PL   |   ENG

EXPERTS 2017



These are leading Experts from Poland and Europe, outstanding specialists and practitioners.
They are also creators of trends and the best marketing strategies.
Representatives of, among others:









SCHEDULE

2 days / 3 scenes / over 40 Experts

To say "a conference" about in Digital Marketing
is not enough. This is a festival of substantive knowledge.


JAKIE DECYZJE MARKETINGOWE PODEJMOWAĆ W OPARCIU O DANE Z SOCIAL MEDIA / Jan Zając

  • Gdzie szukać informacji i insightów na temat grupy docelowej?
  • Jak podejrzeć działania konkurencji i wykorzystać tę wiedzę?
  • Jakie wskaźniki i narzędzia wykorzystywać do mierzenia skuteczności działań?
  • Jakie błędy są najczęściej popełniane i jak im zaradzić?

7 BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH PRZY KAMPANII VIDEO ORAZ JAK ICH UNIKAĆ / Karol Wyszyński

Don't afraid to suck!" tak do tworzenia video online zachęca Casey Neistat ikona video rewolucji. Jednak my byśmy raczej chcieli uniknąć wszelkich błędów. Karol Wyszyński przychodzi z pomocą pokazując 7 błędów, których należy unikać przy tworzeniu kampanii video online. Posłuży się doświadczeniami m.in. z kampanii MALL oraz Squatty Potty.

CONTENT MARKETING W CZASACH POST-PRAWDY / Agata Mardosz

Jaką strategię dla content marketingu powinny zatem przyjąć marki? W jaki sposób mogą one uchronić swoją wiarygodność? Jak tworzyć treści, które ludzie ocenią jako prawdziwe i wartościowe? - te pytania będą tematem przewodnim tego wystąpienia.

AUTOMATYZACJA SOCIAL MEDIA / Bluerank

ANALITYKA JAKOŚCIOWA / Karolina Lejman

VR W CODZIENNYCH DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH / Artur Kurasiński

  • Co i jak można osiągnąć dzięki rzeczywistości wirtualnej już teraz?
  • Dlaczego VR jest technologią zwiększającą konwersję?
  • Jak dokładnie można wykorzystać VR w swoich działaniach marketingowych?

HACKOWANIE I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ PŁATNYCH I ORGANICZNYCH NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE / Szymon Lisowski

Facebook oraz Instagram tworzą obecnie największy i najbardziej zaawansowany ekosystem społecznościowy na świecie. W czasach ograniczonych zasięgów organicznych oraz bardzo rozbudowanych możliwości reklamowych, niezwykle istotne jest dobranie odpowiedniej strategii działania i połączenia działań płatnych i bezpłatnych. Podczas prezentacji opowiem o sposobach na hackowanie algorytmu Facebooka i na optymalizację działań płatnych w Facebook i Instagram Ads.

JAKIE ZMIANY W GOOGLEANALYTICS – NOWOŚCI PRZYWIEZIONE PROSTO Z SIEDZIBY GOOGLE US / Maciej Lewiński

JAK WYKORZYSTAĆ FACEBOOKA JAKO KANAŁ SPRZEDAŻY. NOWOŚCI, PRZYKŁADY, INSPIRACJE / Agnieszka Chabrzyk

Facebook jest obecnie bardzo silnym medium coraz chętniej włączanym przez marketerów do media mixu. Dobrane narzędzia Facebooka pomagają w budowaniu nie tylko parametrów brandowych ale i tych sprzedażowych. To doskonały kanał do precyzyjnego doboru grupy docelowej i dopasowanej narracji. Za pomocą kampanii na Facebook'u możemy docierać do potencjalnych klientów w odpowiednim momencie ich ścieżki decyzyjnej i nawigować ich do konwersji online lub offline. Co tutaj bardzo istotne – dzięki zaawansowanej technologii możemy też precyzyjnie mierzyć zwrot z poniesionej inwestycji (czyli ROI kampanii).

Podczas prelekcji zaprezentowane zostaną najnowsze narzędzia oraz case studies, które mogą być silną inspiracją do pełnego i efektywnego wykorzystania tego medium.

PROGRAMMATIC = RTB + PMP, CZYLI AUTOMATYZACJA + CZYNNIK LUDZKI W REKLAMIE / Bartłomiej Chmiel, Maciej Szulc

  • Programmatic: dlaczego wszyscy szaleją na tym punkcie
  • Open market & PMP - potęga deali & brand safety
  • Kampanie rich media w programmatic - yes, you can!
  • Reklama natywna - jeden klik, setki serwisów

7 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD REKLAMY MOBILNEJ W ADWORDS / Krzysztof Marzec

Z każdej strony słyszysz, że marketing mobilny jest ważny? Jest coś ważniejszego - brak bezsensownie wydawanych budżetów i zysk z reklamy. Prezentacja ta przybliży zasady, które mają bezpośredni wpływ na efekt i koszt reklamy. Krzysztof Marzec przedstawi realne wyniki takich optymalizacji oraz podzieli się najlepszymi narzędziami z tego zakresu.

STORYTELLING, CZYLI RZECZ O ETAPACH I NARZĘDZIACH TWORZENIA OPOWIEŚCI O MARCE – W TEORII I PRAKTYCE CASE STUDY / Sławomir Skowerski

Nic tak nie inspiruje, jak fakt, że kupujemy coś więcej, niż tylko produkt lub usługę. Dlatego firmy starają się roztaczać wizję, że stoi za nimi zawsze „coś więcej". Opowiadają o sobie, swoich wartościach, pasjach i wyzwaniach im towarzyszących. Dobrze napisana opowieść o marce sprawia, że czujemy ją, żyjemy z nią, smucimy i radujemy się z nią. Dzięki temu odbiorca kupuje ją w całości i jest gotów zapłacić za to całkiem sporo. Jak napisać dobry storytelling? Chętnie o tym opowiem i pokażę na to dobre przykłady.

Zapraszam na spotkanie ze mną. Na nim dowiesz się:

  • czym jest storytelling dziś i dlaczego warto wykorzystać go w reklamie,
  • jak z głową stworzyć brand hero i gdzie go poszukać w naszej marce,
  • jakie narzędzia komunikacji warto wykorzystać, by nasi odbiorcy się w niej zakochali,
  • że nie każda opowieść kończy się happy endem i dlatego trzeba ją dobrze zaplanować,
  • jak ze storytellingiem poradziły sobie (lub nie) największe firmy w Polsce i na świecie, jak Apple, Allegro, Pepsi czy grupa Żywiec,

A na końcu pokażę, że w storytellingu nie ma granic wyobraźni i że czasami można namówić klienta nawet na ożywienie prawdziwego smoka.

ZASIĘGI ORGANICZNE SOCIAL MEDIA MARKETINGU / Rahim Blak

Zasięgi organiczne social media marketingu istnieją i mają się bardzo dobrze. Jeżeli chcesz dostać darmowy zasięg, musisz dawać społeczności wartość! Z prezentacji dowiesz się:

  • jaką wartość możesz dawać fanom?
  • Jakie formaty postów generują największe zasięgi organiczne?
  • Jak tworzyć posty, które angażują społeczność?
  • Jak wykorzystać potencjał profili osobowych w oparciu o relacje?

Social Media to ludzie i content, który oni tworzą. Bez Was nie było by serwisów społecznościowych, dlatego zasięgi organiczne istnieją i mają się bardzo dobrze.

BĄDŹ GOTOWY NA PRZYSZŁOŚĆ. JAK PRZEKROCZYĆ BARIERY CYFROWE W MARKETINGU / Maciej Dakowicz

Z jakimi wyzwaniami mają do czynienia firmy przechodzące cyfrowe transformacje? Jak w przeskakiwaniu cyfrowych barier w marketingu może pomóc Sztuczna Inteligencja na bazie raportu z badań Deloitte Digital, MIT oraz Salesforce.

JAK PROJEKTOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ, KTÓRA ZREALIZUJE CELE BIZNESOWE? CASE STUDY / Katarzyna Jezierska-Krupa

Dowiecie się, czego wymaga sprostanie oczekiwaniom klienta i zaspokojenie potrzeb użytkowników oraz, na jakie zmiany trzeba być nieraz gotowym, aby produkt odniósł sukces. Jak powstaje projekt  skutecznej aplikacji mobilnej?

UX design to dużo więcej, niż projektowanie interfejsu, a UX designer to nie jedna osoba, a cały zespół. Jednak nawet dobry zespół projektowy sam w sobie nie wystarczy, aby stworzyć skuteczną aplikację mobilną. Wiele musi się zadziać również po stronie klienta i developera. O tym, jak wygląda proces budowania produktu mobilnego, kto musi być w niego zaangażowany i co należy wiedzieć przed rozpoczęciem samego projektowania.

JAK PROJEKTOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ, KTÓRA ZREALIZUJE CELE BIZNESOWE? CASE STUDY / Katarzyna Jezierska-Krupa

Dowiecie się, czego wymaga sprostanie oczekiwaniom klienta i zaspokojenie potrzeb użytkowników oraz, na jakie zmiany trzeba być nieraz gotowym, aby produkt odniósł sukces. Jak powstaje projekt  skutecznej aplikacji mobilnej?

UX design to dużo więcej, niż projektowanie interfejsu, a UX designer to nie jedna osoba, a cały zespół. Jednak nawet dobry zespół projektowy sam w sobie nie wystarczy, aby stworzyć skuteczną aplikację mobilną. Wiele musi się zadziać również po stronie klienta i developera. O tym, jak wygląda proces budowania produktu mobilnego, kto musi być w niego zaangażowany i co należy wiedzieć przed rozpoczęciem samego projektowania.

POZNAJ MOŻLIWOŚCI SIECI REKLAMOWEJ FACEBOOK / Dawid Bagiński

Poznaj możliwości sieci reklamowej Facebook i wyjdź z głową pełna pomysłów na docieranie ze swoim produktem lub usługą do najbardziej wartościowych klientów. Sieć reklamowa Facebook, to coś więcej niż tylko obrazki i kawałki tekstów reklamowych. To przede wszystkim sztuczna inteligencja, która w znakomity sposób bada zachowania swoich odbiorców, czyli potencjalnych klientów każdej firmy. Jak dotrzeć do nich przed konkurencją? Tego dowiesz się prosto od Dawida Bagińskiego.

NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KAMPANIACH ADWORDS, KTÓRE ZRUJNUJĄ TWÓJ BUDŻET / Karol Dziedzic

Poznasz najczęstsze błędy popełniane przez użytkowników AdWords przy tworzeniu kampanii, które powodują utratę dużej części budżetu reklamowego. Nauczysz się unikać niepotrzebnych pomyłek i dostrzegać "te małe" elementy rzutujące na efektywność całej kampanii.

JAK WYSŁAĆ REKLAMĘ DO OSÓB, KTÓRE TYDZIEŃ TEMU ODWIEDZIŁY STACJONARNY SKLEP KONKURENCJI?

JAK UTRZYMAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ PRZY ŻYCIU

Nawet 9 na 10 użytkowników aplikacji mobilnej odinstalowuje ją ze swojego urządzenia w ciągu 90 dni od jej pobrania. Podczas prelekcji dowiesz się, co możesz zrobić na każdym etapie pracy nad aplikacją, aby temu zapobiec.

LIFETIME VALUE (CLV) AND ITS USE IN ONLINE MARKETING / Marek Kobulský






OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową