OPIS: 95% komunikacji powstaje w Warszawie. 95% odbiorców tej komunikacji mieszka wszędzie indziej. Zostawmy więc piękne sale w wysokich biurowcach. Wyjdźmy do ludzi. Załóżmy, że nic nie wiemy i zapytajmy ludzi, co naprawdę sądzą. Podczas spotkania porozmawiamy o badaniach jakościowych, które każdy z nas powinien robić regularnie. To najprostszy, najtańszy i zarazem najbardziej wartościowy sposób pozyskania świeżego spojrzenia i wyjścia z bańki. Jak się od nich przygotować? Jak przeprowadzić? Porozmawiamy o wszystkim, w bardzo jakościowy sposób.
OPIS: Czas start! Udało Ci się przykuć uwagę Zoomera. Ale co teraz? Pewnie słyszałeś już, że trzeba być autentyczny i mieć dobry vibe. Brzmi fajnie, ale co to tak naprawdę oznacza? I jak przekuć tę wiedzę na skuteczną komunikację skierowaną do tysięcy odbiorców?
W świecie Zetek – którego, jak dumnie przyznają, nie rozumieją nawet one same – drogowskazem dla zagubionego marketera są mocne insighty.
To nie będzie kolejna pogadanka o tym, że trzeba być sobą. Zajrzyjmy do zakamarków serc i umysłów Gen Z - sprawdźmy, kogo trollują, kiedy boją się, że są toksynami, i dlaczego wymachują red flagami oraz jak wykorzystać to tworząc skuteczną komunikację z Zoomerami.
OPIS: Brak weny, pustka w głowie, a termin zbliża się nieubłaganie? Mam na to sposób! Pokażę Ci kilka technik, które pozwalają generować pomysły nawet w największym stresie - na claim, na nietypową promocję marki, na scenariusz filmu, na fajny artykuł albo i content TikTokowy. Opowiem, co dzieje się z Twoim mózgiem, gdy działa pod presją i dlaczego najlepsze idee rodzą się często pod prysznicem albo w metrze (tak tak!) Wpadnij i daj się zainspirować!
OPIS: Grupa docelowa większości kampanii reklamowych to wciąż branżowe „all”, zamykające się w przedziałach wiekowych 18-49. W ten sposób już teraz na wstępie wykluczamy z naszej komunikacji 47% dorosłych Polaków. W ciągu najbliższych 20 lat nasza grupa skurczy się o kolejne 4 mln konsumentów, a nasz przekaz nie będzie docierał do większości, bo 59% pełnoletnich. Czy jesteśmy pewni, że nadal chcemy utrzymywać narrację, że życie kończy się po 50-tce, jednocześnie tak drastycznie ograniczając sobie potencjał tkwiący w starszych konsumentach? Tak, zmiany będą oznaczać ogrom pracy. Marki masowe będą musiały zmienić podejście do komunikatów i taktyki mediowej, gdyż tym samym przekazem nie uda nam się efektywnie dotrzeć do konsumentów 18- i 55-letnich, nawet jeżeli dobierzemy odpowiednie dla nich media. Co proponujemy w zamian i dlaczego ageless marketing to przyszłość dla starzejącego się polskiego społeczeństwa? Opowiemy powołując się na autorskie badanieMediahub i Ipsos „Prawda o pokoleniach”.
OPIS: 7 razy, 12 czy może 22? Jest wiele teorii na temat tego na ile historie są bardziej zapamiętywane od suchych faktów. Ale jakie historie obecnie tworzą na świecie najlepsi w branży reklamowej? Jak wykorzystują markę albo produkt, by opowieść stała się interaktywna, a odbiorca poczuł się jej częścią? Jak każdy z kanałów dotarcia wnosi coś unikalnego od siebie składając się na harmonijną i wciągającą całość. Wnioski przedstawię na podstawie wybranych case studies ze świata.
OPIS: *Spoiler: tak, wciąż jest PR-em, ale z tradycyjnych relacji z mediami wyewoluował w multidyscyplinarną dziedzinę. Jak definiować go dziś? Jaką rolę odgrywa obecnie jako integralna część ekosystemu marketingowego? Porozmawiamy też o tym, czy AI pomaga PR-owcowi, czy przeszkadza, a także o trendach, które będą wpływały na branżę public relations w nadchodzących latach.
OPIS: W natłoku danych łatwo skupić się na krótkoterminowej sprzedaży, zapominając o długofalowym rozwoju marki. To wystąpienie obala mity narosłe wokół Modelowania Marketing Mix (MMM) i pokazuje, jak wykorzystać jego potencjał do budowania marki. Dowiesz się:
OPIS: Krótka opowieść o prostocie języka i precyzji w komunikacji. Na konkretnych przykładach pokażę, jak pisać i mówić jednoznacznie, żeby odbiorcy mieli szansę nas zrozumieć. Spotkanie zakończymy kartkówką - 5 pytań o błędy, które przyszły do mnie w mailach w ciągu ostatniego tygodnia.
OPIS: “Musimy być na TikToku, bo wszyscy tam są! Zróbmy FOOH, będziemy pionierami w kategorii! AI w reklamie? - to klucz do KTR! Pójdźmy w Z-etki, przecież to teraz trend!" – czy też czujesz presję, by za każdym razem gonić za najnowszym hitem?
Życie w marketinglandzie prowadzi do naginania rzeczywistości i złych wyborów. Często ulegamy bezrefleksyjnie presji branży. Podczas tej prelekcji zrobimy „reklamoterapię" – pokażę, jak unikać marketingowych błędów, które mogą zaprzepaścić Twój potencjał i budżet.
OPIS: Poznaj trendy, które kształtują przyszłość branży marketingowej. Dowiedz się, jakie sygnały zmian jawią się na horyzoncie, a jakie trendy społeczne, kulturowe, lifestylowe i technologiczne odgrywają kluczową rolę w budowaniu marek jutra. W świecie, w którym jedyną stałą jest zmiana, świadoma praca z trendami jest kluczowym narzędziem w pracy marketera. Zajrzyjmy razem w przyszłość, która dzieje się już dziś!
OPIS: Przegląd nagradzanych kampanii z ostatnich lat, które najlepiej wykorzystały okoliczności. Jak powstawały? Co zadziałało? Jakie można z nich wyciągnąć wnioski? Perspektywa copywritera.
OPIS: Prezentacja dotyczy tworzenia efektywnych treści shoppable oraz wideo w e-commerce, które zwiększają zaangażowanie i konwersję użytkowników. Omówimy wnioski z przeprowadzonych testów A/B, które pomogły zidentyfikować najlepsze praktyki w zakresie tworzenia treści sprzedażowych. Przedstawimy także proces tworzenia shoppable content, począwszy od koncepcji, przez testowanie, aż po optymalizację, aby maksymalizować wyniki sprzedażowe. Prezentacja będzie podparta konkretnymi przykładami produkcji i treści Allegro.
OPIS: Przerobiliśmy erę podcastów narracyjnych, zmasowany atak branded shows, transformację Spotify w platformę która zapewnia wszelkie przydatne do publikacji usługi, a następnie exodus twórców w stronę videocastingu. Co będzie dalej? Jak wyciągnąć z contentu audio najwięcej korzyści dla marek? Jak pozycjonować siebie jako twórca treści i reklamodawca? I czy to się w ogóle jeszcze opłaca? W tej prelekcji omówimy nie tylko trendy i zmiany, ale też skuteczne taktyki które działają dla wszystkich korzystających z tej formy content marketingu.
OPIS: Czy logo zawsze powinno być większe?
A może w ogóle nie jest potrzebne?
Co wspólnego ma szampon z silnikiem auta?
Czy aby na pewno ryba jeżdżąca na rowerze jest lepszym sprzedawcą niż większość działów marketingu?
Jeśli chcecie wspólnie zastanowić się nad tym, co dzisiaj naprawdę zwraca uwagę konsumenta, to zapraszam na wystąpienie.
OPIS: Podczas prezentacji uczestnicy prześledzą rozwój technologii e-commerce – od pierwszych, prostych sklepów internetowych po nowoczesne, zaawansowane rozwiązania sprzedażowe, dostępne w każdym zakątku sieci. Odkryją, jak kluczowe innowacje technologiczne i narzędzia wpłynęły na ewolucję sprzedaży online oraz jakie wyzwania i trendy czekają branżę w nadchodzących latach.
OPIS: Content to kluczowy element zarówno w procesie optymalizacji SEO dla zdobycia ruchu z wyszukiwarek, jak i w budowaniu silnej marki. Treść stanowi główny punkt styku marki z jej odbiorcami, pełniąc funkcję w budowaniu świadomości, zaufania i lojalności wśród klientów. Poprzez publikowanie właściwych treści, marka może wyróżnić się na tle konkurencji, budując trwałe więzi z klientami i przyciągając ich do powrotu.
Podczas swojej prezentacji opowiem o:
• ewolucji customer journey - jak zmienia się podróż klienta od pierwszego kontaktu z marką do zakupu,
• o treściach, które są najbardziej odpowiednie w kontekście SEO i dopasowania do marki,
• o dobrych i złych praktykach wykorzystywania AI do tworzenia contentu,
• o aktualnych trendach i przewidywanych zmianach w wyszukiwarce Google.
OPIS: Celem naszej kampanii jest budowanie świadomości i rozważania, skupmy się również na sprzedaży, wiadomo... a! i dodatkowo chcemy, żeby liczba lajków pod postami rosła szybciej niż liczba fanów naszego profilu w socialach...
"Skupmy się na wszystkim!" to prawdziwy koszmar dla marketera i agencji. Podczas spotkania dowiesz się jakie strategie możesz obrać, aby świadomie rozwijać markę, i jakich argumentów możesz użyć, by właściwie zdefinować cele.
OPIS: Czy można mierzyć perswazyjność i skuteczność storytellingu?
Co jest ważniejsze: performance czy perswazja?
W co inwestować, jeśli chcemy tworzyć przełomową komunikację w digitalu i dlaczego nie tylko w performance.
Dowiedz się więcej o kreatywności, AI i skutecznych kampaniach digital.
OPIS: Jak promować nowy produkt nowej marki? Jak promować nowy produkt starej marki? Czy celować od razu szeroko, czy do wybranej społeczności? Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu treści? Jakich błędów unikać? Podczas tej prelekcji dowiesz się jak rozkręcić kampanię szytą na miarę Twojego produktu bez zbędnego przepalania budżetu.
OPIS: Zaprezentuję kilkanaście konkretnych pomysłów na niestandardowe strategie i rozwiązania w e-commerce. Po 10 latach doświadczenia wiem, że myślenie poza schematami przynosi dobre efekty. Podczas spotkania podzielę się z Wami praktycznymi caseami.
To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.
To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.
CHCESZ DOŁĄCZYĆ?
Napisz propozycję tematu + opis
OBSZARY TEMATYCZNE: