PL   |   ENG
Program 2019, wśród tematów m.in:

> Plan strategii digital marketingowej.

Artur Leśniak | 180heartbeats + JUNG v MATT

OPIS:

Podczas spotkania omówimy najlepsze praktyki tworzenia strategii digital marketingowej? Przywołamy esencję niezbędnej wiedzy. Odwołamy się do kilku najskuteczniejszych narzędzi.

Odpowiemy na kluczowe pytania:

  • Co brać pod uwagę gdy podejmujemy decyzje strategiczne?
  • O czym pamiętać planując strategię?
  • Jak określić i skutecznie realizować cele marketingowe w kanałach cyfrowych?

> Jak pozyskać i współpracować z influencerem?

Artur Kurasiński | kurasinski.com

OPIS:

  • Narzędzia do analityki.
  • Które metryki są najważniejsze?
  • Jak odróżniać fałszywych influencerów od wartościowych (np. jaki % to boty na instagramie)?
  • Które kanały wykorzystywać i jak to sprawdzić?
  • Czy są firmy, które nie powinny korzystać z influencer marketingu?
  • Kogo wybrać jako pośrednika? Agencje / domy mediowe / sieci partnerskie? Jakie są różnice, zalety i wady?
  • Jak agencja / klient musi podejść do procesu planowania kampanii z influencerem?
  • Jak raportować i rozliczać influencera z kampanii?
  • Nano / mikro / mini i mega influencerzy - kogo wybrać?

> Sztuka pozyskiwania wartościowego leada.

Edyta Kowal | Prowly

OPIS:

Proces pozyskiwania wartościowego leada angażuje absolutnie wszystkich na linii marketing-sprzedaż-customer success. Od czego zacząć, na co zwrócić uwagę? Wszak lead leadowi nierówny, a sama segmentacja nie wyczerpuje tematu. Opowiem gdzie i jak szukać ścieżek dotarcia, jak precyzyjnie zaplanować cały proces i włączyć w prace cały zespół, aby ruszyć z miejsca i skutecznie mierzyć efektywność swoich działań.

> 3 taktyki, które możesz zastosować w swojej komunikacji - UGC, community marketing i employee advocacy.

Martyna Tarnawska | Socjomania

OPIS:

Dowiedz się:

  • jak zidentyfikować, która taktyka będzie odpowiadała na potrzeby i oczekiwania Twoich odbiorców;
  • jak w 5 krokach przygotować się do każdej z nich;
  • które firmy świecą dobrym przykładem w ich realizacji.

> PR i content marketing: dwie strony tej samej monety.

Andrzej Gruszka | Hexe Capital

OPIS:

Łączenie content marketingu z public relations to jeden z najlepszych sposobów na przetrwanie w coraz bardziej zatłoczonym świecie digitalu. Siła tego partnerstwa budzi nieodkryty potencjał komunikacji marketingowej. Stąd dzięki tym współgrającym narzędziom nie tylko zaplanujesz konkretne działania przyczyniające się do realizacji założonych celów, ale dostarczysz określoną wartość dodaną, która zainspiruje, poinformuje czy zaprosi klienta do świata Twojej marki. Musisz tylko wiedzieć jak skutecznie łączyć obie dziedziny, o czym dowiesz się z mojej prezentacji.

> Jak tworzyć reklamy, które konwertują.

Piotr Wicher | DOT Partners Performance Web Design

OPIS:

Reklama internetowa boryka się z wieloma problemami, od blokowania, przez widzialność, do natłoku projektów tworzonych bez znajomości zasad performance'owych itd. By myśleć o skuteczności reklamy internetowej, warto przyjrzeć się procesowi produkcji kreacji i poznać efektywne metody projektowania na podstawie konkretnych case studies. W dobie szybkiej konsumpcji mediów ma to ogromne znaczenie. Bo czas percepcji użytkownika zmienia się dynamicznie. Do niedawna mówiono o 8 sekundach potrzebnych na złapanie uwagi odbiorcy. Dziś - w przypadku użytkowników mobilnych - mówi się już tylko o 2 sekundach. Warto wiedzieć jak projektować efektywne reklamy internetowe, by zatrzymać uwagę odbiorcy i zaangażować go do podjęcia konkretnej akcji.

> Jak jajko stało się viralem – marki w sieci, opowieści i eksperymenty społeczne.

Piotr Bucki | Bucki.pro

OPIS:

Skłonność do opowiadania i przekazywania sobie wirusowych opowieści mamy w DNA. Opowiem jak z większą świadomością podejść do tworzenia treści o marce, żeby miały większe zasięgi i rozchodziły się jak miejskie legendy o czarnej wołdze, czy reklamy Dove. Przekonam was, że są kwantyfikowane składowe viralowych treści i że warto wyciągać wnioski z fake news by tworzyć prawdziwe komunikaty. Będą badania, wykresy i ciekawe eksperymenty. Będą też case studies takich marek jak Dove, Nike, Allegro i Hulu.

> Facebook Ads – precyzyjne kierowanie reklam.

Szymon Lisowski | Socjomania

OPIS:

Targetowanie na Facebooku już dawno wykroczyło poza zainteresowania i zachowania. Podczas wystąpienia opowiem o najlepszych praktykach targetowania w Facebook Ads oraz o tym, kiedy warto skupić się na targetowaniu bardzo precyzyjnym a kiedy na szerokim. Przedstawię też praktyczne strategie, tricki i optymalizacje do wdrożenia „od zaraz”.

> Wielkie słowo na S, czyli jak podejść do tworzenia strategii komunikacji.

Agnieszka Stelmaszczyk | Feno

OPIS:

  • Strategia czy taktyka? Budowa marki czy aktywacja sprzedażowa?
  • Czym się różni podejście długo i krótkoterminowe i jaki ma wpływ na efektywność?
  • Ciekawe frameworki strategiczne do wykorzystania.
  • Kiedy spotykają się media i kreacja?

> Bajki robotów? Machine Learning in Digital Marketing.

Jan Zając | Sotrender

OPIS:

  • Czy sztuczna inteligencja (AI), a zwłaszcza machine learning zmieniają oblicze branży interaktywnej?
  • Jak korzystają z tego platformy takie jak Facebook czy Google, a jak - ich klienci?
  • Które zadania wykonywane przez marketerów, agencje i domy mediowe już teraz można automatyzować?
  • W jaki sposób algorytmy wpływają nawet na obszary wymagające kreatywności, jak tworzenie treści?
  • Oraz jak marketerzy mogą obronić się przed zagładą i nadciągającą robotyczną apokalipsą?

> 10 porad – jak każdy tekst uczynić bardziej chwytliwym i przekonującym do działania.

Darek Puzyrkiewicz | Dynanet

OPIS:

Pokażę najważniejszą zasadę wywierania wpływu tekstem oraz jak ją prawidłowo stosować i ulepszać. Nie kosztuje nic, piszemy raczej mniej, niż więcej, a mózg ludzki reaguje na nią wydzielaniem dopaminy. Ma zastosowanie wszędzie, gdzie używamy słów – od 3-wyrazowego nagłówka lub CTA do długich i szczegółowych opisów produktów. Łączy je jedno – i tu będzie zaskoczenie…

> Jak Twoje działania marketingowe powinny współpracować z SEO.

Szymon Słowik | takaoto.pro

> Przyszłość sprzedaży i marketingu B2B - jakie zmiany czekają firmy z branży B2B i jak można się do nich przygotować.

Łukasz Kosuniak | Grow Consulting

OPIS:

Rozwój technologii, przyzwyczajenia konsumenckie i coraz bardziej skomplikowane rozwiązania biznesowe sprawiły, że w ciągu ostatnich lat bardzo zmienił się sposób, w jaki decydenci biznesowi podejmują decyzje zakupowe. Za tą zmianą muszą nadążyć dostawcy produktów i rozwiązań B2B. Tradycyjny podział na działania sprzedażowe i marketingowe przestaje działać, a wygrają te organizacje, które inteligentnie połączą kompetencje, procesy i narzędzia sprzedaży oraz marketingu. Jak to zaplanować? Jakich błędów unikać? Od czego zacząć?

> Efekt skali w SEO, czyli jak wykorzystać potencjał drzemiący w każdej domenie.

Przemysław Jakubowski | Allegro

OPIS:

Wraz ze wzrostem każdego serwisu rośnie również jego złożoność oraz liczba wyzwań. Chcąc nieustannie zwiększać ruch organiczny koniecznym staje się wykorzystanie efektu skali. W czasie prezentacji dowiesz się m.in: od czego rozpocząć budowę długofalowej strategii SEO ?, które elementy wymagają stałego monitoringu ?, jak szukać potencjału oraz jak wybrać najlepsze KPI ?. Dodatkowo poruszymy temat wyzwań i problemów (również tych z zakresu technicznego SEO) które pojawiają się w serwisach o skali Allegro…

> Marka niedoskonała. Niedopatrzenia agencji i marketerów czy nowe podejście do budowy autentyczności komunikatu?

Marta Ulman i Jakub Kwaczyński | GoldenSubmarine

OPIS:

W czasach gdy dziennie wchłaniamy ponad 34 GB danych o wyróżnienie się i efektywność działań marketingowych naprawdę trudno - wszyscy poszukujemy nowych sposobów na większą zapamiętywalność. Czy komunikacja w której niedoskonałość gra główne skrzypce jest samobójstwem czy jednak może to być sposób na wyjście z clutteru i zdobycie zaufania konsumentów dzięki graniu na autentyczność? W naszej prezentacji przyjrzymy się trendowi oraz przykładom działań marek, które zyskują na niedoskonałości (jak np. Balenciaga) oraz które wyłożyły się na perfekcjonizmie (zrobić placement u Magdy Gessler bez literówek!) Przedstawimy jak marki mogą go wykorzystywać na poziomie komunikacji konsumenckiej i korporacyjnej by przynieść korzyści wizerunkowe.

> 6C, czyli czy marka może zostać influencerem.

Karol Wyszyński | LosVideos

> State Of The Art Search Marketing: Excellence in Strategy and Execution.

Matthäus Michalik | Claneo

OPIS:

Search is and remains a vital channel within the online marketing mix. Used correctly, it can address new and existing customers and help generate low-cost traffic via SEO, as well as targeted traffic via SEA, in order to increase sales immediately. Companies often have difficulties setting priorities and formulating the right strategy. Especially the synergies between SEO and SEA are frequently overlooked and not used to their full potential. During this masterclass, the challenges of search as an organic and paid channel will be discussed, and current best practices will be used to find viable solutions to working efficiently with this online marketing channel.

> Digital Guerrilla Marketing Tips and Tricks.
Creative and cost-efficient ways to reach your target audience and promote your products.

Igor Gorbenko | Leadersnation UG

OPIS:

  • What is Digital Guerrilla Marketing?
  • Guerrilla Marketing Tactics (Some examples with explanations)
  • Common Digital Guerrilla Marketing practices
  • How to set up Digital Guerrilla Marketing for my business?

Kursy marketingowe - nasi eksperci

EKSPERCI 2019



To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Napisz propozycję tematu + opis

indm@inDM.pl










OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową