PL | ENG

PROGRAM 22-23.03.2023

Intensywnie pracujemy, żeby po raz kolejny przygotować program, który spełni Wasze oczekiwania!
A tymczasem dajemy w prezencie do każdego biletu BONUS:

Wykłady z poprzednich edycji !


Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpcji marek słów parę.

OPIS: Lovebrand, meaningful, purpose, wizerunek, emocje? A może promocja, cena i performance? W odniesieniu do trendów czy do kategorii?
Jak jest w czasach hossy, a jak w kryzysie?
Zdań w odwiecznym marketingowym sporze pomiędzy „racjonalnym a emocjonalnym” jest tyle, co marketerów. Prelekcja stanowić będzie kolejną, subiektywną opinię o tym, jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe oraz na czym powinniśmy się skupiać budują marki. Również w Internecie.

Łukasz Worobiej | Artegence


Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach - praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube.

OPIS: W świecie digitalu mówimy stanowcze „nie” budowaniu historii według schematów, które sprawdzały się jeszcze 10 lat temu. Teraz budujemy według nowych! Jakich? Takich, które są nie tylko skuteczną metodą, ale przede wszystkim całą nową filozofią tworzenia video-contentu i prowadzenia storytellingu tak, by odbiorca został z nami na dłużej niż kilka sekund.

Agata Janulewska-Gierus | Publicis Worldwide Poland


Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego jak robić to z korzyścią zarówno dla świata jak i marki.

OPIS: wkrótce

Urszula Czerniawska-Kapeluch | Kompania Piwowarska


(R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach aby działania marki były efektywne?

OPIS: wkrótce

Rafał Karwowski | Wavemaker


Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń.

OPIS: Czy osoby 60+ korzystają z mediów społecznościowych? Kto bardziej lubi podcasty – milenialsi czy zetki? Czym jest silver tsunami i czy marketerzy już dzisiaj powinni zwrócić uwagę na pokolenie Alfa?

Poznaj odpowiedzi na powyższe pytania i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać wiedzę o wieku grupy docelowej w działaniach marketingowych. Cytując klasyka: „każde pokolenie ma własny czas…”, ale i język, zachowania czy media. Podczas wystąpienia omówię je szczegółowo, pokażę charakterystykę każdej z grup i interesujące benchmarki reklamowe, a co najważniejsze - przedstawię cenne wskazówki do zastosowania w praktyce marketera.

Katarzyna Żakieta | Cape Morris


Czas na nowe rozdanie.

OPIS: Jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcia wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza? Omówimy trendy rynkowe, zmieniające się postawy oraz pojawiające się nowe segmenty konsumentów. Przełożymy to na rekomendacje dotyczące planowania komunikacji oraz wskażę istotne zmiany, które powinny zajść na tym polu.

Radek Grzybowski | 19 Południk


Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi?

OPIS: O tym dlaczego nie możemy się skupić na treściach oglądanych w internecie, "nic nas już nie bawi" (ani naszych dzieci), jak ciężko zwrócić naszą uwagę i zainteresować. Jak więc zdobyć uwagę odbiorców na profilach marek- najlepiej w mniej niż 2 sekundy?

Agnieszka Banaś | Monday Group


Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera?

OPIS: GA4 zdecydowanie różni się od "starego" Analyticsa - i pod kątem mechaniki działania samego narzędzia, i jeśli chodzi o interfejs. No właśnie - jak korzystać z GA4? Podczas spotkania pokażę Ci m. in., w jaki sposób tworzyć najbardziej przydatne analizy oraz w jak wyciągać dane z raportów standardowych i dopasowywać je do potrzeb Twojego biznesu. Dodatkowo odwiedzimy wspólnie przez parę najciekawszych zakamarków ustawień GA4!

Anna Moczulska | Artegence


Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz?

OPIS: Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse. Stanowią oni ogromną grupę potencjalnych konsumentów, do których mogą dotrzeć marki z różnych branż. Warto więc wiedzieć, co tak naprawdę kryje się za tym terminem, skąd wzięła się jego nagła popularność, jaki jest potencjał wirtualnych światów w Polsce i przede wszystkim - jak wykorzystać go w działaniach marketingowych już teraz.

Wojciech Grzegorzyca | Gameset


Personalizacja – święty Graal digital marketingu?

OPIS: Podczas spotkania opowiemy sobie, jakie mamy możliwości personalizacji komunikatu reklamowego, jakich obszarów mogą dotyczyć, jakie technologie wykorzystywać z jednoczesnym poszanowaniem prywatności użytkownika. Przyjrzymy się trendom i inspiracjom z całego świata. A przede wszystkim odpowiemy sobie na pytanie, czy ta pogoń za jak najbardziej dopasowanym do konsumenta przekazem faktycznie ma później odzwierciedlenie w wynikach biznesowych.

Agnieszka Petla | Grupa OMD


Jak zrobić burzę mózgów i nauczyć się pracować kreatywnie?

OPIS: wkrótce.

Emilia Czerwiec | Agencja Ancymony


W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy - rady działu kreatywnego.

OPIS: Poszukiwanie pomysłów w reklamie zawsze stanowiło wyzwanie. Sprawy nie ułatwiają krótkie terminy oraz ciągłe zmiany w projekcie oraz technologii. To, co się nie zmienia w tworzeniu przełomowych kreacji to BIG IDEA, a co za tym idzie – mocny insight. Dzisiejszy świat dostarcza nam nieograniczonych źródeł inspiracji w przenikających się trendach, technologiach i wydarzeniach. Daje również możliwość egzekucji Big Idea w coraz ciekawszych i oryginalnych formatach. O tych poszukiwaniach i zaskakujących „odkryciach” w świecie kreacji będzie ta prezentacja.

Ewa Kucharska | Agencja GONG



BONUS do każdego biletu

Poniższe wykłady z poprzednich edycji !


Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.

OPIS: Marketing internetowy jest coraz bardziej złożonym i skomplikowanym polem działań. Jak poruszać się w świecie tysięcy liczb i miar mediowych? Jak ustawić KPI kampanii, aby ocena ich efektywności była konstruktywna i skuteczna? Jak zagadnienia dotyczące prywatności zmieniają możliwości mierzenia kampanii? Na te zagadnienia popatrzymy z perspektywy praktycznego wykorzystania danych do ewaluacji działań reklamowych.

Agnieszka Petla | Grupa OMD


Zwróć uwagę na ewolucję w mediach czyli nowy wymiar projektowania omnichannelowej strategii komunikacji.

OPIS: Malejące znaczenie mediów tradycyjnych i tym samym digitalizacja media-mixów mają wspólną przyczynę - nowe zachowania konsumentów w cyfrowym świecie. Ludzie są mniej uchwytni dla reklamodawców i marki muszą się bardziej starać o ich uwagę. W swojej prezentacji opowiem co w takiej sytuacji może zrobić marketer, aby skutecznie docierać do swoich odbiorców.

Łukasz Zaleśny | OMD


Jak zatrzymać uwagę widzów. Jak pisać i testować spoty by odbiorca został z marką nawet przez 2 minuty reklamy.

OPIS: Jak zatrzymać uwagę widzów? Co sprawia, że niektóre reklamy są oglądane nawet kilka minut.

Uwaga konsumenta to graal komunikacji marek, bo bez niej trudno o dobre wyniki kampanii.

Z tej prezentacji dowiesz się jak przez scenariusz, zabiegi kreatywne oraz proste testy stworzyć spot , który na długo przykuje uwagę konsumenta.

Karol Modzelewski | Adrebellion


Takie proste a treściwe, czyli o UX writingu w strategii produktowej

OPIS: Skanowanie wzrokiem instrukcji. Rejestracja konta. Wrzucenie produktu do koszyka. Zwykłe zachowania podparte standardowym tekstem? No nie, tu właśnie wchodzi twórca treści. Znalezienie odpowiedniej informacji w odpowiednim miejscu buduje zaufanie. Wybór tonu, dopasowanie stylu do odbiorcy i przewidzenie jego emocji – tak tworzy się prawdziwe zaangażowanie.

Od prostego przycisku na stronie, przez bycie przewodnikiem na ścieżce doświadczenia klienta. Słowami budujemy markę. A ja opowiem Wam, jak do tego budowania można się zabrać.

Katarzyna Kałwak


Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.

OPIS: W czasie wykładu przedstawię techniki prowadzenia analiz w oparciu o narzędzia Google Analytics. Uczestników zapoznam z eksploracją oraz segmentacją danych, pokażę najważniejsze kategoria analiz w marketingu online czyli analizę zachowań użytkowników, analizę odbiorców, analizę witryny oraz analizę e-commerce.

Adrian Andrzejczyk | Cube Group


Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?

OPIS: Czy treść mailingu sprawdzi się jako post w social mediach? Jak z opisu produktu na stronie internetowej zrobić chwytliwy refren piosenki w reklamie? Zasada jest prosta. Im rzadziej stosujesz formułę Ctrl+C Ctrl+V, tym lepsze wyniki osiągasz. Podczas wykładu dowiesz się, jak "o tym samym" pisać na wiele różnych sposobów. Praktyczne wskazówki zwiększą Twoją efektywność w docieraniu do klientów i wprowadzą do Twoich obowiązków szczyptę zabawy.

Bartek Walat | Copywriter | VMLY&R


Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.

OPIS: Design Research może jawić się wytrawnym marketerkom i marketerom jako działania nie do końca osadzone w metodykach badawczych. Badania realizowane w procesach projektowych, czyli tych, w których korzystamy z podejścia Design Thinking i Service Design, czerpią z metod jakościowych, ale z pewnym "twistem". W ramach prezentacji opowiem o tym na czym polega wyjątkowość Design Research na tle innych metodyk badawczych oraz jak korzystamy z nich w naszej pracy jako projektantki usług. Zastanowimy się też nad tym jak Design Research połączyć z działaniami marketingowymi tak, aby organizacje tworzyły produkty i usługi, które klienci chętnie kupują oraz polecają innym.

Weronika Rochacka Gagliardi | DESIGN PROVISION


Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?

OPIS: Jak Metaverse wpłynie na komunikację z konsumentami? W jakim stopniu ją zmieni? Wirtualne światy brandów; eventy digitalowe; unikalne dobra cyfrowe oferowane przez marki; ocena reklam real-time przez konsumentów; możliwość wpływania przez na finalny produkt/usługę to tylko niektóre nowe formy komunikacji brandów z markami w środowisku Metaverse. W jaki sposób marki powinny przygotować się na nadchodzącą ewolucję? Jakie wyzwania stoją przed markami oraz agencjami?

Rafał Karwowski | Wavemaker


3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić gdy lecisz w spam (case study). ABC-S e-mail marketingu.

OPIS: Podczas prezentacji zobaczysz, jak nieoczywiste są powody tego, że twoje newslettery mogą być klasyfikowane jako spam na Gmailu. Na przykładzie case study pokażę ci krok po kroku co musiałem zrobić, by znaleźć przyczynę tego, że zupełnie zwyczajna wiadomość trafiała do folderu SPAM. Opowiem też o 3 najprostszych i najszybszych do wdrożenia sposobach na zwiększenie skuteczności e-mail marketingu.

Filip Kłodawski | Animails


Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.

OPIS: Wszyscy pamiętamy Multi-Channel, od pewnego czasu coraz częściej używamy terminu Omnichannel, ale dziś coraz bardziej adekwatnym terminem wydaje sie być Phygital. Konsumenci już dawno przestali się dzielić na tych co kupują on-line lub off-line. Nie chcą też uczestniczyć w skomplikowanych procesach zakupowych. Dziś dla nich prawie wszystko musi się dziać "tu i teraz" - chcą mieć pełne doświadczenie marki, produktu w jednym czasie i w jednej przestrzeni.

Rafał Lampasiak | Strategy Director | MullenLowe


Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada.

Większości reklam nikt nie pamięta. Zajmują one milisekundy naszej świadomości, a później po prostu o nich zapominamy. Są jednak takie reklamy, które na długie lata są pamiętane przez klientów. Podczas mojego występu przeanalizujemy takie reklamy i kampanie margetingowe, wyciągając wnioski, jak możemy je zastosować w środowisku Fb i Youtube Ads.

Kaleb Skrzypkowski


Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.

OPIS: Poznaj tajniki podświadomości, zachowania konsumenckie i mechanizmy poznawcze, które pomagają nam lub blokują nas w podejmowaniu decyzji zakupowych. Od pierwszego kontaktu z marką do utworzenia nawyku zakupowego. Wykład wprowadzi Cię do podstaw neurologii konsumenckiej, zagadnień z zakresu behawioryzmu, kognitywistyki, uprzedzeń poznawczych i podświadomych treści decydujących o naszych codziennych wyborach.

Marianna Kupść


Post-Covid Marketing; stan na rok 2021 - analiza trendów w komunikacji marek na podstawie zwycięzców z Cannes Lions i Mixx Europe 2021.

OPIS: Jaki wpływ na budowanie marek i skutecznej komunikacji miała pandemia? Jak komunikować się do nowego konsumenta, tak żeby komunikacja była czymś więcej niż szumem i żeby budować marki, które mają znaczenie? Jak zmieniły się potrzeby konsumenta i komu najlepiej udało się te zmiany uchwycić?

Analizując wybranych zwycięzców z konkursów Cannes Lions i Mixx Europe 2021 pokażę kluczowe trendy, które kształtowały komunikację w roku 2021 i które będą wyznaczać kierunki dla marek w Polsce i na świecie na przyszłość.

Filip Beźnicki | Havas Media


Profesjonalny influencer marketing - czyli jak oddzielić pudelkowe donosy od mierzalnych konkretów.

OPIS: Influencer marketing niesie sobą wiele możliwości. Ambasadorzy marki jednocześnie mogą pełnić funkcję sprzedażową, budować pozytywny wizerunek marki, zwiększać zaufanie, czy wiarygodność. Trafny dobór twórców to kluczowe zadanie w każdej skutecznej kampanii influencer marketingowej. Problem polega na tym, że większość wiedzy na temat influencerów pochodzi obecnie z nagłówków plotkarskich portali, analiz o wątpliwej metodologii i danych bez sensu... Czas rozprawić się z kilkoma mitami, wskazać najpowszechniejsze błędy, zmierzyć się z największymi przekrętami branży i pokazać jak powinien wyglądać profesjonalny influencer marketing.

Kamil Bolek | LTTM


Content w postcovidowej rzeczywistości. Recepty na 2021 bez ryzyka powikłań.

OPIS: Czy pandemiczny content jest już passé? Jakie przyniósł powikłania dla komunikacji marek i co już z nami zostanie? Jak (bez względu na kolejne fale) zaszczepić w konsumentach komunikację, tworząc treści adekwatne do aktualnych oczekiwań klientów wobec marek? Jak planować content w czasach niepewności? Jak przekuć zmiany, które przyspieszyła pandemia w skuteczne przekazy reklamowe? Wspólnie przejdziemy przez przykłady kampanii, które odpowiedzą na te pytania. Przyjrzymy się też trendom, na które w szczególności warto zwrócić uwagę, tworząc kreacje w przyszłym roku.

Agnieszka Chacińska | Wavemaker


Kiedy online marketing zaczyna być hamulcem.

OPIS: Narzędzia marketingu on-line mają mnóstwo zalet: są szybkie, elastyczne, policzalne i skalowalne. Są jednak sytuacje, kiedy stają się hamulcem, a ich ograniczenia przekładają się na rozwój całej firmy. Kiedy i dlaczego? Jak ten moment poznać? Jak go przezwyciężyć? Jakie są bariery wewnątrz, a jakie na zewnątrz organizacji? Jak je przełamywać? Opowiem o tym w moim wystąpieniu.

Michał Kociankowski


Kiedy logo zaczyna podskakiwać– rola animacji w kreowaniu marki.

OPIS: Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy logo firmy pojawiało się tylko w druku czy było wyklejane na firmowym samochodzie albo stroju pracowników. Wraz ze wzrostem obecności video w komunikacji, marki musiały zacząć zwracać coraz większą uwagę na to, jak wyglądają „w ruchu". W procesie kreowania wizerunku język animacji staje na równi z kolorami firmowymi.

Dużą rolę odgrywa również wzrost znaczenia mediów preferujących formaty animowane, takich jak digital, platformy VOD czy nawet ekrany bankomatów. Nie można pomijać także starej, ale wciąż popularnej telewizji. Wiele firm czy wydarzeń istnieje dla swoich odbiorców tylko w świecie cyfrowym, dla którego animacja jest naturalnym językiem komunikacji.

Czy logo powinno podskakiwać? Jak dodać „życia" do przekazu, nie wywołując oczopląsu u odbiorcy? Przyjrzymy się i ocenimy największych i nauczymy oceniać realizowane dla nas projekty. Managerowie na co dzień muszą mierzyć się z oceną jakości prezentowanych im projektów, dlatego podczas wystąpienia omówione zostaną przykłady dobrych i złych praktyk. Taka praktyczna wiedza w pigułce pozwoli marketerom na skuteczniejszą ocenę jakości i wartości danej animacji i będzie doskonałą okazją do zgłębienia tematu.

Michał Kuczkowski | Opus B


Sztuka tworzenia angażujących i skutecznych postów na Linkedinie (i nie tylko).

OPIS: W czasie prelekcji dowiesz się od A do Z jak tworzyć posty, które przyciągają niczym magnes, są atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej, pomogą Ci zwiększyć liczbę obserwujących / kontaktów I wzmocnić wizerunek Twojej firmy / osoby. Dowiesz się, jak działa algorytm treści, czym charakteryzują się angażujące posty, jakie są ich rodzaje i jak to się dzieje, że część z nich jest chętniej komentowana od innych.

Adrian Gamoń


Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?

OPIS:

  1. Znajomość trendów i kierunku rozwoju firmowych /rzecznikowych/PR-owych kanałów social media.
  2. Wiedzę czym są media własne i jak je wykorzystać w komunikacji.
  3. Jak skuteczniej trafiać do dziennikarzy, influencerów, liderów opinii poprzez social media i media własne.
  4. Jak budować spójną komunikację firmy.
  5. Korzyści i zagrożenia w budowie otwartej komunikacji poprzez social media i media własne.
  6. Obsługa czytników ekranu włączona.

Wojciech Jabczyński


Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki.

OPIS: Co to jest trend i jak skutecznie wykorzystać go w strategii marketingowej? Które kanały dotarcia do konsumenta zyskują na popularności i na które warto zwrócić uwagę? Czy hipsteaderzy i doomscrolling wpłyną na planowanie działań w digitalu? Na te pytania odpowiem podczas mojego wystąpienia. Przedstawię również kilka trendujących zjawisk i zaproponuję konkretne rozwiązania na zastosowanie ich w komunikacji marki.

Katarzyna Żakieta | Lead Creative | Kamikaze


Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach.

OPIS: Pandemia koronawirusa bardzo mocno wpłynęła na zachowania i styl życia, przykuwając nas do ekranów i ograniczając aktywności poza domem. Zarazem dla wielu firm stała się błyskawicznym impulsem do rozwoju e-commerce. Nawet kiedy COVID-19 przeminie, świat nie będzie już taki sam. Firmy, które potrafią zrozumieć i zaadoptować się do zmian, zyskają ważną przewagę strategiczną i wyjdą z kryzysu jako zwycięzcy.

Podczas tego wystapienia przyjrzymy się danym z mediów społecznościowych i różnych innych źródeł online, dotyczącym rynku polskiego i wiodących rynków zagranicznych. Zaprezentujemy, jak zmieniały się zainteresowania i postawy konsumentów w ostatnich miesiącach - a nierzadko tygodnie przynosiły takie zmiany, na jakie wcześniej potrzeba było miesięcy czy nawet lat.

Pokażemy przykłady rozwiązań i strategii stosowanych przez firmy, aby wykorzystać sytuację.

Jan Zając


Kanał marki na YouTube - Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.

Czy każda marka powinna posiadać swój własny kanał na YouTube? Ilu subskrybentów to dużo? Czy publikowanie na jednym kanale treści reklamowych, wywiadów z prezesem i cyklu wywiadów z ciekawymi gośćmi to dobry pomysł? I wreszcie w jaki sposób komunikować się, by trafić do potencjalnego klienta? W prezentacji odpowiem na te wszystkie pytania. Dowiesz się też jak skutecznie zapanować nad chaosem i dobrą komunikacja wideo ma YouTube. Wszystko po to, by Twoi klienci z chęcią oglądali treści publikowane na kanale marki.

Paweł Dąbkowski | Social Media Manager | Gong


„30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start!

Poznaj konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy dla zabieganych marketerów, którzy chcieliby rozpocząć przygodę z konwersacyjnym AI.

Maciej Maliszewski | Head of Bots | K2


Stabilność PR w niestabilnych czasach.

OPIS: Czy w czasach dużej niepewności oraz niestabilnej i zmiennej rzeczywistości biznesowej komunikacja zyskuje na znaczeniu? Czy dynamicznie zmieniające się środowisko biznesowe wymaga transformacji modelu pracy osób odpowiedzialnych za PR i komunikację? W jaki sposób 2020 rok wpłynął na komunikację firm i rolę PR-owców? Jakie będą najważniejsze trendy, które wpłyną na komunikację w 2021 roku zmienią PR w kolejnych latach?

Łukasz Majewski | Head of PR & Communications | VMLY&R


Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.

OPIS: Podczas wystąpienia dowiesz się jak wykonywać audyty SEO, aby nie popełniać poważnych błędów. Opowiem o istotnych elementach optymalizacji serwisów, na które należy zwrócić uwagę, a które to są często pomijane. Pokażę Wam również to, że SEO to nie tylko audyt, a ciągła praca nad rozwojem serwisu, która z czasem może stać się centrum działań.

Roman Bębenista


Marketing logiczny i efektywny.

OPIS: Kluczowym wyzwaniem w marketingu jest skuteczność. Osiągniesz ją, jeśli zamiast na przypuszczeniach czy modnej retoryce, będziesz swoje decyzje opierać na twardych danych oraz solidnej i aktualnej wiedzy. Jeśli więc zastanawiasz się, ile budżetu przeznaczać na budowanie wizerunku, a ile na aktywacje sprzedaży, targetować wąsko, czy szeroko, stawiać na penetrację, czy lojalność albo jak ma się kreatywność do efektywności - przyjdź koniecznie! Ten wykład dostarczy ci wiarygodnych danych i narzędzi oraz obali kilka modnych branżowych mitów. Unikniesz najczęstszych pułapek w marketingu i zaczniesz podejmować skuteczne decyzje - oparte na strategii, która jest gwarancją sukcesu.

Marta Jaskulska


Jak mieć więcej za mniej czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.

OPIS: Pandemia niewątpliwie przyspieszyła trend intensywnego rozwoju e-commerce. Podczas prezentacji zastanowimy się nad tym, jak wykorzystać tę szansę do optymalizacji sprzedaży w e-commerce i na co zwrócić uwagę, niekoniecznie zwiększając budżet reklamowy. Może wystarczy wydawać lepiej zamiast więcej?

Monika Klimczewska | Performance Media Expert | Havas Media


Customer journey map - sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta.

OPIS: Z tego materiału dowiesz się m.in.:

  • czym jest ścieżka klienta i, na przykładach, zobaczysz jak pomoże Ci ona zrozumieć jego perspektywę;
  • jak zbierać dane, dobrać narzędzia i zbudować ścieżkę klienta w wersji operacyjnej i executive;
  • jakie są dobre i złe praktyki związane z tworzeniem i pracą ze ścieżkami w organizacji.
  • Krzysztof Ożóg


    5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży.

    OPIS: Jak wywołać reakcję klienta na opis nawet jednym, dobrze dobranym zdaniem? Na spotkaniu omówię pięć typów takich zdań w raz z zasadą ich oddziaływania, aby każdy mógł stworzyć przynajmniej jeden tego typu opis.

    Darek Puzrykiewicz


    "Google Ads nie działa" - jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View.

    OPIS: Na co zwracać uwagę przy planowaniu i wdrażaniu strategii reklamowych w Google Ads. Szkolne błędy w ustawieniach - jak nie wykopać sobie dołka z którego później ciężko będzie się wygrzebać. Optymalizacja to klucz - co z czym się je i dlaczego? Systemy uczące się Google - w jakim stopniu mogę im zaufać? Teoria a praktyka - support Google (www/konsultant) w starciu z rzeczywistymi wynikami.

    Marcin Skwarek | Senior SEM Specialist | OMD Poland


    Kursy marketingowe - nasi eksperci

    EKSPERCI 22-23 marzec 2023

    EKSPERCI z czerwca 2022



    To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

    To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

    CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

    Napisz propozycję tematu + opis

    indm@inDM.pl










    OBSZARY TEMATYCZNE:



    #Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową