OPIS: Podczas spotkania opowiemy sobie, jakie mamy możliwości personalizacji komunikatu reklamowego, jakich obszarów mogą dotyczyć, jakie technologie wykorzystywać z jednoczesnym poszanowaniem prywatności użytkownika. Przyjrzymy się trendom i inspiracjom z całego świata. A przede wszystkim odpowiemy sobie na pytanie, czy ta pogoń za jak najbardziej dopasowanym do konsumenta przekazem faktycznie ma później odzwierciedlenie w wynikach biznesowych.
OPIS: Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z korzyściami płynącymi z zastosowania UX w działaniach marketingu online (z naciskiem na SEM). Uczestnicy poznają metody i narzędzia badań ilościowych i jakościowych. W czasie swojego wystąpienia przedstawię praktyczne metody optymalizacji CRO. Pokażę narzędzia, które w automatyzują wiele procesów z tym związanych. Na zakończenie uczestnicy otrzymają listę narzędzi pomocnych w codziennej pracy.
OPIS: Dowiedz się, jak efektywnie przeprowadzić burzę mózgów i wymyślać koncepty!
Naucz się kreatywności i odkryj techniki prowadzenia burz mózgów, które wywołają deszcz pomysłów.
Zobacz, jak wykorzystać AI, aby podkręcić swoją kreatywność na maksa.
OPIS: Czy osoby 60+ korzystają z mediów społecznościowych?
Kto bardziej lubi podcasty – milenialsi czy zetki?
Czym jest silver tsunami i czy marketerzy już dzisiaj powinni zwrócić uwagę na pokolenie Alfa?
Poznaj odpowiedzi na powyższe pytania i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać wiedzę o wieku grupy docelowej w działaniach marketingowych. Cytując klasyka: „każde pokolenie ma własny czas…”, ale i język, zachowania czy media. Podczas wystąpienia omówię je szczegółowo, pokażę charakterystykę każdej z grup i interesujące benchmarki reklamowe, a co najważniejsze - przedstawię cenne wskazówki do zastosowania w praktyce marketera.
OPIS: Początek: od mikro - w dużej skali - do makro też w dużej skali - czyli test rynku i jego rozwój.
To co najważniejsze: kontent i zasięg - czyli jak maksymalnie wykorzystać kontent od influencerów.
Co dalej gdy przychodzi czas na telewizję? Dotarcie do non / light userów i dobudowanie zasięgu i częstotliwości.
OPIS: Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse. Stanowią oni ogromną grupę potencjalnych konsumentów, do których mogą dotrzeć marki z różnych branż. Warto więc wiedzieć, co tak naprawdę kryje się za tym terminem, skąd wzięła się jego nagła popularność, jaki jest potencjał wirtualnych światów w Polsce i przede wszystkim - jak wykorzystać go w działaniach marketingowych już teraz.
OPIS: Lovebrand, meaningful, purpose, wizerunek, emocje? A może promocja, cena i performance? W odniesieniu do trendów czy do kategorii?
Jak jest w czasach hossy, a jak w kryzysie?
Zdań w odwiecznym marketingowym sporze pomiędzy „racjonalnym a emocjonalnym” jest tyle, co marketerów. Prelekcja stanowić będzie kolejną, subiektywną opinię o tym, jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe oraz na czym powinniśmy się skupiać budują marki. Również w Internecie.
OPIS: Oryginalne opakowanie, niespotykany składnik, promocyjna cena czy kreatywna kampania reklamowa? Jak zaprosić konsumenta do świata marki? Co zrobić by określić motywacje klientów do zakupu?
Zrozumienie potrzeb konsumentów jest kluczowym czynnikiem budowania strategii marki, kampanii reklomowych, a nawet produktu!
OPIS: W codziennej pracy możemy zagubić się w gąszczu wskaźników, CPMów, unikalnych użytkowników, czy współczynników konwersji zapominając, gdzie naprawdę możemy szukać źródła wzrostu dla naszego biznesu i marki.
W prezentacji pokażę jak w Stratosferze znaleźliśmy to źródło w marketingu kulturowym dla marki YES, ale pokażę też, że szukanie inspiracji w kulturze może być niezwykle efektywne również dla mniej oczywistych kategorii (np. w branży mięsnej, czy finansach).
Wspólnie zastanowimy się, dla kogo marketing kulturowy ma sens, jak wpływa to na pozostałe elementy marketingu i jak może on otworzyć organizację na dodatkowe źródła wzrostu.
OPIS: Poszukiwanie pomysłów w reklamie zawsze stanowiło wyzwanie. Sprawy nie ułatwiają krótkie terminy oraz ciągłe zmiany w projekcie oraz technologii. To, co się nie zmienia w tworzeniu przełomowych kreacji to BIG IDEA, a co za tym idzie – mocny insight. Dzisiejszy świat dostarcza nam nieograniczonych źródeł inspiracji w przenikających się trendach, technologiach i wydarzeniach. Daje również możliwość egzekucji Big Idea w coraz ciekawszych i oryginalnych formatach. O tych poszukiwaniach i zaskakujących „odkryciach” w świecie kreacji będzie ta prezentacja.
OPIS: GA4 zdecydowanie różni się od "starego" Analyticsa - i pod kątem mechaniki działania samego narzędzia, i jeśli chodzi o interfejs. No właśnie - jak korzystać z GA4? Podczas spotkania pokażę Ci m. in., w jaki sposób tworzyć najbardziej przydatne analizy oraz w jak wyciągać dane z raportów standardowych i dopasowywać je do potrzeb Twojego biznesu. Dodatkowo odwiedzimy wspólnie przez parę najciekawszych zakamarków ustawień GA4!
OPIS: O tym dlaczego nie możemy się skupić na treściach oglądanych w internecie, "nic nas już nie bawi" (ani naszych dzieci), jak ciężko zwrócić naszą uwagę i zainteresować. Jak więc zdobyć uwagę odbiorców na profilach marek- najlepiej w mniej niż 2 sekundy?
OPIS: Jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcia wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza? Omówimy trendy rynkowe, zmieniające się postawy oraz pojawiające się nowe segmenty konsumentów. Przełożymy to na rekomendacje dotyczące planowania komunikacji oraz wskażę istotne zmiany, które powinny zajść na tym polu.
Poniższe wykłady z poprzednich edycji !
OPIS: Marketing internetowy jest coraz bardziej złożonym i skomplikowanym polem działań. Jak poruszać się w świecie tysięcy liczb i miar mediowych? Jak ustawić KPI kampanii, aby ocena ich efektywności była konstruktywna i skuteczna? Jak zagadnienia dotyczące prywatności zmieniają możliwości mierzenia kampanii? Na te zagadnienia popatrzymy z perspektywy praktycznego wykorzystania danych do ewaluacji działań reklamowych.
OPIS: Malejące znaczenie mediów tradycyjnych i tym samym digitalizacja media-mixów mają wspólną przyczynę - nowe zachowania konsumentów w cyfrowym świecie. Ludzie są mniej uchwytni dla reklamodawców i marki muszą się bardziej starać o ich uwagę. W swojej prezentacji opowiem co w takiej sytuacji może zrobić marketer, aby skutecznie docierać do swoich odbiorców.
OPIS: Jak zatrzymać uwagę widzów? Co sprawia, że niektóre reklamy są oglądane nawet kilka minut.
Uwaga konsumenta to graal komunikacji marek, bo bez niej trudno o dobre wyniki kampanii.
Z tej prezentacji dowiesz się jak przez scenariusz, zabiegi kreatywne oraz proste testy stworzyć spot , który na długo przykuje uwagę konsumenta.
OPIS: Skanowanie wzrokiem instrukcji. Rejestracja konta. Wrzucenie produktu do koszyka. Zwykłe zachowania podparte standardowym tekstem? No nie, tu właśnie wchodzi twórca treści. Znalezienie odpowiedniej informacji w odpowiednim miejscu buduje zaufanie. Wybór tonu, dopasowanie stylu do odbiorcy i przewidzenie jego emocji – tak tworzy się prawdziwe zaangażowanie.
Od prostego przycisku na stronie, przez bycie przewodnikiem na ścieżce doświadczenia klienta. Słowami budujemy markę. A ja opowiem Wam, jak do tego budowania można się zabrać.
OPIS: W czasie wykładu przedstawię techniki prowadzenia analiz w oparciu o narzędzia Google Analytics. Uczestników zapoznam z eksploracją oraz segmentacją danych, pokażę najważniejsze kategoria analiz w marketingu online czyli analizę zachowań użytkowników, analizę odbiorców, analizę witryny oraz analizę e-commerce.
OPIS: Czy treść mailingu sprawdzi się jako post w social mediach? Jak z opisu produktu na stronie internetowej zrobić chwytliwy refren piosenki w reklamie? Zasada jest prosta. Im rzadziej stosujesz formułę Ctrl+C Ctrl+V, tym lepsze wyniki osiągasz. Podczas wykładu dowiesz się, jak "o tym samym" pisać na wiele różnych sposobów. Praktyczne wskazówki zwiększą Twoją efektywność w docieraniu do klientów i wprowadzą do Twoich obowiązków szczyptę zabawy.
OPIS: Design Research może jawić się wytrawnym marketerkom i marketerom jako działania nie do końca osadzone w metodykach badawczych. Badania realizowane w procesach projektowych, czyli tych, w których korzystamy z podejścia Design Thinking i Service Design, czerpią z metod jakościowych, ale z pewnym "twistem". W ramach prezentacji opowiem o tym na czym polega wyjątkowość Design Research na tle innych metodyk badawczych oraz jak korzystamy z nich w naszej pracy jako projektantki usług. Zastanowimy się też nad tym jak Design Research połączyć z działaniami marketingowymi tak, aby organizacje tworzyły produkty i usługi, które klienci chętnie kupują oraz polecają innym.
OPIS: Jak Metaverse wpłynie na komunikację z konsumentami? W jakim stopniu ją zmieni? Wirtualne światy brandów; eventy digitalowe; unikalne dobra cyfrowe oferowane przez marki; ocena reklam real-time przez konsumentów; możliwość wpływania przez na finalny produkt/usługę to tylko niektóre nowe formy komunikacji brandów z markami w środowisku Metaverse. W jaki sposób marki powinny przygotować się na nadchodzącą ewolucję? Jakie wyzwania stoją przed markami oraz agencjami?
OPIS: Podczas prezentacji zobaczysz, jak nieoczywiste są powody tego, że twoje newslettery mogą być klasyfikowane jako spam na Gmailu. Na przykładzie case study pokażę ci krok po kroku co musiałem zrobić, by znaleźć przyczynę tego, że zupełnie zwyczajna wiadomość trafiała do folderu SPAM. Opowiem też o 3 najprostszych i najszybszych do wdrożenia sposobach na zwiększenie skuteczności e-mail marketingu.
OPIS: Wszyscy pamiętamy Multi-Channel, od pewnego czasu coraz częściej używamy terminu Omnichannel, ale dziś coraz bardziej adekwatnym terminem wydaje sie być Phygital. Konsumenci już dawno przestali się dzielić na tych co kupują on-line lub off-line. Nie chcą też uczestniczyć w skomplikowanych procesach zakupowych. Dziś dla nich prawie wszystko musi się dziać "tu i teraz" - chcą mieć pełne doświadczenie marki, produktu w jednym czasie i w jednej przestrzeni.
Większości reklam nikt nie pamięta. Zajmują one milisekundy naszej świadomości, a później po prostu o nich zapominamy. Są jednak takie reklamy, które na długie lata są pamiętane przez klientów. Podczas mojego występu przeanalizujemy takie reklamy i kampanie margetingowe, wyciągając wnioski, jak możemy je zastosować w środowisku Fb i Youtube Ads.
OPIS: Poznaj tajniki podświadomości, zachowania konsumenckie i mechanizmy poznawcze, które pomagają nam lub blokują nas w podejmowaniu decyzji zakupowych. Od pierwszego kontaktu z marką do utworzenia nawyku zakupowego. Wykład wprowadzi Cię do podstaw neurologii konsumenckiej, zagadnień z zakresu behawioryzmu, kognitywistyki, uprzedzeń poznawczych i podświadomych treści decydujących o naszych codziennych wyborach.
OPIS: Jaki wpływ na budowanie marek i skutecznej komunikacji miała pandemia? Jak komunikować się do nowego konsumenta, tak żeby komunikacja była czymś więcej niż szumem i żeby budować marki, które mają znaczenie? Jak zmieniły się potrzeby konsumenta i komu najlepiej udało się te zmiany uchwycić?
Analizując wybranych zwycięzców z konkursów Cannes Lions i Mixx Europe 2021 pokażę kluczowe trendy, które kształtowały komunikację w roku 2021 i które będą wyznaczać kierunki dla marek w Polsce i na świecie na przyszłość.
OPIS: Influencer marketing niesie sobą wiele możliwości. Ambasadorzy marki jednocześnie mogą pełnić funkcję sprzedażową, budować pozytywny wizerunek marki, zwiększać zaufanie, czy wiarygodność. Trafny dobór twórców to kluczowe zadanie w każdej skutecznej kampanii influencer marketingowej. Problem polega na tym, że większość wiedzy na temat influencerów pochodzi obecnie z nagłówków plotkarskich portali, analiz o wątpliwej metodologii i danych bez sensu... Czas rozprawić się z kilkoma mitami, wskazać najpowszechniejsze błędy, zmierzyć się z największymi przekrętami branży i pokazać jak powinien wyglądać profesjonalny influencer marketing.
OPIS: Czy pandemiczny content jest już passé? Jakie przyniósł powikłania dla komunikacji marek i co już z nami zostanie? Jak (bez względu na kolejne fale) zaszczepić w konsumentach komunikację, tworząc treści adekwatne do aktualnych oczekiwań klientów wobec marek? Jak planować content w czasach niepewności? Jak przekuć zmiany, które przyspieszyła pandemia w skuteczne przekazy reklamowe? Wspólnie przejdziemy przez przykłady kampanii, które odpowiedzą na te pytania. Przyjrzymy się też trendom, na które w szczególności warto zwrócić uwagę, tworząc kreacje w przyszłym roku.
OPIS: Narzędzia marketingu on-line mają mnóstwo zalet: są szybkie, elastyczne, policzalne i skalowalne. Są jednak sytuacje, kiedy stają się hamulcem, a ich ograniczenia przekładają się na rozwój całej firmy. Kiedy i dlaczego? Jak ten moment poznać? Jak go przezwyciężyć? Jakie są bariery wewnątrz, a jakie na zewnątrz organizacji? Jak je przełamywać? Opowiem o tym w moim wystąpieniu.
OPIS: Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy logo firmy pojawiało się tylko w druku czy było wyklejane na firmowym samochodzie albo stroju pracowników. Wraz ze wzrostem obecności video w komunikacji, marki musiały zacząć zwracać coraz większą uwagę na to, jak wyglądają „w ruchu". W procesie kreowania wizerunku język animacji staje na równi z kolorami firmowymi.
Dużą rolę odgrywa również wzrost znaczenia mediów preferujących formaty animowane, takich jak digital, platformy VOD czy nawet ekrany bankomatów. Nie można pomijać także starej, ale wciąż popularnej telewizji. Wiele firm czy wydarzeń istnieje dla swoich odbiorców tylko w świecie cyfrowym, dla którego animacja jest naturalnym językiem komunikacji.
Czy logo powinno podskakiwać? Jak dodać „życia" do przekazu, nie wywołując oczopląsu u odbiorcy? Przyjrzymy się i ocenimy największych i nauczymy oceniać realizowane dla nas projekty. Managerowie na co dzień muszą mierzyć się z oceną jakości prezentowanych im projektów, dlatego podczas wystąpienia omówione zostaną przykłady dobrych i złych praktyk. Taka praktyczna wiedza w pigułce pozwoli marketerom na skuteczniejszą ocenę jakości i wartości danej animacji i będzie doskonałą okazją do zgłębienia tematu.
OPIS: W czasie prelekcji dowiesz się od A do Z jak tworzyć posty, które przyciągają niczym magnes, są atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej, pomogą Ci zwiększyć liczbę obserwujących / kontaktów I wzmocnić wizerunek Twojej firmy / osoby. Dowiesz się, jak działa algorytm treści, czym charakteryzują się angażujące posty, jakie są ich rodzaje i jak to się dzieje, że część z nich jest chętniej komentowana od innych.
OPIS:
OPIS: Co to jest trend i jak skutecznie wykorzystać go w strategii marketingowej? Które kanały dotarcia do konsumenta zyskują na popularności i na które warto zwrócić uwagę? Czy hipsteaderzy i doomscrolling wpłyną na planowanie działań w digitalu? Na te pytania odpowiem podczas mojego wystąpienia. Przedstawię również kilka trendujących zjawisk i zaproponuję konkretne rozwiązania na zastosowanie ich w komunikacji marki.
OPIS: Pandemia koronawirusa bardzo mocno wpłynęła na zachowania i styl życia, przykuwając nas do ekranów i ograniczając aktywności poza domem. Zarazem dla wielu firm stała się błyskawicznym impulsem do rozwoju e-commerce. Nawet kiedy COVID-19 przeminie, świat nie będzie już taki sam. Firmy, które potrafią zrozumieć i zaadoptować się do zmian, zyskają ważną przewagę strategiczną i wyjdą z kryzysu jako zwycięzcy.
Podczas tego wystapienia przyjrzymy się danym z mediów społecznościowych i różnych innych źródeł online, dotyczącym rynku polskiego i wiodących rynków zagranicznych. Zaprezentujemy, jak zmieniały się zainteresowania i postawy konsumentów w ostatnich miesiącach - a nierzadko tygodnie przynosiły takie zmiany, na jakie wcześniej potrzeba było miesięcy czy nawet lat.
Pokażemy przykłady rozwiązań i strategii stosowanych przez firmy, aby wykorzystać sytuację.
Czy każda marka powinna posiadać swój własny kanał na YouTube? Ilu subskrybentów to dużo? Czy publikowanie na jednym kanale treści reklamowych, wywiadów z prezesem i cyklu wywiadów z ciekawymi gośćmi to dobry pomysł? I wreszcie w jaki sposób komunikować się, by trafić do potencjalnego klienta? W prezentacji odpowiem na te wszystkie pytania. Dowiesz się też jak skutecznie zapanować nad chaosem i dobrą komunikacja wideo ma YouTube. Wszystko po to, by Twoi klienci z chęcią oglądali treści publikowane na kanale marki.
Poznaj konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy dla zabieganych marketerów, którzy chcieliby rozpocząć przygodę z konwersacyjnym AI.
OPIS: Czy w czasach dużej niepewności oraz niestabilnej i zmiennej rzeczywistości biznesowej komunikacja zyskuje na znaczeniu? Czy dynamicznie zmieniające się środowisko biznesowe wymaga transformacji modelu pracy osób odpowiedzialnych za PR i komunikację? W jaki sposób 2020 rok wpłynął na komunikację firm i rolę PR-owców? Jakie będą najważniejsze trendy, które wpłyną na komunikację w 2021 roku zmienią PR w kolejnych latach?
OPIS: Podczas wystąpienia dowiesz się jak wykonywać audyty SEO, aby nie popełniać poważnych błędów. Opowiem o istotnych elementach optymalizacji serwisów, na które należy zwrócić uwagę, a które to są często pomijane. Pokażę Wam również to, że SEO to nie tylko audyt, a ciągła praca nad rozwojem serwisu, która z czasem może stać się centrum działań.
OPIS: Kluczowym wyzwaniem w marketingu jest skuteczność. Osiągniesz ją, jeśli zamiast na przypuszczeniach czy modnej retoryce, będziesz swoje decyzje opierać na twardych danych oraz solidnej i aktualnej wiedzy. Jeśli więc zastanawiasz się, ile budżetu przeznaczać na budowanie wizerunku, a ile na aktywacje sprzedaży, targetować wąsko, czy szeroko, stawiać na penetrację, czy lojalność albo jak ma się kreatywność do efektywności - przyjdź koniecznie! Ten wykład dostarczy ci wiarygodnych danych i narzędzi oraz obali kilka modnych branżowych mitów. Unikniesz najczęstszych pułapek w marketingu i zaczniesz podejmować skuteczne decyzje - oparte na strategii, która jest gwarancją sukcesu.
OPIS: Pandemia niewątpliwie przyspieszyła trend intensywnego rozwoju e-commerce. Podczas prezentacji zastanowimy się nad tym, jak wykorzystać tę szansę do optymalizacji sprzedaży w e-commerce i na co zwrócić uwagę, niekoniecznie zwiększając budżet reklamowy. Może wystarczy wydawać lepiej zamiast więcej?
OPIS: Z tego materiału dowiesz się m.in.:
OPIS: Jak wywołać reakcję klienta na opis nawet jednym, dobrze dobranym zdaniem? Na spotkaniu omówię pięć typów takich zdań w raz z zasadą ich oddziaływania, aby każdy mógł stworzyć przynajmniej jeden tego typu opis.
OPIS: Na co zwracać uwagę przy planowaniu i wdrażaniu strategii reklamowych w Google Ads. Szkolne błędy w ustawieniach - jak nie wykopać sobie dołka z którego później ciężko będzie się wygrzebać. Optymalizacja to klucz - co z czym się je i dlaczego? Systemy uczące się Google - w jakim stopniu mogę im zaufać? Teoria a praktyka - support Google (www/konsultant) w starciu z rzeczywistymi wynikami.
To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.
To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.
CHCESZ DOŁĄCZYĆ?
Napisz propozycję tematu + opis
OBSZARY TEMATYCZNE: