone przez użytkowników i wykorzystywane w komunikacji marki mają wiele zalet! Co robić i jak działać, aby zaprosić fanów na Facebooku lub Instagramie do wspólnego tworzenia treści? Podczas webinaru podzielę się co najmniej kilkoma ciekawymi pomysłami. Zapraszam!

    Angelika Dąbek


    Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy - dobre dane zbierasz Ty!

    OPIS: Czy wiesz, co wspólnego ma Google Analytics z suknią ślubną lub garniturem? Jedno i drugie najlepiej sprawdzi się, kiedy będzie indywidualnie skrojone na miarę Twoich potrzeb. Podobnie jak dopasowany strój wzmacnia pewność siebie, tak poprawnie skonfigurowane narzędzia pozwolą Ci poczuć się pewnie w podejmowaniu decyzji opartych na danych.

    Podczas webinaru nauczysz się jak w trzech krokach sprawdzić, czy:

    • właściwie zbierasz dane, które wysyłasz do Google Analytics,
    • analizujesz wartościowe, kompletne dane oraz metryki, które są zbieżne z wyznaczonymi celami i określonymi wskaźnikami efektywności (KPI),
    • aktywujesz dane, czyli wykorzystujesz zbierane informacje do poprawy procesów, optymalizacji konwersji czy projektowania efektywnych kampanii marketingowych.

    Mateusz Muryjas


    Platformy, narzędzia oraz kanały reklamowe niezbędne do zdobycia rynków zagranicznych - myśl globalnie działaj lokalnie.

    OPIS: Jak i przy pomocy jakich narzędzi (performance mrkt/analityka) Booksy zdobywa nowych klientów na rynkach zagranicznych oraz dlaczego tak ważną rolę w tych działaniach odgrywają lokalne, miejscowe zespoły specjalistów.

    Grzegorz Garczyński


    Prosta produkcja materiałów video dla biznesu.

    OPIS: Samodzielne przygotowanie dobrego video to nie tylko wciśnięcie jednego przycisku w aplikacji. Nie musi też jednak oznaczać wielogodzinnej, żmudnej i trudnej pracy. Dowiedz się jak właściwie przygotować i przeprowadzić prostą realizację filmową we własnym zakresie i przy niewielkim nakładzie środków. Świetny efekt jest w zasięgu Twoich rąk.

    Piotrek Ananicz


    Święta trójca marketingu - czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji?

    OPIS: Segmentacja - Targetowanie - Pozycjonowania to święta trójca marketingu. Poznamy sposoby na sprawne i płynne przejście pomiędzy tymi etapami, które pozwoli na wyszczególnienie i opisanie konkretnych celów marketingowych. Po drodze poznamy i omówimy także takie narzędzia jak drabina celów marki, model OCTA czy lejek sprzedażowy.

    Albert Stęclik


    5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży.

    OPIS: Jak wywołać reakcję klienta na opis nawet jednym, dobrze dobranym zdaniem? Na spotkaniu omówię pięć typów takich zdań w raz z zasadą ich oddziaływania, aby każdy mógł stworzyć przynajmniej jeden tego typu opis.

    Darek Puzrykiewicz


    Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu?

    OPIS: Weź ze sobą notes i... Podczas wykładu poznasz praktyczne sposoby na przykucie i utrzymanie uwagi odbiorców, dzięki którym zaczniesz osiągać lepsze efekty - zarówno wtedy, gdy piszesz tekst, zabierasz głos na spotkaniu czy pracujesz nad filmem. I nie zapomnij o ołówku, bo mam dla Ciebie zadanie!

    Bartosz Walat


    Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień.

    OPIS: Pracując z influencerami łatwo zrobić sobie kuku i zrazić się na długo, unikając tego jakże skutecznego narzędzia komunikacji. A w kilku prostych krokach da się sprawić, że współpraca z twórcami będzie nie tylko efektywna, ale i przyjemna.

    Maciej Trojanowicz


    Największe hity i kity mijającego 2020 roku czyli podsumowanie influencer marketingu 2020.

    OPIS: Nie ma wątpliwości, że miniony rok zapadnie nam na długo w pamięci. Ze względu na COVID 19, który zmienił nasze życie nie do poznania, ale i wydarzenia polityczne na świecie oraz w Polsce influencer marketing przeżywa trudny okres. Marki- marketerzy, ale i influencerzy z którymi podejmowali współprace musieli reagować na zmieniającą się sytuacje dosłownie z dnia na dzień. Komu udało się w tym ciężkim czasie utrzymać dobre relacje z odbiorcami nie rezygnując przy tym z współprac płatnych (czy charytatywnych), a kto zaliczył wpadkę? Czy wszyscy influencerzy w minionym roku „dobrze” wykorzystali swoje zasięgi? Czy i po co warto szczególnie zapamiętać działania influencerów, właśnie w ty ciężkim dla wszystkich roku? I wreszcie jak może wyglądać rok 2021 w kwestii influencer marketingu?

    Marta Janus | Social Media & Influencer Mkt Manager | GoldenSubmarine


    Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja?

    OPIS: Jeszcze nie tak dawno uplasowanie firmy i jej ekspertów w telewizji było marzeniem każdego PR-owca. Dziś zdecydowana większość briefów na usługi public relations zawiera elementy digitalowe. Ogromne wzrosty udziału digitalu, a przede wszystkim mediów społecznościowych, w mediowym torcie to dziś trend, który wytycza tempo rozwoju całemu rynkowi. Na czym polega i co ze sobą niesie zachodząca transformacja PR w kierunku digital PR. Czy telewizja nadal powinna być mekką komunikacyjną PR-owców, czy może w zakresie media relations (i nie tylko) powinni oni brać pod uwagę Internet i media społecznościowe? I jak zrobić swoją telewizję w sieci, czyli wideo w służbie PR-owca.

    Łukasz Majewski | Head of PR & Communications | VMLY&R


    "Google Ads nie działa" - jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View.

    OPIS: Na co zwracać uwagę przy planowaniu i wdrażaniu strategii reklamowych w Google Ads. Szkolne błędy w ustawieniach - jak nie wykopać sobie dołka z którego później ciężko będzie się wygrzebać. Optymalizacja to klucz - co z czym się je i dlaczego? Systemy uczące się Google - w jakim stopniu mogę im zaufać? Teoria a praktyka - support Google (www/konsultant) w starciu z rzeczywistymi wynikami.

    Marcin Skwarek | Senior SEM Specialist | OMD Poland


    Kursy marketingowe - nasi eksperci

    EKSPERCI 2021



    To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

    To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

    CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

    Napisz propozycję tematu + opis

    indm@inDM.pl










    OBSZARY TEMATYCZNE:



    #Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową