PL   |   ENG

Program szkolenia marketingowego oraz kursów online marketingu.


Powiedzieć o in Digital Marketing "konferencja"
to zdecydowanie za mało. To wręcz festiwal wiedzy merytorycznej.

PROGRAM 2017

2 dni / 3 sceny / ponad 40 Ekspertów




OBSZARY TEMATYCZNE:


Reklama Google AdWords

Digital Marketing B2B

Reklama Messenger

Linkedin

Google Analytics

E-mail marketing

Dobry marketing z małym budżetem

Remarketing

UX dla aplikacji

Content Marketing

Kampanie Video

Sklep na FB

Big Data

Snapchat

Analityka i optymalizacja

Reklama Facebook Ads

Mobile Trends

YouTube

Social Media

Mobile Ads

Trendy e-commerce

Video na FB

Virtual Reality

Service Design Thinking

Organic SEO

UX dla serwisu

Niekonwencjonalne pomysły
na strategię długofalową




AGENDA 2016:


SCENA ZÓŁTA / DZIEŃ I / 5.10.2016

REJESTRACJA / OD 8:30

9:15 / OFICJALNE POWITANIE UCZESTNIKÓW/ SCENA EXPO

9:30 / Andrzej Musiał / KPMG

TEMAT: Customer Experience: w jaki sposób spełnić oczekiwania konsumentów cyfrowych.

OPIS: Czego oczekują cyfrowi konsumenci? W jaki sposób chcieliby być obsługiwani podczas pełnej podróży klienckiej (ang. customer journey)? W jaki sposób mierzyć doświadczenia klienta (ang. „customer experience”)? rozwiń/zwiń

W jaki sposób spełniać oczekiwania konsumentów cyfrowych odnośnie ich doświadczeń klienckich? Jakie rozwiązania naprawdę działają w świecie omnikanałowym?

9:55 / Pia Betton / Edenspiekermann (EN)

TEMAT: Design Thinking in brand and digital projects.

OPIS: Quite a lot is written about design thinking at the moment. But how does it actually fit into projects, where budgets are tight and there is no time for 2-3 day workshops? rozwiń/zwiń

Pia Betton takes you through a number of cases and show you, how even small projects can profit hugely from this way of working. Based on practical experience from numerous projects, Pia Betton will show a set of Method Cards developed by Edenspiekermann over the years.

10:30 / Łukasz Ciechanek / Netsprint

TEMAT: Persona (bardzo) grata - jak content marketing wspiera sprzedaż.

OPIS: Jak stworzyć treść, która zaciekawi, zaangażuje i pomoże podjąć użytkownikowi decyzję zakupową? Przykłady kampanii m.in. z branż life&style, dom i ogród oraz moto, które ilustrują jak budować storytelling w e-commerce i promować treści w oparciu o zróżnicowane formy reklamy natywnej - exclusive, in feed-ads, boksy rekomendacji na różnych etapach customer journey, aby podnieść konwersję.

11:00 - 11:30 / PRZERWA

11:30 / Krzysztof Kozak / Agencja UX Symetria

TEMAT: Dlaczego projekty internetowe się nie udają? Retrospekcja z punktu widzenia praktyka.

OPIS: Z badania Forrester Consulting wynika, że tylko 39% projektów IT kończy się sukcesem. W trakcie prezentacji słuchacze dowiedzą się jak uniknąć tak dużego ryzyka niepowodzenia, oraz jak: rozwiń/zwiń

  • traktować development jako bezpieczne zwieńczenie projektu, a nie ryzykowny początek
  • implementować proces nie oprogramowanie czy rozwiązanie
  • angażować różnych interesariuszy projektu
  • wyznaczać odpowiednie cele godzące różne grupy interesów
  • możliwe szybko testować rozwiązanie z końcowymi użytkownikami

12:00 / Martijn Scheijbeler / The Next Web (EN)

TEMAT: How (Content) Marketing Works at a Publisher!?

OPIS: You’ve established your brand identity and your marketing mix is up to date and distributing messages through your online marketing channels. What are you learning from it/ What can you improve? rozwiń/zwiń

We’ll walk you through how this works for a publisher like The Next Web, with over 30 new posts on a daily basis we ge a constant flow of new marketing ideas that can be used to improve our strategy. The problem? How do you monetize this effectively. In the presentation Martijn will go in depth in how The Next Web has set up it’s marketing channels and in what ways we use data to make decisions to improve our marketing efforts!

12:35 / Marcin Kostecki / CQN

TEMAT: Nowoczesny tele marketing.

OPIS: Jak wykorzystać telefon w strategii omnichannelowej oraz jak podnieść skuteczność działań marketingowych (lead generation, direct mailing, e-commerce, SMS, TV)?

13:00 - 14:00 / LUNCH

14:10 / Wojtek Hołysz / Filmpoint

TEMAT: “Video jest najlepsze, video jest wszędzie!” - I co z tego?

OPIS: Video dąży do dominacji kanałów komunikacyjnych zarówno wielkich, globalnych firm jak i lokalnych butików. W marketingu ciężko myśleć o kampanii bez video - wszyscy chcą je mieć, kiedy tylko się da. I co z tego? rozwiń/zwiń

Czy warto iść za resztą stada? Czy video w digitalu faktycznie jest tanie i skuteczne? Kiedy szkodzi? Zapraszam na dyskusję o dwóch stronach medalu.

14:45 / Przemysław Rosa / SalesTube (Group One)

TEMAT: 7 sposobów na zwiększenie efektywności Twoich kampanii, nie tylko na Facebooku

OPIS: Poznaj praktyczne sposoby na polepszenie wyników swoich kampanii digitalowych. Dowiedz się jakich błędów unikać i co możesz zrobić, żeby osiągać lepsze rezultaty biznesowe. Na prezentacji poznasz łatwe do wdrożenia sposoby, które mogą poprawić Twoje KPI's w najbliższym kwartale. A wszystko oparte na case studies z realnych kampanii. Zalecenia dotyczą w pierwszej kolejności Facebooka ale ze względów na ich uniwersalność mogą być stosowane też w innych działaniach online marketingowych.

15:10 / Damian Gaucza / Od kuchni

TEMAT: YouLead Sales and Marketing Automation – nie trać już nigdy więcej szans sprzedażowych na swojej stronie www.

OPIS: Wykorzystanie potencjału jaki daje generowany ruch na WWW, by pomóc w osiągnięciu założonych celów sprzedażowych i marketingowych. Pokaże jak istotna jest personalizacja i automatyzacja contentu dla userów.

15:35 - 16:00 / PRZERWA

16:00 / Łukasz Jadaś / IMM

TEMAT: Społecznościowe biuro obsługi klienta. Rozmowy cenniejsze niż selfie.

OPIS: 1. Między “ja” i “ty”. Monitoring social media zorientowany na potrzeby klientów. 2. “Do’s” and “dont’s”. Jak znaleźć okazję do interakcji w social media? rozwiń/zwiń

3. Dane “mądre” zamiast danych “dużych”, czyli kiedy mniej znaczy więcej. 4. Monitorujemy i... jesteśmy monitorowani. Znaczenie jakości komunikacji.

16:25 / Martyna Smak / Lemon Sky J. Walter Thompson

TEMAT: Mobile jako nieodłączny i podstawowy element kampanii reklamowych.

OPIS: Mówiliśmy o rewolucji, a okazało się, że w ciągu 5 lat mobile po cichu został adoptowany przez digital, bardzo solidnie trzyma się swojej pozycji i broni swoich wyników. rozwiń/zwiń

Smartfon jest wyjątkowo wdzięcznym narzędziem do komunikacji z konsumentem dlatego, że nie ma na świecie drugiego urządzenia, do którego tak często zaglądamy.Opowiem o tym jak wpaść w ręce klienta, a właściwie dostać się bezpośrednio do jego kieszeni. W jaki sposób zaangażować klientów, tak żeby sterować kampanią reklamową niezależnie od planowanej powierzchni. Kreatywne wykorzystanie mobile na podstawie globalnych kampanii łączących Mobile + OOH, Mobile + Display, Mobile + TV, Mobile + POS.

17:00 - 17:15 / KONKURS I POŻEGNANIE

19:00 / AFTER PARTY W KLUBIE WELES BAR / www.welesbar.pl / ul. Nowogrodzka 11

SCENA ZIELONA / DZIEŃ I / 5.10.2016

REJESTRACJA / OD 8:30

9:15 / POWITANIE/ SCENA EXPO

9:30 / Bartosz Góralewicz / Elephate

TEMAT: Jak startupy zdobywają Polskę i świat dzięki SEO. Case studies naszych klientów!

OPIS: Podczas wystąpienia poruszę gorący ostatnio temat SEO dla startupów. Pokażemy jak nasi klienci tacy jak UXpin, LiveChat, DocPlanner, Morizon, Picodi czy Oponeo uzyskują nawet kilkuset procentowe wzrosty rozwiń/zwiń

sprzedaży dzięki SEO. Odczaruję trochę mitów na temat SEO oraz pokażę jak możesz zacząć zdobywać świat wraz ze swoją firmą.

9:55 / Daniel Kędzierski / FastTony.es

TEMAT: Jak marketing automation wpłynie na branżę social media.

OPIS: Automatyzacja w procesie pozyskiwania leadów. Lejek sprzedażowy w social media. Remarketing - nie sprzedawaj, pozwól kupować.

10:30 / Adam W. Piotrowicz / Iconaris

TEMAT: Jak zwiększyć szansę na powodzenie inwestycji w nowe produkty i usługi? O procesie weryfikacji biznesu cyfrowego na podstawie pytań i eksperymentów.

OPIS: Czy wiesz, że 92% biznesów cyfrowych upada w ciągu pierwszych 3 lat a biznesy, które pivotują więcej niż raz zdobywają 2,5 razy więcej finansowania i 3,6 razy szybciej rośnie ich baza użytkowników? rozwiń/zwiń

Prezentacja procesu wykorzystywanego przez Iconaris w pracy z organizacjami i funduszami VC/PE poszukującymi nowego produktu lub usługi cyfrowej. Proces jest także aplikowany do nowych pomysłów na rozwój obecnych produktów i usług. Proces jest oparty o zwinne metody jak Lean, Design Thinking, eksperymenty czy MVP. Ma generować odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe i marketingowe oraz uzyskiwać wiedzę na temat realnych potrzeb odbiorców. Celem jest szybkie rozpoznanie obszarów, które mają potencjał do wzrostów lub potrzebują uzupełnienia o wiedzę strategiczną aby zwiększać szanse powodzenia biznesu cyfrowego.

11:00 - 11:30 / PRZERWA

11:30 / Piotr Oracz / Marketizator

TEMAT: Zwiększanie sprzedaży online poprzez personalizacje i optymalizacje w czasie rzeczywistym – case studies.

OPIS: Skuteczne techniki zwiększania sprzedaży poprzez personalizację i optymalizację sklepu. Pozwalają one zwiększać wyniki sprzedażowe bez dodatkowych inwestycji w większy ruch na stronie. rozwiń/zwiń

Wszystkie zaprezentowane przykłady będą oparte na rzeczywistych wdrożeniach wśród naszych klientów.

12:00 / Miłosz Woźniak / DDS Poland

TEMAT: Użyteczność, a SEO.

OPIS: Z wystąpienia dowiedzą się Państwo jakie są najważniejsze aspekty UX pod kątem SEO oraz jakie czynniki obecnie mają największy wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

12:35 / Jan Zając / (EN)

TEMAT: Jak raportować i rozliczać działania w social media?

OPIS: Pokażę na co zwrócić uwagę oraz jakie cele i mierniki stosować, aby marketing w mediach społecznościowych był efektywny - zwłaszcza w sytuacji, gdy korzysta się z zewnętrznej agencji.

13:00 - 14:00 / LUNCH

14:10 / Roel Willems / Ahold (EN)

TEMAT: Eliminowanie domysłów - od środków doraźnych po sukces strukturalny.

OPIS: Roel podzieli się z Państwem pomysłami na to, jak praca nad procesami pozwoli uzyskać strukturalne oraz istotne rezultaty. Opowie o tym dlaczego został stworzony zespół ds. konwersji oraz rozwiń/zwiń

o oddziaływaniu eksperymentów kontrolowanych, które są oparte na faktach. Kto i jakie funkcje pełni w zespole? Co do tej pory zostało ustalone? Jakich metod się używa? Z jakich narzędzi się korzysta? Jak działają procesy wewnętrzne? Dlaczego i w jaki sposób Ahold odniósł dzięki temu sukces?

14:45 / Tim Green / (EN)

TEMAT: Private data as currency.

OPIS: There’s a new idea that people should be able to take back control of their own data and trade it with sellers when they are ready to buy. rozwiń/zwiń

It’s more efficient and private than the current situation - where companies track people all over the web to make guesses about what they want to buy.

15:10 / Łukasz Hardek / FreshMail

TEMAT: Rozkochaj w sobie klienta, czyli 7 złotych zasad skutecznego email marketingu.

OPIS: Co email marketing ma wspólnego z miłością? Jak zagadać, żeby zaiskrzyło?Jak napisać szczęśliwe zakończenie? W 10 punktach opowiem o tym, co zrobić, żeby zwykłe zagadanie doprowadziło nas do Happy Endu (w email marketingu).

15:35 - 16:00 / PRZERWA

16:00 / Kamil Bolek / LifeTube

TEMAT: Automatyzacja twórczości. Czy agencje kreatywne wyginą?

16:25 / Łukasz Kuc / PKO Bank Polski

TEMAT: Czy firmy powinny stawiać na tworzenie własnych aplikacji czy na wersje mobilne swoich stron internetowych?

SCENA ZÓŁTA / DZIEŃ II / 6.10.2016

REJESTRACJA / OD 8:30

9:15 / POWITANIE/ SCENA EXPO

9:30 / Kamil Brzeziński

TEMAT: Wearable technology - co, jak i dlaczego?

9:55 / Danny Jack / Expert (EN)

TEMAT: 10 myths about digital marketing and social media.

10:30 / Michelle Da Silva (EN)

TEMAT:The our evolution of Marketing.

11:05 / Stefan Bielau / DYNAMO (EN)

TEMAT: Marketing związany z używaniem aplikacji mobilnych do obsługi wiadomości.

OPIS: Komunikacja stała się już w pełni “mobilna” głównie dzięki powstaniu takich aplikacji jak Snapchat, Whatsapp, itp. Użytkownicy łączą się, rozmawiają i wchodzą w interakcję ze znajomymi, markami i usługami poprzez rozwiń/zwiń

aplikacje do obsługi wiadomości prawie przez 24 godziny na dobę. Niniejsza prezentacja omówi związek cyfrowego marketingu z tym wielce angażującym i interaktywnym ekosystemem oraz szanse na jego przetrwanie.

11:35 - 12:05 / PRZERWA

12:05 / Karolina Lejman, Dawid Dutkiewicz / Bluerank

TEMAT: Synergia analityki i SEM dla skutecznego otwierania, podgrzewania i domykania ścieżki konwersji.

OPIS: Warsztat obejmie narzędzia i techniki: rozwiń/zwiń

  • definiowania celu kampanii oraz jej przebiegu
  • doboru i testowania strony docelowej kampanii
  • analiza i monetyzacja segmentów użytkowników pozyskanych w kampanii

12:40 / Maciej Sawicki / Mumin’s

TEMAT: Jak rewolucja mobile wplywa na contect video.

OPIS: 48% millenialsów ogląda video tylko na ekranie telefonów. Rewolucja mobile na zawsze zmieniła sposób w jaki konsumowane są treści multimedialne. rozwiń/zwiń

Skończyły się czasy, gdy na telefonie użytkownik oglądał jedynie krótkie formy, a długie godziny spędzał przed ekranem telewizora. Internauci chcą konsumować treści video bezpośrednio na ekranie smartphona, a dostawcy muszą im to umożliwić. W ślad za tą zmianą idą kreacje reklamowe. Użytkownicy oczekują treści i formy dostosowanej do nośnika, który jest dla nich najbardziej intuicyjny. Jak wyglądają realia produkcyjne po rewolucji mobile i co zrobić aby nie stracić kontaktu z galopującą, multimedialną rzeczywistością opowie Maciej Sawicki - CEO Mumin’s INT domu produkcyjnego, specjalizującego się w segemencie digital i mobile.

13:05 / Rahim Blak

TEMAT: Social Commerce.

13:35 - 14:35 / LUNCH

14:35 / Arkadiusz Zaremba / Sotrender

TEMAT: Praktyczne podejście do atrybucji.

15:00 / Łukasz Kapuśniak

TEMAT: Użytkownicy adblockerów w e-commerce.

15:30 / Konstantin Kanin / DaCompany

TEMAT: Komunikacja z konsumentami za wschodnią granicą.

SCENA ZIELONA / DZIEŃ II / 6.10.2016

REJESTRACJA / OD 8:30

9:15 / POWITANIE/ SCENA EXPO

9:30 / Tomasz Woźniak / Future Mind

TEMAT: Disruptive w branży marketingowej. Czyli czego powinniśmy się bać a już musimy zaakceptować.

OPIS: Opowiem dlaczego disruptive innovation isotnie wpływa na branżę marketingową. Podam przykłady jak technologie, które miały wspierać marketerów pozbawiają dziś ich pracy. rozwiń/zwiń

Uzasadnie dlaczego agencje reklamowe i domy mediowe muszą szukać nowych modeli biznesowych i jaka była w tym rola rewolucji mobilnej. Postaram się też przedstawić pozytywne przykłady, w których branża zareagowała właściwie i to w nich należy upatrywać przyszłych liderów.

9:55 / Piotr Adamczyk

TEMAT: Jak Internet of Things może podbić serca i rozumy konsumentów.

OPIS: Internet of Things cały czas postrzegany jest jako nowinka. W większości przypadków to niepotrzebne i absurdalnie drogie gadżety, które nie wnoszą zbyt wiele. rozwiń/zwiń

Za kilka lat jednak urządzenia te mają szansę stać się nieodłącznym elementem naszego życia. Jak to możliwe? W jakim kierunku będzie podążać Internet od Things? I najważniejsze: jaka w tym wszystkim jest rola marek?

10:35 / Krzysztof Marzec

TEMAT: Google Analytics

11:35 - 12:05 / PRZERWA

12:05 / Saher Sidhom / Hackmasters (EN)

TEMAT: How established businesses can disrupt themselves and stay relevant.

OPIS: The barriers to creating 10x better products and services and how to overcome them within established organisations. How to identify the opportunity for new game changing products and services.How to move quickly to build and test and deliver them. rozwiń/zwiń

How to mobilise an organisation to deliver these new transformative products and services.

12:40 / Aleksander Skałka / SALESmanago

TEMAT: Segmentacja, scoring, lejek - czyli jak rozgrzać leady żeby zwiększyć sprzedaż dzięki marketing automation.

13:05 / Leslie Maunsbach / Autoliv (EN)

TEMAT: The Power from Within.

OPIS: Sure, everyone is experimenting with social media, but the brands that are finding success are those that are seen as credible and authentic. rozwiń/zwiń

They are those that are creating value through their social media postings outside of the products and services offered by the company. By inspiring our employees and building tribes – we have living Brand ambassadors, and by channeling their stories we have the core of a great brand experience.

We will look at how to:

  • Channel our Power from Within
  • Achieve internal credibility
  • Align our social media objectives with those of the wider organization
  • Achieve bottom-line benefits through Up Content Marketing
  • Find mindful inspiration and keep it flowing

13:35 - 14:35 / LUNCH

14:35 / Judyta Mojżesz-Zimonczyk / INIS

TEMAT: Duże efekty niskimi nakładami.

OPIS: Jak prowadzić kampanię, której celem jest sprzedaż, a jak działać w przypadku generowania leadów. Analiza dwóch najpopularniejszych scenariuszy – najbardziej pożądanych przez klientów. rozwiń/zwiń

Jak inicjować zainteresowanie klienta w przypadku różnych grup docelowych. Jak uzupełniać to zainteresowanie o kolejne kanały komunikacji, aby osiągnąć więcej. Jak łączyć działania, wyciągać wnioski ze statystyk.

15:00 / Michał Kowalski / Boneter | ZyskownaFirma.pl

TEMAT: Słoń przed domem czyli jak znaleźć ciekawy pomysł na tanią reklamę.

OPIS: Ogranicza cię budżet? Nie masz pieniędzy na reklamę? Brakuje pomysłów na skuteczny marketing? Poznaj 5 sposobów wynajdywania niebanalnych sposobów zdobywania klientów za niewielkie rozwiń/zwiń

pieniądze lub zupełnie za darmo! Zaskakujące przykłady z różnych branż i gotowe wskazówki do natychmiastowego zastosowania.

15:30 / Piotr Biegun / Whalla Labs

TEMAT: Mobile Strategy: Jak zaplanować i przeprowadzić proces tworzenia aplikacji mobilnej, która odniesie sukces.

OPIS: Większość firm już teraz lub w najbliższym czasie będzie zmagać się z realizacją swoich strategii mobilnych. Tworzenie aplikacji mobilnych jest trudne, kosztowne i niesie wiele ryzk. rozwiń/zwiń

Dlatego warto mieć proces, który pozwoli te wszystkie ryzyka zredykować i uzyskać pozytywne ROI z relaizacji projektu. W trakcie prezentacji będzie można zobaczyć jak taki proces powinien wyglądać, jak przeprowadzić go wewnętrznie, co powinno znaleźć się w RFI, na co zwrócić uwage przy wyborze dostawców, jak zabudżetować taki proces oraz jak nim zarządzać, aby odnieść sukces. Wszystko uzupełnione o przykłady i referencję, tak aby w przyszłości można samodzielnie zrealizować taki proces w ramach własnej orgnizacji.