PL   |   ENG
Program 2019
DZIEŃ I

SCENA X

SCENA Y

SCENA I

Marka niedoskonała. Niedopatrzenia agencji i marketerów czy nowe podejście do budowy autentyczności komunikatu?

W czasach gdy dziennie wchłaniamy ponad 34 GB danych o wyróżnienie się i efektywność działań marketingowych naprawdę trudno - wszyscy poszukujemy nowych sposobów na większą zapamiętywalność. Czy komunikacja w której niedoskonałość gra główne skrzypce jest samobójstwem czy jednak może to być sposób na wyjście z clutteru i zdobycie zaufania konsumentów dzięki graniu na autentyczność? W naszej prezentacji przyjrzymy się trendowi oraz przykładom działań marek, które zyskują na niedoskonałości (jak np. Balenciaga) oraz które wyłożyły się na perfekcjonizmie (zrobić placement u Magdy Gessler bez literówek!) Przedstawimy jak marki mogą go wykorzystywać na poziomie komunikacji konsumenckiej i korporacyjnej by przynieść korzyści wizerunkowe.

Marta Ulman
GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński
GoldenSubmarine

SCENA II

Wielkie słowo na S, czyli jak podejść do tworzenia strategii komunikacji.

  • Strategia czy taktyka? Budowa marki czy aktywacja sprzedażowa?
  • Czym się różni podejście długo i krótkoterminowe i jaki ma wpływ na efektywność?
  • Ciekawe frameworki strategiczne do wykorzystania.
  • Kiedy spotykają się media i kreacja?

Agnieszka Stelmaszczyk
Feno

SCENA I

Nieświadome motywy zakupu klientów. Wykorzystanie ekonomii behawioralnej w działaniach marketingowych.

Czy zdarzyło Ci się kiedyś w swojej karierze marketingowca zapytać klientów o ich motywy zakupowe, następnie na podstawie odpowiedzi przygotować produkty i usługi, tylko po to, aby potem okazało się, że strategia nie wypaliła? Jak to jest, że ludzie mówią jedno, a później robią drugie i że ich deklaracje nie przekładają się na zachowanie? Czasami słyszy się, że konsumenci kłamią, jednak ekonomia behawioralna pokazuje nam, że to też nie jest prawda. Konsumenci nie mają złych intencji i nie oszukują Cię specjalnie. Konsumenci, tak samo jak wszyscy inni ludzie, są po prostu nieświadomi prawdziwych motywów swoich zachowań. Ich decyzjami zakupowymi sterują automatyczne, nieświadome i często irracjonalne mechanizmy. Badania behawioralne pokazują nam, że te tzw. pułapki myślenia są odpowiedzialne za 60–90% naszych codziennych decyzji. Podczas tego wystąpienia dowiesz się, jakie to siły sterują naszym zachowaniem, w jakie pułapki myślenia wpadają najczęściej konsumenci oraz jak je wykorzystywać do zmiany zachowania konsumentów na lepsze.

Julia Kołodko
juliakolodko.com

SCENA II

Przyszłość sprzedaży i marketingu B2B - jakie zmiany czekają firmy z branży B2B i jak można się do nich przygotować.

Rozwój technologii, przyzwyczajenia konsumenckie i coraz bardziej skomplikowane rozwiązania biznesowe sprawiły, że w ciągu ostatnich lat bardzo zmienił się sposób, w jaki decydenci biznesowi podejmują decyzje zakupowe. Za tą zmianą muszą nadążyć dostawcy produktów i rozwiązań B2B. Tradycyjny podział na działania sprzedażowe i marketingowe przestaje działać, a wygrają te organizacje, które inteligentnie połączą kompetencje, procesy i narzędzia sprzedaży oraz marketingu. Jak to zaplanować? Jakich błędów unikać? Od czego zacząć?

Łukasz Kosuniak
Grow Consulting

SCENA I

3 taktyki, które możesz zastosować w swojej komunikacji - UGC, community marketing i employee advocacy.

Dowiedz się:

  • jak zidentyfikować, która taktyka będzie odpowiadała na potrzeby i oczekiwania Twoich odbiorców;
  • jak w 5 krokach przygotować się do każdej z nich;
  • które firmy świecą dobrym przykładem w ich realizacji.

Martyna Tarnawska
Socjomania

SCENA II

Communication with Gen Z and its content strategy.

A case study on how to launch a new project with no budget on traditional marketing, when your target audience is (mainly) Generation Z.
How to market a product or a service to a group of individuals who were born to the digital era and iPads were their nannies? What language do they speak and what kind of attention do they desire? Having a TV show called New Game + as a case study, I am going to drill down my learnings from working with Gen Z.

Tomas
Panek

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

SCENA I

Storytelling w komunikacji wizualnej - czyli co zrobić, by obraz był wart tysiąca słów.

Jak przypisać obrazowi znaczenie i nadać sens w konkretnym otoczeniu i w danej społeczności. O tym, co zrobić, by odpowiednio dobrać formę do tego co chcemy przekazać, a także sprawić, by komunikaty zostały odpowiednio zrozumiane i jednoznacznie zinterpretowane przez grupę docelową.

Piotr Wróblewski
they.pl

SCENA II

Efekt skali w SEO, czyli jak wykorzystać potencjał drzemiący w każdej domenie.

Wraz ze wzrostem każdego serwisu rośnie również jego złożoność oraz liczba wyzwań. Chcąc nieustannie zwiększać ruch organiczny koniecznym staje się wykorzystanie efektu skali. W czasie prezentacji dowiesz się m.in: od czego rozpocząć budowę długofalowej strategii SEO ?, które elementy wymagają stałego monitoringu ?, jak szukać potencjału oraz jak wybrać najlepsze KPI ?. Dodatkowo poruszymy temat wyzwań i problemów (również tych z zakresu technicznego SEO) które pojawiają się w serwisach o skali Allegro.

Przemysław Jakubowski
Allegro

SCENA I

Sztuka pozyskiwania wartościowego leada.

Proces pozyskiwania wartościowego leada angażuje absolutnie wszystkich na linii marketing-sprzedaż-customer success. Od czego zacząć, na co zwrócić uwagę? Wszak lead leadowi nierówny, a sama segmentacja nie wyczerpuje tematu. Opowiem gdzie i jak szukać ścieżek dotarcia, jak precyzyjnie zaplanować cały proces i włączyć w prace cały zespół, aby ruszyć z miejsca i skutecznie mierzyć efektywność swoich działań.

Edyta Kowal
Prowly

SCENA II

State Of The Art Search Marketing: Excellence in Strategy and Execution.

Search is and remains a vital channel within the online marketing mix. Used correctly, it can address new and existing customers and help generate low-cost traffic via SEO, as well as targeted traffic via SEA, in order to increase sales immediately. Companies often have difficulties setting priorities and formulating the right strategy. Especially the synergies between SEO and SEA are frequently overlooked and not used to their full potential. During this masterclass, the challenges of search as an organic and paid channel will be discussed, and current best practices will be used to find viable solutions to working efficiently with this online marketing channel.

Matthäus Michalik
Claneo

SCENA I

LUNCH

SCENA II

LUNCH

SCENA I

Wąskie gardła, punkty krytyczne i inne pułapki konwersji. Jak analizować zachowania użytkowników na stronie?

W chwili obecnej mamy dostęp do szeregu narzędzi, które na bieżąco zbierają dane ilościowe i jakościowe dotyczące naszej strony. Niestety, nie zawsze potrafimy je poprawnie analizować, a tym samym w pełni korzystać z ich potencjału. W tej prezentacji opowiem o najważniejszych wskaźnikach efektywności naszej strony, a także przedstawię narzędzia, które pozwolą je rzetelnie zmierzyć.

Janina Bąk
Janina Daily

SCENA II

Digital Guerrilla Marketing Tips and Tricks.
Creative and cost-efficient ways to reach your target audience and promote your products.

  • What is Digital Guerrilla Marketing?
  • Guerrilla Marketing Tactics (Some examples with explanations)
  • Common Digital Guerrilla Marketing practices
  • How to set up Digital Guerrilla Marketing for my business?

Igor Gorbenko
Guerrilla Hub

SCENA I

Planowanie działań marketingowych i budżetu w oparciu o model See- Think- Do- Care.
Korzyści z wykorzystania modelu w planowaniu działań marketingowych.

  • Czym jest model See- Think- Do- Care?
  • Ramowy proces podziału i doboru kanałów i mediów do kampanii na podstawie modelu See- Think- Do- Care.
  • Wyznaczanie KPI dla poszczególnych faz kampanii (See- Think- Do- Care.
  • Jak oceniać efektywność poszczególnych faz? Atrybucja Markova.

Karolina Stypińska
iProspect
Weronika Szczepanik
iProspect

SCENA II

Brzydkie emaile w B2B, czyli jak skutecznie dotrzeć do klienta w 2019 roku.

Jak podaje najnowsze badanie HubSpot email jest drugim, po telefonie, najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta w B2B. Gonią go portale społecznościowe, głównie LinkedIn, którego rola rośnie z roku na rok.
Zmieniają się także trendy w procesie sprzedaży i rola sprzedawcy, mass mailing już nie działa, wciskanie ofert na siłę tym bardziej. Co w takim wypadku działa w 2019? Opowiem o tym co działa w emailach B2B, odpowiem na pytanie czy email ma być ładny czy skuteczny a może taki i taki. Pokażę przykłady skutecznych kreacji oraz przykład do czego jeszcze możemy wykorzystać adres email poza wysyłką wiadomości.

Rafał Szymański
3M

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

SCENA I

Jak jajko stało się viralem – marki w sieci, opowieści i eksperymenty społeczne.

Skłonność do opowiadania i przekazywania sobie wirusowych opowieści mamy w DNA. Opowiem jak z większą świadomością podejść do tworzenia treści o marce, żeby miały większe zasięgi i rozchodziły się jak miejskie legendy o czarnej wołdze, czy reklamy Dove. Przekonam was, że są kwantyfikowane składowe viralowych treści i że warto wyciągać wnioski z fake news by tworzyć prawdziwe komunikaty. Będą badania, wykresy i ciekawe eksperymenty. Będą też case studies takich marek jak Dove, Nike, Allegro i Hulu.

Piotr Bucki
Bucki.pro

SCENA II

Bajki robotów? Machine Learning in Digital Marketing.

Czy sztuczna inteligencja (AI), a zwłaszcza machine learning zmieniają oblicze branży interaktywnej?
Jak korzystają z tego platformy takie jak Facebook czy Google, a jak - ich klienci?
Które zadania wykonywane przez marketerów, agencje i domy mediowe już teraz można automatyzować?
W jaki sposób algorytmy wpływają nawet na obszary wymagające kreatywności, jak tworzenie treści?
Oraz jak marketerzy mogą obronić się przed zagładą i nadciągającą robotyczną apokalipsą?
Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jakie zastosowania Machine Learningu są dla nich dostępne już teraz, jak wykorzystać je do zwiększenia ROI swoich kampanii oraz jak nie dać się nabrać na chwytliwe obietnice.

Jan Zając
Sotrender
Rafał Wojdan
Sotrender

SCENA I

Jak tworzyć reklamy, które konwertują.

Reklama internetowa boryka się z wieloma problemami, od blokowania, przez widzialność, do natłoku projektów tworzonych bez znajomości zasad performance'owych itd. By myśleć o skuteczności reklamy internetowej, warto przyjrzeć się procesowi produkcji kreacji i poznać efektywne metody projektowania na podstawie konkretnych case studies. W dobie szybkiej konsumpcji mediów ma to ogromne znaczenie. Bo czas percepcji użytkownika zmienia się dynamicznie. Do niedawna mówiono o 8 sekundach potrzebnych na złapanie uwagi odbiorcy. Dziś - w przypadku użytkowników mobilnych - mówi się już tylko o 2 sekundach. Warto wiedzieć jak projektować efektywne reklamy internetowe, by zatrzymać uwagę odbiorcy i zaangażować go do podjęcia konkretnej akcji.

Karolina Bielawska
DOT Partners Performance Web Design

SCENA II

Precision Marketing – czyli jak nauczyć się pływać w oceanie danych.

Estymuje się, że w 2018 roku w globalnym internecie było 25 zettabajtów danych, a w przeciągu 5 lat ta liczba ma wzrosnąć 5 krotnie, aby w 2025 roku osiągnąć 160 zettabajtów...
Jak nie utonąć w tym oceanie?
Podczas naszego wystąpienia pokażemy jak odnaleźć się w tej rzeczywistości jako marketer. Na które dane warto patrzeć? Od czego zacząć, aby efektywnie wykorzystać dane teraz i w niedalekiej przyszłości. Jakimi źródłami danych dysponują marki w kampaniach digitalowych? Jakie potencjalne pułapki czyhają na reklamodawców w procesie analizy oraz jak ich uniknąć? Finalnie, jak wykorzystywać wnioski z analizy danych i za pomocą jakich narzędzi przekuć je w efektywny proces sprzedażowy?

Agnieszka Parfienowicz
Mindshare
Paulina Sobieszek
Mindshare

SCENA I

AFTER PARTY

SCENA II

AFTER PARTY

DZIEŃ II

SCENA X

SCENA Y

SCENA I

Jaka jest przyszłość marek w social media/digitalu?

Natalia Skrzypek
Dentsu Aegis Network

SCENA II

6C, czyli sekrety video marketingu. Czy marka może zostać influencerem?

Video marketing zmienia świat. Zarówno to jak patrzymy na świat, jak się komunikujemy i jak sprzedajemy. youtuberzy i influencerzy tworzą treści oglądane przez miliony widzów, i zarabiają wiele złotych monet.
Znając właściwe zasady Wasza firma również może skorzystać z tego trendu: uzyskać wpływ i zwiększyć przychody. Przedstawię 6C, które pomogą Tobie i Twojej marce we właściwy sposób skorzystać z narzędzie videomarketingowych. Tak by zbudować większy zasięg, większy wpływ i zwiększyć przychody Twojego biznesu.

Karol Wyszyński
LosVideos

SCENA I

Plan strategii digital marketingowej.

Podczas spotkania omówimy najlepsze praktyki tworzenia strategii digital marketingowej? Przywołamy esencję niezbędnej wiedzy. Odwołamy się do kilku najskuteczniejszych narzędzi.

Odpowiemy na kluczowe pytania:

  • Co brać pod uwagę gdy podejmujemy decyzje strategiczne?
  • O czym pamiętać planując strategię?
  • Jak określić i skutecznie realizować cele marketingowe w kanałach cyfrowych?

Artur Leśniak
180heartbeats + JUNG v MATT

SCENA II

Content Marketing - The Nordic way.

Stian will explain how they gained more than a million followers of Nordic nature and will highlight the best practices and also talk about what they could have done better. During the talk you’ll find out how to tackle content marketing, you’ll learn about the pros and cons and how to build a community of engaged ambassadors. Also, is it possible to plan content marketing and if so, how?

Stian Reinhartsen
Reinhartsen Media

SCENA I

Kawa i ciacho

SCENA II

Kawa i ciacho

SCENA I

Jakie zmiany masz wprowadzić w swoich działaniach marketingowych? Powie Ci o tym Google Analytics.

Masz wdrożony Google Analytics, ale nie wiesz, jak wykorzystać go do poprawy wyników?
Na spotkaniu dowiesz się:

  • jak wybrać najlepszą.grupę docelową dla działań marketingowych?
  • jak sprawdzić, które źródła ruchu i kampanie najlepiej realizują założone cele?
  • gdzie szukać danych o skuteczności kampanii wewnętrznych na swojej stronie?
  • jak zmierzyć wyniki programów partnerskich i kodów promocyjnych?
  • jak znaleźć miejsca na stronie, które wymagają optymalizacji?

Martyna Zastrożna
PinkChart

SCENA II

PR i content marketing: dwie strony tej samej monety.

Łączenie content marketingu z public relations to jeden z najlepszych sposobów na przetrwanie w coraz bardziej zatłoczonym świecie digitalu. Siła tego partnerstwa budzi nieodkryty potencjał komunikacji marketingowej. Stąd dzięki tym współgrającym narzędziom nie tylko zaplanujesz konkretne działania przyczyniające się do realizacji założonych celów, ale dostarczysz określoną wartość dodaną, która zainspiruje, poinformuje czy zaprosi klienta do świata Twojej marki. Musisz tylko wiedzieć jak skutecznie łączyć obie dziedziny, o czym dowiesz się z mojej prezentacji.

