PL   |   ENG

Kursy marketingowe - nasi eksperci

EKSPERCI 2018 - odkrywamy pierwszą pulę



To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Napisz propozycję tematu + opis

indm@inDM.pl





Program szkolenia marketingowego oraz kursów online marketingu.

PROGRAM

2 dni / 3 sceny / ponad 40 Ekspertów

Powiedzieć o in Digital Marketing "konferencja"
to zdecydowanie za mało. To wręcz festiwal wiedzy merytorycznej.


Wyzwania nowoczesnego PR, dzięki którym łatwiej będzie Ci stosować public relations w praktyce.

OPIS:
Zmiany, jakie zaszły w komunikacji, wymuszają na PR-owcach potrzebę ciągłej nauki zawodu. Umiejętność tworzenia informacji to dziś o wiele za mało, tak jak znajomość podstawowych technik PR. Technologia otwiera coraz to nowe możliwości i tym samym wpływa na na zmiany w public relations. PR wymaga pewnej precyzji w planowaniu i realizacji działań oraz zdolności do wciskania odpowiednich przycisków oraz właściwego doboru słów w komunikacji. Umiejętności tych można się oczywiście nauczyć. Z pozoru mogą wydawać się proste, ale to tylko pułapka, w którą wpada wiele firm. W trakcie prezentacji poznasz wyzwania nowoczesnego PR, dzięki którym łatwiej będzie Ci stosować public relations w praktyce.

Marketing automation – czyli jak przekuć leady w klienta.

OPIS:
Jak sprawić aby z anonimowego ruchu, który sprowadzimy na naszą stronę internetową wygenerować szansę sprzedażową czyli leada, jak nastepnie tą szansę sprzedażową podgrzać aby nasz prospect był gotowy do zakupu czyli czym jest lead nurturing, oraz jak domykać transkację wykorzystując do tego zautomatyzowaną oraz ręczną komunikację. Tego wszystkiego dowiesz się w trakcie prezentacji. Oprócz tego poznasz najlepsze praktyki tworzenia komunikacje uwzględniającej wiele kanałów (email, pop-up, chat, sms, push) i głęboko personalizację czyli dowiesz się jak mówić do własciwych osób, właściwym kanałem we własciwym momencie ich sciezki zakupowej.

Jak pozyskiwać przy pomocy sieci społecznościowych wartościowe kontakty biznesowe oraz sprzedażowe.

OPIS:
Podczas prezentacji dowiesz się w jaki sposób zwiększyć ilość wartościowych leadów dzięki wykorzystaniu możliwości nowoczesnych platform społecznościowych – w szczególności LinkedIn. Poznasz taktyki identyfikacji wartościowych klientów, sposoby nawiązywania kontaktu oraz konwersji relacji na leady sprzedażowe. Prezentacja oparta jest o nowoczesną metodykę MARS1 zakładającą ścisłą integrację działań marketingowych i sprzedażowych w pozyskiwaniu klientów B2B.

Influencer Marketing – jakimi kryteriami kierować się przy doborze influencerów.

OPIS:
Po influencer marketing sięga obecnie coraz więcej firm, włączając w swoją strategię komunikację poprzez kanały Youtuberów czy gwiazdy Instagrama. Ale od czego zacząć i co zrobić, żeby takie działania były skuteczne? Podczas swojego wystąpienia opowiem, jakimi kryteriami najlepiej kierować się dobierając influencerów do współpracy z marką, a także jakie elementy są najbardziej istotne w takiej współpracy.

Co zrobić, żeby Twoje reklamy Google Ads były wartościowe, przejrzyste i wiarygodne.

OPIS:

  • Na jakie ustawienia zwrócić uwagę w poszczególnych typach kampanii,
  • jakich błędów się wystrzegać,
  • jak wykorzystać Machine Learning w kampaniach,
  • jakie pułapki niosą za sobą automatyczne ustawienia,
  • jak wykorzystywać listy remarketingowe z Google Analytics.

Odczarowujemy (produkcję) VIDEO. Prosto, pewnie i do codziennego użytku.

OPIS:

  • W zależności od sposobu promocji, treści z dołączonym video potrafią zbierać od kilku- do nawet kilkudziesięciu razy więcej kliknięć niż te, które mają tylko zdjęcie.
  • Produkcja filmów przez studia filmowe nie jest jednak tania, ale sięganie po w pełni profesjonalne rozwiązania nie zawsze jest niezbędne.
  • Samodzielne rozpoczęcie tworzenia treści filmowych może wydawać się trudne, natomiast w istocie zupełnie nie musi takie być.
  • Wiele osób podejmuje nieśmiałe próby i nie znajduje zadowolenia w efektach, ale gdy pozna się kilka podstawowych zasad okazuje się, że łatwo można dojść do satysfakcjonujących wyników.
  • Koszty wejścia w tę dziedzinę marketingu nie muszą być wysokie - początkowy sprzęt można zakupić za kilkaset złotych, a miesięczna promocja nie musi przekroczyć 100 zł.
  • Szybki rozwój technologii, w tym również prędkości i dostępności Internetu zaraz sprawi, że w sieci proste video będzie tym, czym wczoraj było zdjęcie. Warto się do tego przygotować.

Źródła pozyskiwania leadów B2B.

OPIS:
Dlaczego pozyskiwanie leadów to proces, a drogi na skróty najczęściej prowadzą w ślepą uliczkę? Z prezentacji dowiesz się, jak zaplanować i przygotować proces pozyskiwania leadów, aby marketing dostarczał leady, które są wartościowe dla działu sprzedaży. W trakcie prezentacji przedstawię najważniejsze wskazówki, które pomogą Ci przygotować się do działań lead generation, a także poznasz narzędzia, które ułatwią Twoją pracę.

Narzędzia Digital marketingu. Co nowego, co godnego do polecenia.

OPIS:
Arsenał marketera - przegląd narzędzi dzięki którym zapanujesz nad digitalnym chaosem

  • Jakiego typu narzędzia (płatne i bezpłatne) warto znać AD 2018
  • Tricks & tips związane z social media
  • Jakie narzędzia są hot i w poznanie których warto zainwestować swój czas?

Mały budżet - duże oczekiwania, czyli jak zrobić Videomarketing, które wygląda profesjonalnie i daje dobre rezultaty.

OPIS:
Videomarketing może kosztować 5 tys lub 500 tys. Jak to mówią "sky is the limit", albo "nie ma takiego budżetu jakiego agencja nie przepali". Czy to oznacza, że mając niewielki budżet musimy porzucić nowy trend i skoncentrować się na innych obszarach? Niekoniecznie. Pokażę Wam w jaki sposób przygotować i wyegzekwować kampanię videomarketingową niższym kosztem.

Zasięg bezpłatny na Facebooku – czy jeszcze istnieje? Co wpływa na nasz zasięg organiczny i jak budować go po zmianie algorytmu Edge Rank.

OPIS:
Od początku roku na grupach branżowych regularnie powraca temat drastycznie malejących zasięgów. Zanim powiesz, że to przez Facebooka, który każe sobie płacić za wyświetlanie postów naszym odbiorcom, dowiedz się:

  • Jakie są największe mity dotyczące zasięgu postów?
  • Co tak naprawdę na niego wpływa?
  • Jak możesz zwiększać zasięg swoich postów – także po zmianie algorytmu Facebooka?

Storytelling - wskazówki jak budować dobrą historię.

OPIS:
Storytelling marek – to brzmi świetnie. Wobec ciekawej historii trudno pozostać obojętnym, wobec samej marki – łatwo. Ale jak opowiadać, gdy uwaga konsumenta jest bardzo rozproszona, a my jesteśmy ograniczeni dostępnymi formatami reklamowymi? Zapraszam na prezentację, w której przedstawię zasady skutecznego marketingu narracyjnego.

Digital communication plan – jak zaplanować obecność marki w digitalu? 5 pierwszych kroków.

OPIS:
Wchodząc po raz pierwszy na poważnie w digital, każda marka musi indywidualnie decydować o tym, jakie cele marketingowe chce osiągnąć i w jaki sposób. Podczas wystąpienia opowiemy o 5 pierwszych krokach w świecie online, dzięki którym marka będzie na odpowiedniej ścieżce. Podamy przykłady jak odpowiednio dobrane cele, kanały, narzędzia, content, nawet przy stosunkowo niewielkim budżecie mogą przynosić bardzo satysfakcjonujące efekty. Opowiemy też dlaczego czasami z niektórych działań warto zrezygnować i skoncentrować się na wybranych obszarach online marketingu. W trakcie prezentacji użytkownicy otrzymają garść praktycznych rad i wskazówek, jak skutecznie zaplanować obecność marki w digitalu.

Proste i skuteczne kampanie z influencerami. Rozwiązania generujące konkretne i bezpośrednio mierzalne efekty.

OPIS:
Influencer marketing to obecnie jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Angażuje różne grupy docelowe, omija adblocki, jest natywne i potrafi generować nawet 600% ROI. Jednak większość kampanii, o których słyszymy, które otrzymują nagrody, których nierzadko sami jesteśmy odbiorcami, to kampanie największych marek współpracujących z gwiazdami internetu i inwestujących w te współprace coraz pokaźniejsze budżety marketingowe. Czy influencerzy są zatem tylko dla dużych firm, których celem najczęściej są działania wizerunkowe? Zdecydowanie nie! I to właśnie zamierzam udowodnić w czasie mojego wystąpienia. Jakie narzędzia dołączyć do influencer marketingu, aby otrzymać konkretne efekty. Jakie kampanie z youtuberami przynoszą najlepsze efekty. Jakie cele można w ten sposób zrealizować. I dlaczego influencer marketing wcale nie musi być kreatywny. Wszystko na przykładach i konkretnych wynikach prostych, ale skutecznych kampanii z influencerami.

Prosty sposób na poprawę UX - analityka w procesie tworzenia produktu.

OPIS:
Decyzje o rozwoju produktu często podejmujemy intuicyjnie albo na podstawie obserwacji rynku i konkurencji. Okazuje się jednak, że największą konkurencją, są przeszkody, jakie musi pokonać klient, żeby w pełni wykorzystać potencjał produktu/usługi. Warto zatem, w procesie rozwoju produktu skupić się na naszych klientach, tym kim są i na jakie problemy realnie napotykają. Badania użytkowników to jeden ze sposobów, ale mają swoje wady - przede wszystkim koszty i czas, który musimy na nie przeznaczyć. Opowiem o przekłuwaniu danych o użytkownikach, które już posiadamy, w wartościowe insighty oraz jak realnie poprawić UX i efektywnie rozwijać produkt. Słowem będzie o wykorzystaniu analityki w rozwoju produktu.

Jak najlepiej możesz wykorzystać gaming w komunikacji marki?

OPIS:
W Polsce jest już 16 mln graczy, a gaming coraz silniej wpływa na postawy konsumentów. Coraz większa liczba marek angażuje się w komunikację do graczy i zdobywa uznanie tej grupy. Pokażemy przykłady najlepszych kampanii gamingowych i zasady ich tworzenia tak, żeby każdy z uczestników prezentacji mógł wygrać marketingową grę o graczy.

Jak poprawnie mierzyć skuteczność kampanii influencer marketingu?

OPIS:
Z tej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób interpretować statystyki kluczowe dla influencer marketingu. Opowiem o tym, jakie wskaźniki warto mierzyć w kampanii, a także zaprezentuje narzędzia, które pozwolą łatwo ocenić efekty współpracy z influencerem.

Analiza reklamy na Instagramie - jak ocenić jej skuteczność. Praktyczne wskazówki.

Kampania Digital marketing dla rynku B2B.

Google Analytics - poprawne ustawienie celów.

Strategie prowadzenia działań na fanpage i po jakim czasie określić ich skuteczność.

Podukty luksusowe - pomysły na kampanię marketingową.

Segmentacja odbiorców. Podstawa działań marketingowych. Praktyczne wskazówki dot. segmentacji.

Jak tworzyć ciekawy content marketing z pozornie nudnych i nieatrakcyjnych treści.

Jak pr i marketing mogą wspierać się wzajemnie.

Trendy w Digital marketingu, czy jeszcze może nas coś zaskoczyć.

Personalizacja w działaniach marketingowych.

Twoja strona www – czy wciąż aktualna? Testy, badania, na co zwrócić uwagę, co dziś ważne dla dobrej strony www.

Marketing automation dla sektora B2B.

Profil na Linkedin jak prowadzić-jak wykorzystać swoją obecność, jakie daje możliwości, jakie są ograniczenia.

Integracja danych - jak zrobić to sensownie.

Co wpływa na skuteczność Content marketingu.

Niewykorzystany potencjał Snapchata w marketingu.

Trendy mobile marketing, które warto poznać.

Strategie Digital Marketingowe.

Jakie decyzje marketingowe podejmuję na podstawie przeprowadzonych testów - case study.

E-mail marketing – jak zaskoczyć konsumenta i dać więcej niż się spodziewa.

Google Analytics - analiza wskaźników.

Case Study z efektywnych działań digitalowych.

Co nowego przyniosła zmiana z Google AdWords na Google Ads?

Narzędzia, porady dla kampanii B2B.

Media planning.

Digital marketing oczami kreatywnego.






OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową