PL   |   ENG

Kursy marketingowe - nasi eksperci

EKSPERCI 2017



To czołowi Eksperci z Polski i Europy, wybitni specjaliści i praktycy.

To również twórcy trendów i najlepszych strategii marketingowych.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Napisz propozycję tematu + opis

indm@inDM.pl





Program szkolenia marketingowego oraz kursów online marketingu.

PROGRAM 2017

2 dni / 3 sceny / ponad 40 Ekspertów

Powiedzieć o in Digital Marketing "konferencja"
to zdecydowanie za mało. To wręcz festiwal wiedzy merytorycznej.


Dzień 1 - 4.10.2017 Scena 1

10.00 - 10.40

TEMAT: STORYTELLING, CZYLI RZECZ O ETAPACH I NARZĘDZIACH TWORZENIA OPOWIEŚCI O MARCE - W TEORII I PRAKTYCE CASE STUDY / Sławomir Skowerski

OPIS: Nic tak nie inspiruje, jak fakt, że kupujemy coś więcej, niż tylko produkt lub usługę. Dlatego firmy starają się roztaczać wizję, że stoi za nimi zawsze „coś więcej". Opowiadają o sobie, swoich wartościach, pasjach i wyzwaniach im towarzyszących. Dobrze napisana opowieść o marce sprawia, że czujemy ją, żyjemy z nią, smucimy i radujemy się z nią. Dzięki temu odbiorca kupuje ją w całości i jest gotów zapłacić za to całkiem sporo.

Jak napisać dobry storytelling? Dowiesz się:

  • czym jest storytelling dziś i dlaczego warto wykorzystać go w reklamie,
  • jak z głową stworzyć brand hero i gdzie go poszukać w naszej marce,
  • jakie narzędzia komunikacji warto wykorzystać, by nasi odbiorcy się w niej zakochali,
  • że nie każda opowieść kończy się happy endem i dlatego trzeba ją dobrze zaplanować,
  • jak ze storytellingiem poradziły sobie (lub nie) największe firmy w Polsce i na świecie, jak Apple, Allegro, Pepsi czy grupa Żywiec

10.40 - 11.10

TEMAT: JAK WYKORZYSTAĆ FACEBOOKA JAKO KANAŁ SPRZEDAŻY. NOWOŚCI, PRZYKŁADY, INSPIRACJE / Agnieszka Chabrzyk

OPIS: Facebook jest obecnie bardzo silnym medium coraz chętniej włączanym przez marketerów do media mixu. Dobrane narzędzia Facebooka pomagają w budowaniu nie tylko parametrów brandowych ale i tych sprzedażowych. To doskonały kanał do precyzyjnego doboru grupy docelowej i dopasowanej narracji. Za pomocą kampanii na Facebook'u możemy docierać do potencjalnych klientów w odpowiednim momencie ich ścieżki decyzyjnej i nawigować ich do konwersji online lub offline.

Co tutaj bardzo istotne – dzięki zaawansowanej technologii możemy też precyzyjnie mierzyć zwrot z poniesionej inwestycji (czyli ROI kampanii).

Podczas prelekcji zaprezentowane zostaną najnowsze narzędzia oraz case studies, które mogą być silną inspiracją do pełnego i efektywnego wykorzystania tego medium.

11.10 - 11.50

TEMAT: ZASIĘGI ORGANICZNE SOCIAL MEDIA MARKETINGU / Rahim Blak

OPIS: Zasięgi organiczne social media marketingu istnieją i mają się bardzo dobrze. Jeżeli chcesz dostać darmowy zasięg, musisz dawać społeczności wartość!

Z prezentacji dowiesz się:

  • Jaką wartość możesz dawać fanom?
  • Jakie formaty postów generują największe zasięgi organiczne?
  • Jak tworzyć posty, które angażują społeczność?
  • Jak wykorzystać potencjał profili osobowych w oparciu o relacje?

Social Media to ludzie i content, który oni tworzą. Bez Was nie było by serwisów społecznościowych, dlatego zasięgi organiczne istnieją i mają się bardzo dobrze.

11.50 - 12.20

ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

12.20 - 12.50

TEMAT: INFLUENCER MARKETING / Philip Brown

12.50 - 13.20

TEMAT: 7 BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH PRZY KAMPANII VIDEO ORAZ JAK ICH UNIKAĆ / Karol Wyszyński

OPIS: Do not afraid to suck! tak do tworzenia video online zachęca Casey Neistat ikona video rewolucji. Jednak my byśmy raczej chcieli uniknąć wszelkich błędów. Pokażę 7 błędów, których należy unikać przy tworzeniu kampanii video online. Posłużę się doświadczeniami m.in. z kampanii MALL oraz Squatty Potty.

13.20 - 13.50

TEMAT: THE STORY OF SOCIAL CHAIN / Dominic McGregor

OPIS:

  • Building relationships with micro-influencers and brand ambassadors and their role within your campaigns
  • Analysing digital engagement beyond impressions, likes, clicks and opens
  • Exploring emotional impact and measuring the effect on ROI

13.50 - 14.40

LUNCH

14.40 - 15.05

TEMAT: JAK UTRZYMAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ PRZY ŻYCIU / Miłosz Wójcik

OPIS: Nawet 9 na 10 użytkowników aplikacji mobilnej odinstalowuje ją ze swojego urządzenia w ciągu 90 dni od jej pobrania. Podczas prelekcji dowiesz się, co możesz zrobić na każdym etapie pracy nad aplikacją, aby temu zapobiec.

15.05 - 15.35

TEMAT: BUDOWA SPÓJNEJ STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ WYKORZYSTUJĄCEJ TRADYCYJNY PR ORAZ EPR / Jolanta Jędrysek

OPIS: Jak skutecznie planować działania PR i z których narzędzi warto korzystać? Jak odnaleźć się w rzeczywistości, w której blisko 82 proc. polskich dziennikarzy uważa media społecznościowe za ważne źródło informacji, a tylko 40 proc. materiałów PR dopasowana jest tematycznie do zainteresowań dziennikarzy i niestety tylko 18 proc. z nich jest przez redakcje wykorzystywana.

16.00 - 16.20

ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

16.20 - 16.45

TEMAT: 2,5 SEKUNDY! TYLKO TYLE MASZ CZASU NA SWOJĄ KOMUNIKACJE / Agnieszka Stelmaszczyk

OPIS:

  • Cyfrowa demencja dotyczy Twojej marki! Czym jest i dlaczego powinieneś ją znać
  • E-społeczeństwo - cechy charakterystyczne osób do których mówi Twoja marka
  • Jak wykorzystać 2,5 sekundy w dzisiejszej komunikacji

16.45 - 17.15

TEMAT: JAKIE DECYZJE MARKETINGOWE PODEJMOWAĆ W OPARCIU O DANE Z SOCIAL MEDIA / Jan Zając

OPIS:

  • Gdzie szukać informacji i insightów na temat grupy docelowej?
  • Jak podejrzeć działania konkurencji i wykorzystać tę wiedzę?
  • Jakie wskaźniki i narzędzia wykorzystywać do mierzenia skuteczności działań?
  • Jakie błędy są najczęściej popełniane i jak im zaradzić?

17.15 - 17.40

TEMAT: MESSENGER, JAKO NOWY NEWSLETTER / Cezary Kuik

OPIS:

  • Dlaczego Messenger jest skuteczniejszy niż poczta e-mail?
  • Jakie wyniki możesz osiągnąć budując newslettera na Messengerze?
  • Jakie sposoby są najlepsze do budowania takiej listy wysyłkowej? Tego wszystkiego dowiesz się podczas mojej prezentacji.

Komunikacja przez Messengera angażuje o wiele bardziej niż poczta e-mail. Średnia Open Rate dla maila wynosi od 15 do 30% a CTR na poziomie 5%. Za to powiadomienia z Messengera generują średnio od 50 do 90% bezpośredniego zaangażowania. Co więcej, budowanie takiej listy wysyłkowej to tylko kilka kliknięć.

18.00 - 22.00

OD KONWERSACJI DO INTEGRACJI :) - WSPÓLNE PIWKO I WINKO

Dzień 1 - 4.10.2017
Scena 2

10.00 - 10.40

TEMAT: 5 GAME CHANGING MARKETING AUTOMATIONS FOR E-COMMERCE / Komal Helyer

OPIS:

  • Find out why Marketing Automation continues to be the marketing activity that will drive the greatest impact into 2018
  • Understand how our recommended 5 game changing automations can make a huge impact to your business results
  • Learn the practical key factors to consider when designing your automations
  • Work smarter, not harder in 2018

10.40 - 11.10

TEMAT: RAPORTOWANIE RZADKO REALIZOWANE - JAK POSTAWIĆ SYSTEM RAPORTOWANIA DLA DUŻEJ BAZY DANYCH CAŁKIEM ZA DARMO / Dorota Jałocha

OPIS: Jesteś ambitny, bystry, masz analityczne skille, stronę internetową lub konto klienta do obsłużenia i mało $$$ na analizę danych?

Podpowiem Ci jedno z rozwiązań, które może uratować wiele monet przed zaprzepaszczeniem.

11.10 - 11.50

TEMAT: 7 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD REKLAMY MOBILNEJ W ADWORDS / Krzysztof Marzec

OPIS: Z każdej strony słyszysz, że marketing mobilny jest ważny? Jest coś ważniejszego - brak bezsensownie wydawanych budżetów i zysk z reklamy. Prezentacja ta przybliży zasady, które mają bezpośredni wpływ na efekt i koszt reklamy. Przedstawię realne wyniki takich optymalizacji oraz podzielę się najlepszymi narzędziami z tego zakresu.

11.50 - 12.20

ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

12.20 - 12.50

TEMAT: MACHINE LEARNING I REKOMENDACJE AI W E-COMMERCE / Aleksander Skałka

OPIS:

  • Jakie dane wykorzystuje się do tworzenia rekomendacji produktowych?
  • Czym różnią się rekomendacje dynamiczne od rekomendacji AI?
  • Kiedy stosować różne formy rekomendacji produktowych?
  • Jakich wyników się spodziewać?

12.50 - 13.20

TEMAT: NEXT GENERATION SOCIAL MEDIA: UNLEASHING THE POWER OF YOUR EMPLOYEES / Graham Campbell

OPIS: How can your business boost its social reach, whilst simultaneously improving the trust of your brand's social media followers? Join Graham, managing director of Moose Media Management Ltd, for this power-packed social media session.

Graham believes in the power of employees and that their marketing and sales potential can be harnessed through social media. This seminar is an introduction to employee advocacy exploring practical examples, pitfalls and implementation tools and strategy.

13.20 - 13.50

TEMAT: CZYM WŁAŚCIWIE JEST KAMPANIA DIGITALOWA? / Kamil Redestowicz

OPIS: Czy allegro, które podzieliło branżę, to atl, czy digital? A czy Red Bull Stratos, to była kampania, czy wydarzenie sportowe? A Fearless Girl tylko pr, czy viral? A czy walka Mayweathera i McGregora potrzebowała bannerów, żeby ją cały świat chciał obejrzeć? Czy George R.R. Martin i HBO martwią się tym, że Gra o Tron jest najczęściej piratowanym contentem ever?

13.50 - 14.40

LUNCH

14.40 - 15.05

TEMAT: NOWE METODY TARGETOWANIA REKLAM – DOCIERAJ DO KLIENTÓW NA PODSTAWIE ICH AKTYWNOŚCI W ŚWIECIE RZECZYWISTYM / Edward Mężyk

OPIS:

  • Czy da się wysłać reklamę internetową tylko do osób, które tydzień temu odwiedziły stacjonarny sklep konkurencji?
  • Jakich efektów możemy spodziewać się po kampaniach opartych na zachowaniach konsumentów w świecie rzeczywistym (case studies)?
  • Czy da się zmierzyć konwersję offline kampanii online?

Podczas prelekcji opowiem o połączeniu świata online i offline i możliwościach , jakie stwarza ono dla marketerów i reklamodawców oraz o tym, jak za pomocą dobrze znanych narzędzi wykorzystać ten potencjał w codziennej pracy.

15.05 - 15.35

TEMAT: OPTYMALIZACJA Z DOUBLECLICK / Damian Huba

OPIS: Jak optymalizować efektywnie działania w wyszukiwarce przy pomocy automatycznych działań w DoubleClick Search (z wykorzystaniem atrybucji, strategii bidowania, cross-device - jakie to daje rezultaty oraz efektywność w zakresie ograniczenia działań manualnych na koncie).

15.35 - 16.00

TEMAT: TAM, GDZIE SEO NIE MOŻE, TAM ADWORDS DOPOMOŻE - CZYLI SYNERGIA DZIAŁAŃ W MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH / Sebastian Suma

OPIS: Czy dobrze wypozycjonowany sklep internetowy potrzebuje jeszcze kampanii Google Adwords? Dokładnie tak! Warto więc wiedzieć w jakich aspektach kampanie SEO i PPC mogą się wzajemnie uzupełniać i kiedy występuje największa synergia z działań w marketingu w wyszukiwarkach.

16.00 - 16.20

ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

16.20 - 16.45

TEMAT: ANALITYKA JAKOŚCIOWA, CZYLI CO MÓWIĄ TWOI KLIENCI I DLACZEGO GOOGLE ANALYTICS TO ZA MAŁO / Karolina Lejman

OPIS: Podczas prelekcji zaproponuję zestaw działań i narzędzi, które mogą realnie wpłynąć na biznes internetowy.

Analityka internetowa już na dobre zadomowiła się w działaniach marketingowych. Coraz bardziej zaawansowanymi metodami ułatwia ocenę skuteczności działań. Ale dobry marketer pozostanie głodny wiedzy. Nie wystarczy już wiedzieć, co się wydarzyło, ale także dlaczego oraz co można zrobić lepiej. Badanie opinii klientów pozwala nadać kontekst statystykom, ocenić realny poziom zadowolenia i wskazać nowe możliwości poprawy satysfakcji klientów. Analityka jakościowa i ilościowa to machina optymalizacji działań reklamowych i kopalnia inspiracji.

16.45 - 17.15

TEMAT: INNE OBLICZE DATA-DRIVEN MARKETINGU / Bartosz Sikora

OPIS:

  • Poznaj przykłady tego na jakich poziomach dane są w stanie wesprzeć marketera w pracy z kampanią, strategią marketingową czy całościową strategią firmy.
  • Nieco mniej popularne podejście do popularnego trendu, jakim jest marketing oparty na danych.
  • Nietypowe źródła danych użyteczne w planowaniu procesów marketingowych.
  • Inspirujące i kreatywne przykłady wykorzystania danych.

Marketing oparty na danych kojarzymy z zastosowaniem dużych zbiorów danych, szeroko pojętą optymalizacją i automatyzacją. Tymczasem niemal nieograniczona mierzalność i policzalność otaczającego nas świata daje nam liczne okazje do dogłębnego poznania naszych odbiorców, czy ulepszenia procesów biznesowych. Nieraz na wyciągnięcie ręki leżą odpowiedzi na nurtujące nas pytania, albo chociaż pytania, których zadanie może nam ukazać właściwe dane.

17.15 - 17.40

TEMAT: PROGRAMMATIC = RTB + PMP, CZYLI AUTOMATYZACJA + CZYNNIK LUDZKI W REKLAMIE / Maciej Szulc, Karolina Kraszewska

OPIS:

  • Programmatic: dlaczego wszyscy szaleją na tym punkcie
  • Open market & PMP - potęga deali & brand safety
  • Kampanie rich media w programmatic - yes, you can!
  • Reklama natywna - jeden klik, setki serwisów.

18.00 - 22.00

OD KONWERSACJI DO INTEGRACJI :) - WSPÓLNE PIWKO, WINKO

Dzień 1 - 4.10.2017
Scena Expo

14.25 - 14.35

TEMAT: SMS, CZYLI SPOSÓB NA SKUTECZNĄ KOMUNIKACJĘ / Edyta Godziek

OPIS: Niektórzy głoszą kres SMS-ów.

Nic bardziej mylnego! SMS-y zyskują na znaczeniu szczególnie w biznesie.

Jak zatem je wykorzystać, aby poprawić działania marketingowe firmy i przekuć je na realne zyski?

16.05 - 16.15

TEMAT: JAK SKUTECZNIE ŁĄCZYĆ KOMUNIKACJĘ E-MAIL I SMS W KONTAKTACH Z KLIENTAMI? / Marek Kaczmarek

OPIS: Uzyskaj synergię swoich działań marketingowych!

Połączenie kanałów e-mail i SMS daje doskonałe efekty i zapewnia trwały wzrost przychodów.

W trakcie prelekcji na przykładach omówię, jak łączyć SMSy i e-maile w komunikacji marketingowej, aby osiągać ambitne cele komunikacyjne i sprzedażowe.

Dzień 2 - 5.10.2017
Scena 1

10.00 - 10.30

TEMAT: KEEPIN' IT REAL: HOW TO FIND YOUR AUTHENTIC BRAND TRUTH / Beth James

  • How to identify your 'brand truth'
  • The role of empathy
  • Standing out in a crowded marketplace
  • How we created a winning brand position: hungryhouse case study
  • Practical application of authentic branding – a step by step guide

10.30 - 11.00

TEMAT: AMBIENT MARKETING + GUERILLA MARKETING: A NEW VIDEO FORMAT WITH A HIGH VIRAL CONTENT / Niccolò Di Vito

OPIS: Video Ambient is a highly viral, marketing, production format. Making a video that simulates or stages a real life event is one of the most effective ways to produce content that users – often bombarded by daily messages with obvious commercial purposes - can truly share. Furthermore, telling about your brand through ambient marketing videos allows the production of very attractive content, suitable for all web operators that deal with social media.

Last but not least, the beauty of this format is that you do not have to worry about how it is produced, you just have to come up with a strong idea, something that impresses your users. So, give free rein to your creativity!

11.00 - 11.30

TEMAT: POZNAJ MOŻLIWOŚCI SIECI REKLAMOWEJ FACEBOOK / Dawid Bagiński

OPIS: Poznaj możliwości sieci reklamowej Facebook i wyjdź z głową pełna pomysłów na docieranie ze swoim produktem lub usługą do najbardziej wartościowych klientów. Sieć reklamowa Facebook, to coś więcej niż tylko obrazki i kawałki tekstów reklamowych. To przede wszystkim sztuczna inteligencja, która w znakomity sposób bada zachowania swoich odbiorców, czyli potencjalnych klientów każdej firmy. Jak dotrzeć do nich przed konkurencją?

11.30 - 12.00

ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

12.00 - 12.40

TEMAT: HACKOWANIE I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ PŁATNYCH I ORGANICZNYCH NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE / Szymon Lisowski

OPIS: W czasach ograniczonych zasięgów organicznych oraz bardzo rozbudowanych możliwości reklamowych, niezwykle istotne jest dobranie odpowiedniej strategii działania i połączenia działań płatnych i bezpłatnych. Podczas prezentacji opowiem o sposobach na hackowanie algorytmu Facebooka i na optymalizację działań płatnych w Facebook i Instagram Ads. Facebook oraz Instagram tworzą obecnie największy i najbardziej zaawansowany ekosystem społecznościowy na świecie.

12.40 - 13.20

TEMAT: 'NUDZIARZ NA PRZYJĘCIU' CZYLI JAK W DIGITALU MÓWIĆ ABY CIĘ SŁUCHALI I SŁUCHAĆ BY DO CIEBIE MÓWILI / Danuta Nierada

OPIS: Mówią, że najlepszymi rozmówcami są nie ci, którzy potrafią świetnie przedstawić siebie, ale ci którzy sprawiają, że rozmówca czuje się wyjątkowy, zapewniając sobie jego przyjaźń na lata. Krótka prezentacja o tym jak rozmawiać kreatywnie wykorzystując media digitalowe, poparta przykładami z polskiego i zagranicznego podwórka.

13.20 - 13.50

TEMAT: THE FUTURE OF SOCIAL MEDIA: HOW TECHNOLOGY, INFLUENCERS AND MOBILE WILL CONTINUE TO CHANGE THE LANDSCAPE. LEARN HOW TO ADAPT WITH TIPS / Alex Packham

OPIS: The marketing landscape continues to change with the rise of influencers becoming more powerful, marketing technology constantly evolving, content being consumed on a mobile phone first more than ever before, and on top of all that AI is supposedly going to take everyone's jobs. Learn practical lessons and tips on how to navigate the landscape from the CEO of ContentCal, who has been in the marketing industry for 10 years brand side, as an agency owner and Marketing Software CEO.

13.50 - 14.40

LUNCH

14.40 - 15.10

TEMAT: DIGITAL MARKETING OCZAMI KREATYWNEGO / Joanna Biernacka

OPIS: Świat się zmienia, ale pewne cechy i potrzeby ludzi pozostają niezmienne.

Bombardowani bodźcami ze wszystkich stron konsumenci aby zorientować się w tym chaosie potrzebują spójnej i dopasowanej do swoich oczekiwań historii ze strony brandu.

Każdy z touchpoint'ów ma inną rolę, ale w każdym z nich marka musi opowiadać tę samą historię. Ta z marek, która będzie potrafiła opowiadać historię wartą śledzenia – wygra.

Dlaczego digital marketing już nie jest i nie będzie osobnym bytem?
Dlaczego podział na online i offline communication jest przeszłością?
Z punktu widzenia kreacji jest to tylko kolejne z narzędzi, dzięki któremu możemy wspólnie z marketerami budować marki... to kolejny punkt styku z konsumentami.
O tyle istotny, że konsumenci są przede wszystkim online i coraz bardziej oczekują dialogu, nie monologu ze strony brandu.
Jak wykorzystać potencjał jaki daje digital?
Jak budować spójny obraz brandu?

15.10 - 15.40

TEMAT: CONTENT MARKETING W CZASACH POST-PRAWDY / Agata Mardosz-Grabowska

OPIS: Jaką strategię dla content marketingu powinny przyjąć marki? W jaki sposób mogą one uchronić swoją wiarygodność? Jak tworzyć treści, które ludzie ocenią, jako prawdziwe i wartościowe? - te pytania będą tematem przewodnim tego wystąpienia.

Każda rewolucja pożera własne dzieci, także ta internetowa. Choć wciąż content jest królem, korona na jego głowie coraz bardziej ciąży. Spod kontroli wymykają się kolejne terytoria, a poddani stają się coraz bardziej nieufni. Żyjemy w świecie, w którym coraz trudniej odróżnić prawdę od kłamstwa. Internet zalewają fale fake-news. Granica między faktem, opinią, reklamą a zmyśleniem jest coraz bardziej rozmyta. Nawet każdorazowa weryfikacja źródła informacji staje się bezcelowa, bo zbyt wiele poważnych źródeł straciło już swoją wiarygodność. Konsekwencją jest ogromny, odnotowany w badaniach, spadek zaufania do wszelkich publikowanych treści. Słowo "post-prawda" zostało uznane słowem roku 2016 według Oxford Dictionaries.

16.15 - 16.30

ZAKOŃCZENIE

Dzień 2 - 5.10.2017
Scena 2

10.00 - 10.30

TEMAT: BĄDŹ GOTOWY NA PRZYSZŁOŚĆ. JAK PRZEKROCZYĆ BARIERY CYFROWE W MARKETINGU / Maciej Dakowicz

OPIS: Z jakimi wyzwaniami mają do czynienia firmy przechodzące cyfrowe transformacje? Jak w przeskakiwaniu cyfrowych barier w marketingu może pomóc Sztuczna Inteligencja na bazie raportu z badań Deloitte Digital, MIT oraz Salesforce.

10.30 - 11.00

TEMAT: NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KAMPANIACH ADWORDS, KTÓRE ZRUJNUJĄ TWÓJ BUDŻET / Karol Dziedzic

OPIS: Poznasz najczęstsze błędy popełniane przez użytkowników AdWords przy tworzeniu kampanii, które powodują utratę dużej części budżetu reklamowego. Nauczysz się unikać niepotrzebnych pomyłek i dostrzegać "te małe" elementy rzutujące na efektywność całej kampanii.

11.00 - 11.30

TEMAT: CUSTOMER LIFETIME VALUE IN YOUR BUSINESS / Marek Kobulský

OPIS: What is CLV and how to measure it? Harnessing CLV information to improve customer experience, formulate sales plan, predict revenues, reactivate relevant customers and increase retention.

11.30 - 12.00

ZAPRASZAMY NA KAWĘ I DOMOWE CIACHA

12.00 - 12.40

TEMAT: BIG DATA W DZIAŁANIACH SEM JAK WIELE DANYCH MOŻEMY POZNAĆ O UŻYTKOWNIKU? / Łukasz Chwiszczuk

OPIS:

  • Zachowania, zarobki, lokalizacje, rzeczy o których wstydzimy się powiedzieć...Jak dużo możemy się dowiedzieć o użytkownikach, którzy docierają na naszą stronę.
  • W jaki sposób segmentować dane o użytkownikach?
  • Na jakie dane należy zwrócić szczególną uwagę?
  • W jaki sposób zdobytą wiedzę wykorzystać w innych działaniach mediowych?

12.40 - 13.20

TEMAT: JAKIE ZMIANY W GOOGLEANALYTICS_NOWOŚCI PRZYWIEZIONE PROSTO Z SIEDZIBY GOOGLE US / Maciej Lewiński

13.20 - 13.50

TEMAT: JAK PROJEKTOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ, KTÓRA ZREALIZUJE CELE BIZNESOWE? CASE STUDY / Katarzyna Jezierska-Krupa

OPIS: Dowiecie się, czego wymaga sprostanie oczekiwaniom klienta i zaspokojenie potrzeb użytkowników oraz, na jakie zmiany trzeba być nieraz gotowym, aby produkt odniósł sukces. Jak powstaje projekt skutecznej aplikacji mobilnej?

UX design to dużo więcej, niż projektowanie interfejsu, a UX designer to nie jedna osoba, a cały zespół. Jednak nawet dobry zespół projektowy sam w sobie nie wystarczy, aby stworzyć skuteczną aplikację mobilną. Wiele musi się zadziać również po stronie klienta i developera. O tym, jak wygląda proces budowania produktu mobilnego, kto musi być w niego zaangażowany i co należy wiedzieć przed rozpoczęciem samego projektowania.

13.50 - 14.40

LUNCH

14.40 - 15.10

TEMAT: JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM? ISTOTA KONTAKTU W DOBIE MESSENGERA 2.0 I AUTOMATYZACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH / Adam Dębski

OPIS:

  • Dlaczego Facebook przestał być jedynie portalem społecznościowym?
  • Jak osiągać najlepsze wskaźniki efektywnościowe w kontakcie z klientem?
  • Chatbot, czy moderacja - gdzie jest granica

16.15 - 16.30

ZAKOŃCZENIE

Dzień 2 - 5.10.2017
Scena Expo

11.40 - 11.50

TEMAT: (CROSS+UP) X SELLING = SEXYSELLING , CZYLI JAK UWIEŚĆ KLIENTA / Łukasz Miller

OPIS: Praktyczne protipy jak zwiększać wartość koszyka zakupowego.

Czyli jak sprzedać klientowi, który już kupił.






OBSZARY TEMATYCZNE:



#Facebook_sprzedaż #Reklama Google AdWords #Digital Marketing B2B #Reklama Messenger #Linkedin #Google Analytics_pro #E-mail marketing #Dobry marketing z małym budżetem #Remarketing #UX dla aplikacji #Content Marketing #Instagram_reklama #Kampanie Video #Sklep na FB #Dane_decyzje marketera #Big Data #Snapchat #Analityka i optymalizacja #Reklama Facebook Ads #Google Analytics_zmiany #Mobile Trends #Facebook_reklama(dla każdego) #YouTube #Social Media #Mobile Ads #Trendy e-commerce #Google AdWords #Video na FB #Virtual Reality #Tag Manager #Service Design Thinking #Organic SEO #UX dla serwisu #Programmatic #Niekonwencjonalne pomysły na strategię długofalową