Andrzej Gruszka
Hexe Capital
<

SCENA I

10 porad – jak każdy tekst uczynić bardziej chwytliwym i przekonującym do działania.

Pokażę najważniejszą zasadę wywierania wpływu tekstem oraz jak ją prawidłowo stosować i ulepszać. Nie kosztuje nic, piszemy raczej mniej, niż więcej, a mózg ludzki reaguje na nią wydzielaniem dopaminy. Ma zastosowanie wszędzie, gdzie używamy słów – od 3-wyrazowego nagłówka lub CTA do długich i szczegółowych opisów produktów. Łączy je jedno – i tu będzie zaskoczenie.

Darek Puzyrkiewicz
Dynanet

SCENA II

Jak Twoje działania marketingowe powinny współpracować z SEO.

Podczas prezentacji uczestnicy dowiedzą się, jak działania promocyjne firmy (np. content marketing, PPC, czy aktywność w social media, obecność na konferencjach) mogą wpłynąć na poprawię widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Omówię aktywności pośrednio i bezpośrednio wpływające na pozycjonowanie.

Szymon Słowik
takaoto.pro

SCENA I

Lunch

SCENA II

Lunch

SCENA I

Jak pozyskać i współpracować z influencerem?

  • Narzędzia do analityki.
  • Które metryki są najważniejsze?
  • Jak odróżniać fałszywych influencerów od wartościowych (np. jaki % to boty na instagramie)?
  • Które kanały wykorzystywać i jak to sprawdzić?
  • Czy są firmy, które nie powinny korzystać z influencer marketingu?
  • Kogo wybrać jako pośrednika? Agencje / domy mediowe / sieci partnerskie? Jakie są różnice, zalety i wady?
  • Jak agencja / klient musi podejść do procesu planowania kampanii z influencerem?
  • Jak raportować i rozliczać influencera z kampanii?
  • Nano / mikro / mini i mega influencerzy - kogo wybrać?

Artur Kurasiński
kurasinski.com

SCENA II

Artificial Intelligence in e-mail marketing.

Jenna will share practical tips on how you can access whether AI is a good fit for your email marketing strategy and how you can implement this technology strategically into your business.
From this session you’ll leave knowing how to:

  • Strategically prepare your digital marketing activities for artificial intelligence.
  • Use AI data to predict your customer's future digital journeys and send contextual email marketing throughout the customer lifecycle.
  • Successfully implement artificial intelligence in your organisation, featuring examples from international brands. Many brands are already reaping the rewards of implementing the consultancy advice that Jenna regularly shares, so make sure your brand doesn’t miss out.

Jenna Tiffany
Let'sTalk Strategy

SCENA I

Facebook Ads – precyzyjne kierowanie reklam.

Targetowanie na Facebooku już dawno wykroczyło poza zainteresowania i zachowania. Podczas wystąpienia opowiem o najlepszych praktykach targetowania w Facebook Ads oraz o tym, kiedy warto skupić się na targetowaniu bardzo precyzyjnym a kiedy na szerokim. Przedstawię też praktyczne strategie, tricki i optymalizacje do wdrożenia „od zaraz”.

Szymon Lisowski
Socjomania

SCENA II

Czym jest Pocket TV? Czyli jak Facebook ewoluował do pełnoprawnego kanału mediowego, który samodzielnie buduje sprzedaż i realizuje cele biznesowe.

Fan page, polubienia, polecenia czy komentarze, to przeszłość, która nie działa i trzeba o niej zapomnieć. Dzisiaj Facebook to zasięg, częstotliwość, dedykowana komunikacja i zaawansowane strategie oparte o dane o zachowaniach i interakcjach użytkowników zarówno na FB jak i w ekosystemie Klienta. To buduje sprzedaż i wskaźniki marek jak recall, awareness, favorability czy purchase intent.

Michał Kidała
Business Factory&Roi Hunter Poland

SCENA I

Koniec

SCENA II

Koniec

Kursy marketingowe - nasi eksperci

EKSPERCI 2019



To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Napisz propozycję tematu + opis

indm@inDM.pl










OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową