PL   |   ENG

Kursy marketingowe - nasi eksperci

EKSPERCI 2018 - odkrywamy pierwszą pulę



To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Napisz propozycję tematu + opis

indm@inDM.pl





Program szkolenia marketingowego oraz kursów online marketingu.

PROGRAM

2 dni / 3 sceny / ponad 40 Ekspertów

Powiedzieć o in Digital Marketing "konferencja"
to zdecydowanie za mało. To wręcz festiwal wiedzy merytorycznej.


Wśród tematów 2018 m.in.:

1. Influencer Marketing – kierunek marketingu wciąż z ogromnym potencjałem, który wpisuje się w trendy na kolejne lata.Jakimi kryteriami się kierować przy doborze Influencerów.

2. Analiza reklamy na Instagramie - jak ocenić jej skuteczność. Praktyczne wskazówki.

3. Kampania Digital marketing dla rynku B2B.

4. Google Analytics - poprawne ustawienie celów.

5. Strategie prowadzenia działań na fanpage i po jakim czasie określić ich skuteczność.

6. Produkty luksusowe - pomysły na kampanię marketingową.

7. Kampania AdWords na urządzenia mobilne.

8. Wachlarz narzędzi FB do prowadzenia fanpage'a. Porównanie i ocena.

9. Segmentacja odbiorców. Podstawa działań marketingowych. Praktyczne wskazówki dot. segmentacji.

10. Źródła pozyskiwania leadów B2B

11. Jak pr i marketing mogą wspierać się wzajemnie.

12. Trendy w Digital marketingu, czy jeszcze może nas coś zaskoczyć.

13. Narzędzia Digital marketingu. Co nowego, co godnego do polecenia.

14. Marketing automation – czyli jak przekłuć leady w klienta.

15. Personalizacja w działaniach marketingowych.

16. Działania w mediach społecznościowych dla sektora B2B.

17. Jak przygotować kampanię marketingową ustawioną na rynek niemiecki.

18. Twoja strona www – czy wciąż aktualna? Testy, badania, na co zwrócić uwagę, co dziś ważne dla dobrej strony www.

19. Zasięg organiczny. Nowe wytyczne, nowe realia. Jak go rozwijać. Narzędzia do analizy publikacji treści.

20. Jak tworzyć ciekawy content marketing z pozornie nudnych i nieatrakcyjnych treści.

21. Marketing automation dla sektora B2B.

22. 7 najczęściej popełnianych błędów w kampanii AdWords.

23. Profil na Linkedin jak prowadzić-jak wykorzystać swoją obecność, jakie daje możliwości, jakie są ograniczenia.

24. Video marketing - jak zrobić Video, które wygląda profesjonalnie i daje dobre rezultaty.

25. Wyzwania nowoczesnego pr.

26. Co wpływa na skuteczność Content marketingu.

27. Niewykorzystany potencjał Snapchata w marketingu.

28. Trendy mobile marketing, które warto poznać.

29. AdWords – warsztat z doboru słów kluczowych.

30. Storytelling - 12 wskazówek jak budować dobrą historię.

31. Plan marketingowy dla nowej marki / nowego produktu. Obowiązkowe pierwsze 5 kroków.

32. Jak przygotować się do wdrożenia strategii video marketingu.

33. Integracja danych - jak zrobić to sensownie.

34. Jakie decyzje marketingowe podejmuję na podstawie przeprowadzonych testów - case study.

35. E-mail marketing – jak zaskoczyć konsumenta i dać więcej niż się spodziewa.

36. Google Analytics - analiza wskaźników.

37. Case Study z efektywnych działań digitalowych.






OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową